Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nettideittaillut nyt seitsemän kuukautta ja minusta alkaa tuntua pahasti siltä, että tulen olemaan sinkkuna vielä pitkään

Vierailija
22.09.2020 |

Olin viimeksi sinkkuna netissä kolme-neljä vuotta sitten ja silloin ajatus parisuhteen löytämisestä ei tuntunut näin mahdottomalta. Sain ainakin seksiä joskus, jos en suhdetta ja treffeille pääsy ei tuntunut olevan näin tiukassa. Tulen varmaan olemaan vuosien päästä se M37 tai M40, joka seurusteli viimeksi joskus monia vuosia sitten ja sen jälkeen elämä on mennyt täysin yksin :( Miehet ovat valittaneet netissä nettideittailun vaikeudesta jo vuosia ja olen pitänyt heitä hieman luusereina, koska itse sain ennen kontakteja ja treffejä melko helposti, vaikka olen aina ollut suht koht tavis. Nyt alkaa tuntua kuitenkin siltä, että minullekin on tullut seinä vastaan. Pudotus siitä tilanteesta, missä olin vielä muutama vuosi sitten, tuntuu todella rajulta ja vaikealta hyväksyä.

En ala syytellä tilanteestani ketään. Halusin vaan avautua tilanteestani ja tuntemuksistani. Toivon, että ette vastaisi kovin ilkeästi, sillä minusta tuntuu pahalta jo muutenkin.

PS. En tehnyt tätä ketjua selvittääkseni, mikä minussa on vikana. Voitte esittää siihen liittyviä pohdintoja tai kysymyksiä, jos haluatte, mutta en lupaa vastata niihin mitään. Etsin lähinnä vertaistukea ja tsemppiä, jos jompaakumpaa tai molempia nyt sattuisi löytymään.

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin otsikoida aloitukseni huonosti, kun se painui saman tien alas 🤔

Vierailija
2/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta murehdi, meillä miehillä se on paljon paljon vaikeampaa. Ei sinun arvosi ole deittailusta kiinni. Täytyy vain oppia elämään yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tosi tykästynyt suhun ihan jo siitä syystä, että sä kirjoitat niin hyvin ja selkeästi! Mä olen nelikymppinen nainen ja niin uupunut nettideittailuun, en jaksa edes selittää.

Vierailija
4/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tietää lukeeko mies kirjoja, sillä se kertoo mulle miehestä paljon ja kirjat ovat ovat itselleni tärkeitä. Juuri lopetin kirjoittelun miehen kanssa, joka ei ole koskaan oikein jaksanut innostua lukemisesta. Niin ja käytti sanaa enään.

Vierailija
5/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sitä se on molemmilla puolilla pelikenttää.

Vierailija
6/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän selittää sitä että kaikissa vastaavan oloisissa aloituksissa on aina samankaltainen sävy - kirjoittaja tuntuu aina tosi fiksulta mutta ongelmana on että ei ole netissä löytänyt mitään? Tuntuu että nämä eri aloittajat pitäisi saada paritettua jotenkin yhteen.

Vierailija
7/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuako ei kiinnosta ymmärtää mistä tää muutos johtuu? Tuntuu vähän oudolta, koska jos ymmärtäisit, saattaisit voida tehdä asialle jotain. 

Vierailija
8/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap on ollut se keskeinen ongelma? Ei löydy ketään josta kiinnostuisit yhtään, et pääse treffeille, vai eikö kemiaa löydy jos pääset?

Vierailija
9/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet ap ja ikäsi? Wink vain 🙂

Vierailija
10/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailemalla ei päädy parisuhteeseen vaan deittailemaan. Mene ja puuhastele kaikenlaista muunlaista sosiaalista ja kehittävää, ja törmää siinä ohella sitten johonkuhun kiinnostavaan. Tutustukaa, ihastukaa ja päätykää suhteeseen ihan ilman mitään deittailukuvioita.

