Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä jotakin, mitä et uskaltaisi sanoa ääneen (ev)

Vierailija
22.11.2013 |

...

Kommentit (258)

Vierailija
221/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että miten yks tyyppi ikinä saattoi kuvitella, että sillä olis ollu mahiksia muhun.

Vierailija
222/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin tyhmä. Menin ihastumaan erääseen tyyppiin, joka on minua melkein 15v vanhempi juoppo.. Olen kuitenkin naimisissa oleva nainen, enkä tosiasiassa mitään pystyisi moraalini takia hänen kanssaan tekemään, mutta ajatuksissa pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa että muille kavereilleni järjestetään polttareita, babyshowereita ja yllätyssynttäreitä. Mua ei ikinä muisteta. Kyllähän mut kutsutaan mukaan, säälistä varmaan kaikenlisäksi, mutten ikinä ole se juhlittava. Ja kun olen kysynyt kiinnostaisiko esim. synttäreideni juhlinta niin aina kaikilla juuri silloin muuta tärkeämpää menoa, joten olen luovuttanut. Noloahan tämän myöntäminen on mutta kyllä se saa olon paskaksi kun kukaan ei tunnu pitävän mua edes juhlien arvoisena. :(

Vierailija
224/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun naisellisesti ja käytän lyhyitä hameita sekä korkeita kenkiä, koska huomio nostaa itsetuntoani...

Vierailija
225/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:36"]

Olen ihastunut parhaan ystäväni vaimoon. Tiedostin omat tunteeni, kun tämän ystäväni vaimo paljasti humalassa ihastuneensa minuun. Ovat kihloissa ystäväni kanssa, enkä voisi ikinä puhua omista tunteistani ääneen.

[/quote]

Aikamoinen näyttelijä saat olla, ettei muut huomaa.

Sulhaseni sanoi minulle, että hänen ystävänsä on vaarallinen hänelle, tajusin vasta myöhemmin, mitä hän tarkoitti.

Siinä kävi sitten niin, että kesällä tulee yhteistä taivalta tämän sulhaseni ystävän kanssa 23v täyteen.

Vierailija
226/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman vuosi sitten eronnut lasteni isästä. Sen jälkeen en ole ajatellut muuta kuin naisia.

Olen hirveän yksinäinen, mutta toisaalta koen turhaksi yhteydenpidon kehenkään, koska kukaan ei aidosti ymmärrä minua. Elän kuplassa. Ja kaapissa. Varon sanomisiani joka paikassa ja pelkään että todellinen minäni tulee ilmi. Välillä joudun keksimään tarkoituksella "peitetarinaa" esim. töissä.

Vierailija
227/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on genitaaliherpes.

Vierailija
228/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pdän uskovaisia ihmisiä itseäni tyhmempänä.

Vierailija
229/258 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana, rakas ja hyvä aviomies, yhteisiä vuosia on takana paljon. Rakastan (ja olen rakastanut jo vuosia) myös toista miestä, enkä edes tajua miksi. Joku aivan outo vetovoima välillämme on, ja nyt olen tunnustanut itselleni että toivon meidän olevan yhdessä jonain päivänä.

Vierailija
230/258 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
231/258 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestin persuja

Vierailija
232/258 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikki ovat tunnustaneet? :D

Vierailija
233/258 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenistä tai kuukautiskivuista valittaminen on mielestäni kauheaa ruikutusta. Valittaisivat mieluummin lääkärille, se kun voi ehkä asialle tehdäkin jotain.

Vierailija
234/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustuksia?

Vierailija
235/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin toiseen mieheen jota en koskaan tuu saamaan. .. naimisissaja lapsia on....

Vierailija
236/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella ihastunut kaveriini. Molemmat seurustelemme tahoillamme

Vierailija
237/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin repiä yhdeltä miestyökaveriltani vyön auki ja ottaa hänet takaapäin työpöytänsä päällä, kiitos!

Vierailija
238/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa oikeasti kaikki white trash-perheet ihan hullun paljon.

Vierailija
239/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin erota lestadiolaisuudesta..

Vierailija
240/258 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että jatkuvasti koen vahvempaa vetoa toisiin naisiin. Joudun usein hillitsemään itseäni, etten katsoisi liian pitkään erityisen hyvännäköisiä naisia... Olen pitkässä (ja onnellisessa) suhteessa ja mieheni tietää, että olen bi, mutta ei sitä miten siitä huolimatta että rakastan häntä usein fantasioin naisista ja että haluaisin tosissaan kokeilla kolmen kimppaa. Olen puolivitsillä ottanut asian esille aiemmin ja mies on tyrmännyt idean täysin, ei siis kiinnosta häntä ollenkaan. Mies on ihana, mutta aivan yltiöuskollinen yhden miehen nainen.

Tiedän olevani onnekas ja että tämän pitäisi riittää, mutta, mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi