Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nettideittaillut nyt seitsemän kuukautta ja minusta alkaa tuntua pahasti siltä, että tulen olemaan sinkkuna vielä pitkään

Vierailija
22.09.2020 |

Olin viimeksi sinkkuna netissä kolme-neljä vuotta sitten ja silloin ajatus parisuhteen löytämisestä ei tuntunut näin mahdottomalta. Sain ainakin seksiä joskus, jos en suhdetta ja treffeille pääsy ei tuntunut olevan näin tiukassa. Tulen varmaan olemaan vuosien päästä se M37 tai M40, joka seurusteli viimeksi joskus monia vuosia sitten ja sen jälkeen elämä on mennyt täysin yksin :( Miehet ovat valittaneet netissä nettideittailun vaikeudesta jo vuosia ja olen pitänyt heitä hieman luusereina, koska itse sain ennen kontakteja ja treffejä melko helposti, vaikka olen aina ollut suht koht tavis. Nyt alkaa tuntua kuitenkin siltä, että minullekin on tullut seinä vastaan. Pudotus siitä tilanteesta, missä olin vielä muutama vuosi sitten, tuntuu todella rajulta ja vaikealta hyväksyä.

En ala syytellä tilanteestani ketään. Halusin vaan avautua tilanteestani ja tuntemuksistani. Toivon, että ette vastaisi kovin ilkeästi, sillä minusta tuntuu pahalta jo muutenkin.

PS. En tehnyt tätä ketjua selvittääkseni, mikä minussa on vikana. Voitte esittää siihen liittyviä pohdintoja tai kysymyksiä, jos haluatte, mutta en lupaa vastata niihin mitään. Etsin lähinnä vertaistukea ja tsemppiä, jos jompaakumpaa tai molempia nyt sattuisi löytymään.

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalta tuntuu paitsi itse olen nettitreffaillut jo vuosia.

Tasoteoria pätee 100%, ne naiset jotka ovat niin epäviehättäviä etten voisi ajatella heidän kanssaan yhtään mitään osoittavat vastakaikua ja kaikki naiset jotka ovat ihan ok tai viehättäviä sanovat että "vaikutat mukavalta mutta.."

Ja miten tämä osoittaa tasoteorian toimimisen ja mikä se on?

Tasoteorian mukaan ihminen kiinnostuu vain häntä itseään (jollain tasolla) tasokkaammista henkilöistä. Ja hänestä kiinnostuvat vain hänen tasoaan alemmat tyypit.

Surullista, eikö vain?

Mutta nyt on huomattava se, että tasoteorian mukaan taso = miehen taso. Eli jos mies kiinnostuu naisesta, mutta nainen ei miehestä, niin nainen tavoittelee liian tasokkaita ja hänelle ei omantasoinen kelpaa. Kun taas jos nainen kiinnostuu miehestä, mutta mies ei naisesta, niin edelleen nainen tavoittelee liian tasokkaita ja hänelle ei omantasoinen kelpaa. 

No ei. 😏 Olet antanut jonkun uskotella itsellesi näin, mutta oikeasti ne on yhtä hyvin naisten määrittämät tasot. Miehillä on taipumus yliarvostaa itsensä. Vrt. vanha vitsi peilikuvista: elähtänyt pallomahainen mies näkee itsensä adoniksena; hoikka, kaunis nainen näkee peilistä läskin tursakkeen. Naiset ovat selkeästi realistisempia taso-ajattelussaan.

Vierailija
102/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria pätee 100%, ne naiset jotka ovat niin epäviehättäviä etten voisi ajatella heidän kanssaan yhtään mitään osoittavat vastakaikua ja kaikki naiset jotka ovat ihan ok tai viehättäviä sanovat että "vaikutat mukavalta mutta.."

Tasoteorian mukaan ihminen kiinnostuu vain häntä itseään (jollain tasolla) tasokkaammista henkilöistä. Ja hänestä kiinnostuvat vain hänen tasoaan alemmat tyypit.

Surullista, eikö vain?

Mutta nyt on huomattava se, että tasoteorian mukaan taso = miehen taso. Eli jos mies kiinnostuu naisesta, mutta nainen ei miehestä, niin nainen tavoittelee liian tasokkaita ja hänelle ei omantasoinen kelpaa. Kun taas jos nainen kiinnostuu miehestä, mutta mies ei naisesta, niin edelleen nainen tavoittelee liian tasokkaita ja hänelle ei omantasoinen kelpaa. 

No ei. 😏 Olet antanut jonkun uskotella itsellesi näin, mutta oikeasti ne on yhtä hyvin naisten määrittämät tasot. Miehillä on taipumus yliarvostaa itsensä. Vrt. vanha vitsi peilikuvista: elähtänyt pallomahainen mies näkee itsensä adoniksena; hoikka, kaunis nainen näkee peilistä läskin tursakkeen. Naiset ovat selkeästi realistisempia taso-ajattelussaan.

Joo. Yritin olla sarkastinen, mutta vaikea lajihan se on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu toimii tosiaan huonommin kuin ennen. Naiset ovat todenneet sen mahdottomaksi, jos haussa on parisuhde, eikä seksiä valehtelevan ukkomiehen kanssa, joten naiset yhä vähemmän viitsivät vaivautua, joten nettideittipalvelussa on yhä vähemmän parisuhdetta etsiviä naisia. Tällöin niitä potentiaalisia parejakin syntyy vähemmän ja silloin tietysti on pienempi mahdollisuus, että löytyi se, jonka kanssa klikkaisi.

Vierailija
104/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä ikää ap on, jos vuosien päästä on m37? Tietyssä ikähaarukassa ei netistä löydy seuraa, koska suuri osa on perustamassa perhettä. Ne jotka jäävät silloin sinkuiksi, pariutuvat perheen toivossa raivoisasti, ja monesti se seuraava kumppani on jo katsottu valmiiksi. Kaverini oli tuossa kolmenkympin tienoilla ilman parisuhdetta saati viritelmiä, mutta 35v jälkeen alkoi taas löytymään naisia moneen kivaan. 

Itse olen 38v, enkä ole koskaan löytänyt netistä ketään, enkä ole ollut missään parinhakukanavassakaan. ELi on myös meitä jotka käyttävät ainoastaan livehommia, ja jos ei sieltä löydy, niin ei sitten.

Vierailija
105/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin ikävästä parisuhteessa joka kesti 1,5v. Tuon jälkeen meni 8 vuotta ennen kuin tapasin nykyiseni. 7kk siis in my arse.

Vierailija
106/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, eikö vain?

Tämä on kyllä totta. Mies määrittää itse oman tasonsa sekä myös naisten tasot. Hassua tästä tekee sen, että tutkimusten mukaan miehet ovat taipuvaisia arvioimaan itsensä yläkanttiin ja naiset taas arvioivat oman viehättävyytensä usein alakanttiin. Mä luulen, että tämä ilmiö korostuu etenkin näissä 5-8 miehissä ja naisissa, sillä todella hyvännäköiset ihmiset saavat kuuulla arvostelua ulkonäöstään ulkopuolisilta, joten heillä todennäköisesti on parempi käsitys omasta viehättävyydestään. Keskitason miesten tulkinta omasta viehättävyydestä perustuu varmaan paljon vahvemmin pelkkään omaan arvioon. Siksi mies, joka olisi muiden mielestä 5 voisi omasta mielestään olla 6 tai 7. Ainakin Tinderissä monet miehet kuvaavat itseään sanalla "komea", vaikka ainakaan omaan silmään se ei näy.  Naiset taas viettävät ikänsä katsellen paranneltuja kuvia supermalleista ja peilaavat omaa ulkomuotoaan heihin ja vellovat riittämättömyydessä ja itseinhossa.

Vierailija
107/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusteni mukaan naisten aktiivisuus nettideittailussa on laskenut samaa tahtia kuin itse olen ikääntynyt:), mutta silti suosittelen vaihtelemaan taktiikkaa, esim.

- Laita itsesi välillä jäähylle, profiili piiloon: Naama "kuluu" palvelussa, ja kun palaat, paikalla on uusia kasvoja ja vanhatkin näkevät sinut uudessa valossa.

- Käännä sukupuoliroolit toisinpäin: (Miehenä) ole välillä - pitkäänkin - täysin passiivinen, reagoi ainoastaan sinua lähestyviin naisiin.

- Vähennä/lisää profiilissasi olevia tietoja.

Vierailija
108/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin ikävästä parisuhteessa joka kesti 1,5v. Tuon jälkeen meni 8 vuotta ennen kuin tapasin nykyiseni. 7kk siis in my arse.

Mulla meni eron jälkeen omasta halusta ( halusin toipua ja selvittää oman pääni edellisestä) n. 5 vuotta. Sitten kun oli itsellä yritystä uuteen parisuhteeseen 2 kk: ssa löytyi elämänkumppani netistä. Ja kriteerit oli valtavat.

N yli 50

Vierailija
109/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mätsäsin miljonäärin kanssa ja tää tarjos mulle 1000£ jos lataan snapin ja lähetän videon jossa sanon "i will do anything to please you master" 🤔 en suostunu vaikka raha olis kyllä kivaa. Sit olis maksanu mun opintolainan, ja muutaman tonnin extraa, jos olisin alkanut hänen dominaksi.

Eikä tosiaan ollut mikään vanha setä, vaan itseäni 4 vuotta nuorempi, 5/5 kropalla oleva komistus.

N29

Vierailija
110/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Omien kokemusteni mukaan naisten aktiivisuus nettideittailussa on laskenut samaa tahtia kuin itse olen ikääntynyt:), mutta silti suosittelen vaihtelemaan taktiikkaa, esim.

- Laita itsesi välillä jäähylle, profiili piiloon: Naama "kuluu" palvelussa, ja kun palaat, paikalla on uusia kasvoja ja vanhatkin näkevät sinut uudessa valossa.

- Käännä sukupuoliroolit toisinpäin: (Miehenä) ole välillä - pitkäänkin - täysin passiivinen, reagoi ainoastaan sinua lähestyviin naisiin.

Tähän sivusta)

Itsellä ei edes ollut kunnon naamakuvaa puhumattakaan muusta informaatiosta. Profiili oli hyvin niukka. Silti herätin valtavaa kiinnostusta. Mutta olenkin nainen. Älyttömästi piti seuloa joukosta löytääkseen edes kiinnostavaa. Olin liikkeellä tosi avoimesti, tykkäilin holtittomasti ja yllättäen älyttömistä tykkäilyistäni seuloutui suhde.

Vierailija
111/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tosi paljon näkee sitä että naisia syytetään muutoksesta kun mies itse on vanhentunut 10v ja luonnollisesti vapaiden pooli samalla kutistunut kuin pyy maailmanlopun edellä.

Jään aina miettimään, että olisiko näille syyttäjille kelvannut jokainen treffikumppaninsa? Ellei olisi, niin miksi vastaavasti syyttäjän tulisi kelvata kaikille treffikumppaneilleen? 

Itsellä usein ihan selvää aika npeasti, ettei toinen kiinnosta yhtään ja olen kohteliaisuuden vuoksi treffeillä sen 30-45 minuuttia. 

Miehillä on aika helkkarin paljon laajempi skaala naisista, mistä ne voi kiinnostua, verrattuna naisten skaalaan miehistä.

Eiköhän tässäkin ole eroa yksilöiden kesken, koska itse 38-43 vuotiaana miehenä treffaillessa olen todennut suurimman osan treffikumppaneistani eikiinnostaviksi. 

Höpö höpö. Kun yksi mies kokee, että reikä kun reikä kelpaa, niin silloin kelpaa kaikille muillekin miehille. Etkö ole jo sitä tajunnut. Sinä miehenä olet kumppanin valinnassa joustava (eli ei kriteereitä), sillä biologia sanelee, että mies on aina valmis levittämään siementään jos vain naaras on tarjolla. 

Vierailija
112/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä suurempi osa oman ikäluokan edustajista on vakituisessa parisuhteessa jos sellaista on halunnut. Mitä pidemmälle mennään sitä suurempi osa sinkuista on niitä, joiden on vaikea pariutua. Yleensä siihen on joku syy. Siksi vanhempana vaan on vaikea löytää ns hyvää kumppania. Näin järkeilin.

Näin se menee.

Ikävä sanoa, mutta monissa (sinkku)ihmisissä on joku vika, joka estää vakavan parisuhteen muodostumisen. Useimmiten se on hankala luonne tai tietynlaiset mt-ongelmat. Nämä ovat yleensä niitä, jotka eivät ”koskaan löydä ketään”.

Vierailija
113/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52 kirjoitti:

Tähän sivusta)

Itsellä ei edes ollut kunnon naamakuvaa puhumattakaan muusta informaatiosta. Profiili oli hyvin niukka. Silti herätin valtavaa kiinnostusta. Mutta olenkin nainen. Älyttömästi piti seuloa joukosta löytääkseen edes kiinnostavaa. Olin liikkeellä tosi avoimesti, tykkäilin holtittomasti ja yllättäen älyttömistä tykkäilyistäni seuloutui suhde.

Miehiä on näissä palveluissa n kertaa naisten määrä, josta seuraa se, että naisten ei tarvitse edes olla aktiivisia seuraa saadakseen - elleivät sitten nimenomaan halua uida vastavirtaan, olla aktiivisia.

Vierailija
114/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Naisena kommentoin:

Olen noudattanut nettideiteissä juuri tuota taktiikkaa. Kummasti uusi profiili saa aina vierailuja. Ja niitä tulee roppakaupalla lisää, jos olen aktiivisena profiilissa eli muut näkevät minun olevan online. Vaikka normisti kirjaudun sisään vain katsoakseni onko uusia viestejä. En kummemmin välitä chattailusta, se on kovin pinnallista hölökyn-kölökyn puhetta, joka ei vie tutustumista eteen päin. Miehet harvemmin osaavat(?) tai haluavat kirjoittaa chatissa mitään painokkaampaa itsestään.

Olen itse aktiivinen ottamaan yhteyttä, jos haussa löytyy kiinnostavia profiileja.

Usein minua lähestyvät henkilöt, joiden profiili ei ole tullut haussani esiin. Heiltä siis joko puuttuu toivomiani kriteereitä tai ovat niiden ulkopuolelta.

Minulla on yksi ehdoton valintaperuste, josta en anna periksi. Se karsii 99%, eli yksin varmaan menen loppuelämän.

Vierailija
115/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni eron jälkeen omasta halusta ( halusin toipua ja selvittää oman pääni edellisestä) n. 5 vuotta. Sitten kun oli itsellä yritystä uuteen parisuhteeseen 2 kk: ssa löytyi elämänkumppani netistä. Ja kriteerit oli valtavat.

N yli 50

Hyvä tuuri! Nimenomaan tuuri.

Vierailija
116/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap on ollut se keskeinen ongelma? Ei löydy ketään josta kiinnostuisit yhtään, et pääse treffeille, vai eikö kemiaa löydy jos pääset?

Jossain määrin noita kaikkia. Löydän kyllä jonkin verran kiinnostavia naisia, mutta en ole löytänyt vielä ketään sellaista, joka kolahtaisi kunnolla alusta asti. Toki en ole itsekään ollut vielä kenellekään naiselle se, joka kolahtaa täysillä. Yksi tosin taisi innostua minusta vähän enemmän keväällä, mutta en tuntenut mitään kemiaa häntä kohtaan valitettavasti.

Ap

Niin eli kysyntää sulla on ollut, mutta et sitten innostunut kun ei ollut fitness-misukka. Sori, sun taso vaan riitä niihin naisiin mihin koet vetoa.

Hoikkuus ei ole koskaan ollut kynnyskysymys minulle. Siitä olen samaa mieltä, että en yllä fitness-naisten tasolle, ainakaan netissä. Olen sinut sen asian kanssa.

Ap

"Olen sinut sen asian kanssa"

Eli sinun on pitänyt hyväksyä tuo asia, ja ottaisit kyllä sellaisen fitnessmisukan jos vain saisit.

Sellaisia ajatuksia herättää tuo kun olet joutunut asian hyväksymään.

Kuka nainen haluaa olla se johon tyydytään?

En ole AP, mutta vastaan tähän kuitenkin. Mun oma taso ei riitä fitness minkkiin, joten joudun tyytymään tavisnaiseen. Tämä on luonnollisesti asia jota en kumppanille ääneen sano.

??

Joudut tyytymään?

Kertoo sun arvoista enemmän kuin 1000 sanaa.

Oletko ymmärtänyt että meillä naisilla on kuule aivot millä toi sun paljon varusteltu salaisuus haisee kilometrien päähän.

Olet ku vottava.

Saanko ihan vilpittömästi kysyä yhtä asiaa (kyse ei ole v i t t u i l u s t a vaikka saattaa siltä vaikuttaa):

Pidät minua kuvottavana, miksi näin? Kysyn siis koska ihmisethän jatkuvasti tyytyvät toisiinsa eri syistä: joku ottaa kumppanin jonka seurasta ei varsinaisesti nauti, mutta ei halua olla yksinkään. Joku menee naimisiin vaikka ei koe seksuaalista vetoa kumppaniinsa mutta haluaa lapsia, tai rikkaan puolison, tai mitä ikinä. Tätähän tapahtuu koko ajan, aika moni liitto on loppujen lopuksi sellainen jossa toinen tai jopa molemmat ovat tyytyneet toiseen.

Tästä perspektiivistä pidän erikoisena että joku provosoituu siitä että juuri minä olen tyytynyt kumppaniin jonka voin saada, sen sijaan että loputtomasti koitan jahdata naista johon ei rahkeeni riitä. Miksi juuri tämä minun tarinani aiheutti tuollaisen reaktion sinussa, kun tätä tyytymistä tapahtuu kuitenkin todella paljon, joka ikinen päivä ja lukemattomien naisten ja miesten toimesta.

Olen eri.

En tiedä, jos tässä on joku miehen ja naisen ajattelun tai ilmaisun ero?

Jokaisella on varmasti päässä joku ihannekuva täydellisestä miehestä tai naisesta. Mullakin oli teininä.

Tutustuin tyyppiin joka oli ihan tavallinen, jonka kanssa oli hyvä olla. En mä mitään tasoja miettinyt. Tutustuin ja jossain vaiheessa rakastuin. Mun mielestä hän on paras mies mitä voi olla, komea, huumorintajuinen, älykäs, miehekäs, raivostuttava, ärsyttävä ja rakas.

On asioita, joihin parisuhteessa täytyy sopeutua puolin ja toisin, mutta se ei ole tyytymistä huonompaan. Mahdollisesti väärän mallista nenää enemmän ärsyttää nenän asento, joku mielipide mistä ei itse tykkää tai vaikka likapyykin jättäminen väärään paikkaan. Leuan ei tarvii olla kulmikas työntyäkseen eteen päin väärässä paikassa. Kelpaa sellaisena kuin on, mutta ei ole joku johon on tyytynyt.

Ajatuksenakin mulle tulee kuvotus tosta tyytymisestä. En ole "tyytynyt huonoon" ja mua sattuisi tosi paljon, jos minuun olisi vaan tyydytty kun ei parempaakaan saatu. Luulen, että kyynistyisin ja keräilisin sirpaleita loppuelämäni, enkä pystyisi koskaan luottamaan keneenkään. Tuntisin itseni petetyksi. Olisin antanut itsestäni jotain jonka toinen olisi tallonut jalkoihinsa, halveksinut rakkauttani.

En itse sanoisi että sinä olisit kuvottava. Ajatuksesi on kuvottava. Todella outo ja kuvottava.

En myöskään ymmärrä naisena, miten mies voisi itse tyytyä olemaan suhteessa, jos hän tietäisi olevansa naiselle joku kakkosvaihtoehto, huonompi kuin melkein kuka tahansa. Nainen ei kunnioittaisi miestään eikä pitäisi häntä parempana kuin muita, olisiko se miehelle ihan sama?

Vierailija
117/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailin vuosia, ennen kuin löysin jotain oikeaa ja kullanarvoista. Hyvän miehen, joka halusi sitoutua. Tietenkin se oli lumetta. Kesti jopa puoli vuotta tätä hyvää vaihetta miehellä ja sitten vaan lopahti tunteet. Luulin, että niin käy vain teineille.

Tunnustan avoimesti, että olen kyynistynyt. Jos et satu löytämään jotain täysin helmeä leskeä, niin aina löytyy ennemmin tai myöhemmin hyvät syyt siihen, miksi mies on eronnut aiemmasta suhteesta.

En tiedä, alan itse vakavasti harkita sitä että käytän miehiä vain seksiin ja seuraksi enkä elättele mitään toiveita enää parisuhteesta

Niinhän ne suurin osa itsekin tekevät.

N 40+

Vierailija
118/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaisin panostamaan viestien laatuun, jos tuntuu, ettei deiteille pääse. Naiset saavat todella paljon viestejä, joista suurin osa on niin tylsiä ja yhdentekeviä ettei niihin jaksa vastata. Case in point: todella sympaattinen nelikymppinen kaverini meni Tinderiin. Hän on etevä kirjoittaja joka ei kikkaile, vaan osoittaa kiinnostustaan vastapuolesta kertomalla itsestään ja kyselemällä toisesta. Treffejä olisi ollut enemmän kuin millä hän ehti käydä, ja muutaman kuukauden päästä hän oli jo parisuhteessa Tinderistä löytämänsä naisen kanssa. Ja ulkonäöllä, omaisuudella, statuksella tai muilla avuilla ei ollut kertakaikkisesti mitään tekemistä asian kanssa. Vain luonteella ja sillä, että osasi luonnettaan näyttää jo kirjoitteluvaiheessa.

Vierailija
119/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailin vuosia, ennen kuin löysin jotain oikeaa ja kullanarvoista. Hyvän miehen, joka halusi sitoutua. Tietenkin se oli lumetta. Kesti jopa puoli vuotta tätä hyvää vaihetta miehellä ja sitten vaan lopahti tunteet. Luulin, että niin käy vain teineille.

Tunnustan avoimesti, että olen kyynistynyt. Jos et satu löytämään jotain täysin helmeä leskeä, niin aina löytyy ennemmin tai myöhemmin hyvät syyt siihen, miksi mies on eronnut aiemmasta suhteesta.

En tiedä, alan itse vakavasti harkita sitä että käytän miehiä vain seksiin ja seuraksi enkä elättele mitään toiveita enää parisuhteesta

Niinhän ne suurin osa itsekin tekevät.

N 40+

Tämä totta. Ne syythän eivät tule esille siinä ensirakkauden huumassa. Ja sitten kun tuleevat niin on jo paljon vahinkoa kerinnyt tapahtua. Exä on syystäkin exä. Vähän harmittaa niitten naisten puolesta jotka joutuvat kokemaan saman kun minä. Tietyt tyypit kun jatkaa niillä treffisivuilla olemista, tietämättä yhtään että mitä on tulossa.

Vierailija
120/146 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi parikin vaihtoehtoa, jotka voisi selittää tämän. Eli oletko koskaan miettinyt, että arvoit mahdollisesti oman viehättävyytesi pykälän yläkanttiin? Tai jos käsityksesi ulkonäöstäsi on realistinen, oletko miettinyt, että nämä vaatimattomamman näköiset naiset olisivat valmiita tinkimään muista toiveistaan kumppanin suhteen ulkonäön hyväksi ja sitten nämä omantasoiset naiset kokevat, että heillä on hyvä mahdollisuus löytää joku yhtä hyvännäköinen, mutta muilta ominaisuuksiltaan miellyttävämpi mies?  Koska miksi Minna 8:n pitäisi ottaa Janne 8, jonka kanssa huumori ei natsaa ja joka maiskuttaa syödessä kun vastaan voi tulla Mikko 8, jonka kanssa huumori saattaa natsata paremmin ja joka osaa ruokapöytätavat? Toisaalta Jenna 6 tai Mira 5 saattaisi vain sietää maiskutusta ja epäsopivaa huumoria, sillä Janne on sentään 8.