Vierailija
11/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän selittää sitä että kaikissa vastaavan oloisissa aloituksissa on aina samankaltainen sävy - kirjoittaja tuntuu aina tosi fiksulta mutta ongelmana on että ei ole netissä löytänyt mitään? Tuntuu että nämä eri aloittajat pitäisi saada paritettua jotenkin yhteen.

Mun tuttavapiirin sinkkumiehet osaavat yhtä lukuun ottamatta ilmaista itseään kirjallisesti keskivertoa paremmin. Voisiko se olla siitä, että kirjallista ilmaisua pitää kehittää, jos haluaa tekstien maailmassa pärjätä?

Vierailija
12/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi edes mennä mihinkään treffipalveluun. Kuullut niin paljon huonoa ja muutenkin ajatus kumppanin etsimisestä sillä tavalla itselleni vieraan tuntuinen. No, eipä löydy kumppania näinkään kun en miehiä missään tapaa. Mutta silti nettideitit ahdistaa jo ajatuksena.

Vierailija
13/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kerro AP vielä että etsit netissä nuorempaa, lapsetonta, hoikkaa, isorintaisia, pitkähiuksista, naisellista, seksuaalisesti kokematonta mutta himokasta naista, eikö?

Se tavis, samanikäinen nainen ei kelpaa, koska pienet tissit, ja BMI yli 20.

Vierailija
14/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap on ollut se keskeinen ongelma? Ei löydy ketään josta kiinnostuisit yhtään, et pääse treffeille, vai eikö kemiaa löydy jos pääset?

Jossain määrin noita kaikkia. Löydän kyllä jonkin verran kiinnostavia naisia, mutta en ole löytänyt vielä ketään sellaista, joka kolahtaisi kunnolla alusta asti. Toki en ole itsekään ollut vielä kenellekään naiselle se, joka kolahtaa täysillä. Yksi tosin taisi innostua minusta vähän enemmän keväällä, mutta en tuntenut mitään kemiaa häntä kohtaan valitettavasti.

Ap

Vierailija
15/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkanmaalta, olen 31-vuotias.

Ap

Vierailija
16/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain määrin noita kaikkia. Löydän kyllä jonkin verran kiinnostavia naisia, mutta en ole löytänyt vielä ketään sellaista, joka kolahtaisi kunnolla alusta asti. Toki en ole itsekään ollut vielä kenellekään naiselle se, joka kolahtaa täysillä. Yksi tosin taisi innostua minusta vähän enemmän keväällä, mutta en tuntenut mitään kemiaa häntä kohtaan valitettavasti.

Ap

Niin eli kysyntää sulla on ollut, mutta et sitten innostunut kun ei ollut fitness-misukka. Sori, sun taso vaan riitä niihin naisiin mihin koet vetoa.

Vierailija
17/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin eli kysyntää sulla on ollut, mutta et sitten innostunut kun ei ollut fitness-misukka. Sori, sun taso vaan riitä niihin naisiin mihin koet vetoa.

Hoikkuus ei ole koskaan ollut kynnyskysymys minulle. Siitä olen samaa mieltä, että en yllä fitness-naisten tasolle, ainakaan netissä. Olen sinut sen asian kanssa.

Ap

Vierailija
18/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sinun tilanne ihan samalta kuulosta kuin minulla, sinulla kuitenkin tuntuu kiinnostuneita naisiakin olleen. Vaikea on joka tapauksessa nykyyän sinkkumarkkinoilla.

Itse jo luovutin koko homman.

M37

Vierailija
19/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkanmaalta, olen 31-vuotias.

Ap

Mä olen Mansesta 😊 Mutta olen jo 42 🙄

Vierailija
20/146 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä ihme tuo fitnessmeemi on? Ymmärtäisin, että halutaan naisen harrastavan jotain hevospooloa tai golfia, mutta fitnessiä voi jokainen heikkolahjainen leipäjonovakkarikin harrastaa.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi