Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki autot on aina paskana! Korjaamot kusettaa!

Vierailija
11.04.2026 |

Meidän perheessä on useampi 5-10 vuotta vanha auto. Aina niissä on kaikkia vikoja. Ollaan käytetty merkkihuolloissa ja vähemmän merkkihuolloissa. Aina jää jotain tekemättä, mistä on sovittu, ja sovituista asioista on puolet jätetty tekemättä mutta laskutus kyllä toimii. Yhtä autoista korjataan nyt itse, ja korjauskohdan lähellä vuotaa paikka, mikä huollettiin rahalla kuntoon muutama kuukausi sitten. Että hyvin oli hoidettu. 

Olisi mahtavaa löytää sellainen korjaamo, jossa oikeasti osataan korjata, tehdään se huolellisesti ja autot pysyisivät kunnossa. Olisin valmis maksamaan, mutta oon varmaan tuhansia tonneja laittanut rahaa siihen, että joku antaa valohoitoa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, ranskalaisia tai italialaisia autoja tai VAG-konsernin tuotteita?

Vierailija
2/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettette ymmärrä autoista mitään, ostatte paskaa ja teitä on helppo kusettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei voi olla paskana. Kakalla ei voi ajaa ja se haisee 

Vierailija
4/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettette ymmärrä autoista mitään, ostatte paskaa ja teitä on helppo kusettaa.

Miksi ostaa paskaa? Ja miten joku kusettaa? Laitetaanko  teille kaulapanta ja hihna ja käyttää teidät pisulla? Oletko koira?

Vierailija
5/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti ruuvveja löysille sieltä täältä toisen paikan korjauksen yhteydessä ja kohta on taas töitä. Tuo tuli mieleen kaverin auton kohdalla. Pajalla koko ajan. Kestää aina kk ajoa ja taas joku kolisee ja 

Vierailija
6/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, ranskalaisia tai italialaisia autoja tai VAG-konsernin tuotteita?

Tossa on Toyota, pari Volvoo ja Peugeot. -ap-

Vierailija
7/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti ruuvveja löysille sieltä täältä toisen paikan korjauksen yhteydessä ja kohta on taas töitä. Tuo tuli mieleen kaverin auton kohdalla. Pajalla koko ajan. Kestää aina kk ajoa ja taas joku kolisee ja 

tähän korjaamojen rahastus perustuu tehdään uusia tulevia ongelmia ja rahastus pyörii

Vierailija
8/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tähän korjaamojen rahastus perustuu tehdään uusia tulevia ongelmia ja rahastus pyörii

Olisko kohtuullista, että näitä ei tehdä aina meidän autoille? Tuntuu, että kaikilla kavereilla, saman ikäisiä autoja, toimii autot ilman jatkuvaa säätöä. -ap-

Vierailija
9/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TM teki aikoinaan testin miten hyvin korjaamot korjaa tahallaan toimituksen itsensä tehdyt viat määräaikashuollon yhteydessä. Osa korjasi ja huolsi kaikki viat mutta oli pari "autohuoltoa" joissa autoja ei oltu ajettu edes halliin saati tehty mitään. Mutta nouto viesti tuli että huollot tehty ja auton voi noutaa😆

Vierailija
10/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TM teki aikoinaan testin miten hyvin korjaamot korjaa tahallaan toimituksen itsensä tehdyt viat määräaikashuollon yhteydessä. Osa korjasi ja huolsi kaikki viat mutta oli pari "autohuoltoa" joissa autoja ei oltu ajettu edes halliin saati tehty mitään. Mutta nouto viesti tuli että huollot tehty ja auton voi noutaa😆

Kiva. Pitäiskö sinne mennä päiväksi itse viereen kyttäämään, että ainakin jotain tehdään. Arviointikyky ei kyl riitä siihen, että tietäisin niiden tekevän oikeita asioita, eikä vaan lisää korjattavaa seuraavalle kerralle.

Vierailija
11/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki autot paskana perheessä, koska niistä ei tajuta mitään.

Maksa tai valita se saatanan valittaminen!

Vierailija
12/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti,testatusti Toyotaan voi luottaa,myös huollossa.

Vierailija
13/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinaa koijataan...

Vierailija
14/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan tonnin kahden autoja ja huollan ja korjaan ne itse.

Reklamaatiot olleen yllättävän vähissä...

Vierailija
15/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi olemaan kaikissa autoissa aina sama vika. Joka huollon jälkeen parin viikon kuluttua piti viedä korjattavaksi. Alettiin käyttämään eri korjaamoa, ja vikoja oli enää todella harvoin. 

Vierailija
16/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apinaa koijataan...

Niin, että mun pitäisi oman ammatin lisäksi vielä opiskella automekaanikoksi, jotta en sitten tulisi huijatuksi? Oon kai sitten vähän tyhmä, kun lähtökohtaisesti olen ajatellut, että jos teetän työn ammattilaisella, ammattilainen osaa sen tehdä ja hoitaa homman. Oletko sä joku kusettaja korjaamolta? -ap-

Vierailija
17/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä hemmetin vehkeillä te ajelette,jos niitä pitää kokoajan sepittää.

Vierailija
18/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti,testatusti Toyotaan voi luottaa,myös huollossa.

Ei voi, meillä on myös Toyota. -ap-

Vierailija
19/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apinaa koijataan...

Niin, että mun pitäisi oman ammatin lisäksi vielä opiskella automekaanikoksi, jotta en sitten tulisi huijatuksi? Oon kai sitten vähän tyhmä, kun lähtökohtaisesti olen ajatellut, että jos teetän työn ammattilaisella, ammattilainen osaa sen tehdä ja hoitaa homman. Oletko sä joku kusettaja korjaamolta? -ap-

Näin se vaan valitettavasti on, jos ei löydä juuri sitä oikeaa luotettavaa ja pitkäaikaista korjaamoa.

Vierailija
20/30 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se tulikin. Jos asiakasta on "helppo kusettaa", niin sitten niin tehdään, eikä ymmärretä edes hävetä.