Kaikki autot on aina paskana! Korjaamot kusettaa!
Meidän perheessä on useampi 5-10 vuotta vanha auto. Aina niissä on kaikkia vikoja. Ollaan käytetty merkkihuolloissa ja vähemmän merkkihuolloissa. Aina jää jotain tekemättä, mistä on sovittu, ja sovituista asioista on puolet jätetty tekemättä mutta laskutus kyllä toimii. Yhtä autoista korjataan nyt itse, ja korjauskohdan lähellä vuotaa paikka, mikä huollettiin rahalla kuntoon muutama kuukausi sitten. Että hyvin oli hoidettu.
Olisi mahtavaa löytää sellainen korjaamo, jossa oikeasti osataan korjata, tehdään se huolellisesti ja autot pysyisivät kunnossa. Olisin valmis maksamaan, mutta oon varmaan tuhansia tonneja laittanut rahaa siihen, että joku antaa valohoitoa.
Kommentit (30)
Veikkaan ettette ymmärrä autoista mitään, ostatte paskaa ja teitä on helppo kusettaa.
Auto ei voi olla paskana. Kakalla ei voi ajaa ja se haisee
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettette ymmärrä autoista mitään, ostatte paskaa ja teitä on helppo kusettaa.
Miksi ostaa paskaa? Ja miten joku kusettaa? Laitetaanko teille kaulapanta ja hihna ja käyttää teidät pisulla? Oletko koira?
Sopivasti ruuvveja löysille sieltä täältä toisen paikan korjauksen yhteydessä ja kohta on taas töitä. Tuo tuli mieleen kaverin auton kohdalla. Pajalla koko ajan. Kestää aina kk ajoa ja taas joku kolisee ja
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, ranskalaisia tai italialaisia autoja tai VAG-konsernin tuotteita?
Tossa on Toyota, pari Volvoo ja Peugeot. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti ruuvveja löysille sieltä täältä toisen paikan korjauksen yhteydessä ja kohta on taas töitä. Tuo tuli mieleen kaverin auton kohdalla. Pajalla koko ajan. Kestää aina kk ajoa ja taas joku kolisee ja
tähän korjaamojen rahastus perustuu tehdään uusia tulevia ongelmia ja rahastus pyörii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tähän korjaamojen rahastus perustuu tehdään uusia tulevia ongelmia ja rahastus pyörii
Olisko kohtuullista, että näitä ei tehdä aina meidän autoille? Tuntuu, että kaikilla kavereilla, saman ikäisiä autoja, toimii autot ilman jatkuvaa säätöä. -ap-
TM teki aikoinaan testin miten hyvin korjaamot korjaa tahallaan toimituksen itsensä tehdyt viat määräaikashuollon yhteydessä. Osa korjasi ja huolsi kaikki viat mutta oli pari "autohuoltoa" joissa autoja ei oltu ajettu edes halliin saati tehty mitään. Mutta nouto viesti tuli että huollot tehty ja auton voi noutaa😆
Vierailija kirjoitti:
TM teki aikoinaan testin miten hyvin korjaamot korjaa tahallaan toimituksen itsensä tehdyt viat määräaikashuollon yhteydessä. Osa korjasi ja huolsi kaikki viat mutta oli pari "autohuoltoa" joissa autoja ei oltu ajettu edes halliin saati tehty mitään. Mutta nouto viesti tuli että huollot tehty ja auton voi noutaa😆
Kiva. Pitäiskö sinne mennä päiväksi itse viereen kyttäämään, että ainakin jotain tehdään. Arviointikyky ei kyl riitä siihen, että tietäisin niiden tekevän oikeita asioita, eikä vaan lisää korjattavaa seuraavalle kerralle.
Kaikki autot paskana perheessä, koska niistä ei tajuta mitään.
Maksa tai valita se saatanan valittaminen!
Tutkitusti,testatusti Toyotaan voi luottaa,myös huollossa.
Itse ostan tonnin kahden autoja ja huollan ja korjaan ne itse.
Reklamaatiot olleen yllättävän vähissä...
Meillä alkoi olemaan kaikissa autoissa aina sama vika. Joka huollon jälkeen parin viikon kuluttua piti viedä korjattavaksi. Alettiin käyttämään eri korjaamoa, ja vikoja oli enää todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Apinaa koijataan...
Niin, että mun pitäisi oman ammatin lisäksi vielä opiskella automekaanikoksi, jotta en sitten tulisi huijatuksi? Oon kai sitten vähän tyhmä, kun lähtökohtaisesti olen ajatellut, että jos teetän työn ammattilaisella, ammattilainen osaa sen tehdä ja hoitaa homman. Oletko sä joku kusettaja korjaamolta? -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä hemmetin vehkeillä te ajelette,jos niitä pitää kokoajan sepittää.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti,testatusti Toyotaan voi luottaa,myös huollossa.
Ei voi, meillä on myös Toyota. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinaa koijataan...
Niin, että mun pitäisi oman ammatin lisäksi vielä opiskella automekaanikoksi, jotta en sitten tulisi huijatuksi? Oon kai sitten vähän tyhmä, kun lähtökohtaisesti olen ajatellut, että jos teetän työn ammattilaisella, ammattilainen osaa sen tehdä ja hoitaa homman. Oletko sä joku kusettaja korjaamolta? -ap-
Näin se vaan valitettavasti on, jos ei löydä juuri sitä oikeaa luotettavaa ja pitkäaikaista korjaamoa.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se tulikin. Jos asiakasta on "helppo kusettaa", niin sitten niin tehdään, eikä ymmärretä edes hävetä.
Anna kun arvaan, ranskalaisia tai italialaisia autoja tai VAG-konsernin tuotteita?