Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko katsoneet yleareenasta toivotut elokuvat osiosta,haaveiden kehä, suomalainen vanhempi elokuva. Oli kyllä tosi hyvä

Vierailija
03.01.2025 |

Kertoo isästä joka elää poikansa kautta omaa unelmaansa nyrkkeilystä ja oli kyllä koskettava ja hyvä. Kannattaa katsoa .

https://areena.yle.fi/1-177843

2002) Tragikomedia yksinhuoltajaisästä, joka valmentaa pojistaan nyrkkeilijöitä mutta jonka selättää rakkaus, elämän todellinen kamppailulaji. N: Sulevi Peltola, Petteri Summanen, Rea Mauranen. O: Matti Ijäs

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta taidanpa katsoa tuon Petteri Summasen takia :D

Vierailija
2/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut mieheni kanssa ja häkellyin ronskista kielen käytöstä, kun nykyään lapsia ei kai saisi laittamaan sanomaan mitä tahansa. Oli muuten ihan hyvä elokuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut mieheni kanssa ja häkellyin ronskista kielen käytöstä, kun nykyään lapsia ei kai saisi laittamaan sanomaan mitä tahansa. Oli muuten ihan hyvä elokuva.

Pitää muistaa että elokuva on vuodelta 2002. 

Vierailija
4/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui niin oudosti että jäi ärsyttää ja häiritsemään. 

Vierailija
5/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Summanen nuorempana! Nam!😍😍😍😍

Vierailija
6/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksetus!

Eli tyypillistä suomalaista elokuvaroskaa: kiroiltiin, puhuttiin oksettava asioita ja takuulla juostiin alastikin ja n*itiin niin, että tyrät ryskyi.🤮

Vierailija
7/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi oksetus!

Eli tyypillistä suomalaista elokuvaroskaa: kiroiltiin, puhuttiin oksettava asioita ja takuulla juostiin alastikin ja n*itiin niin, että tyrät ryskyi.🤮

Ei tapahdu mitään naimista, ihan hyvä elokuva oli. Siinä vain on se kohtaus kun poika kysyy isältään mikä on h..... Ja se sanoo että äitisi tietää ja  se kysyy sen äidiltään 

Vierailija
8/10 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuon jo aiemmin.

Vierailija
9/10 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Järvenhelmi olis saanu keimailla alasti tuhero näkyvillä.

Vierailija
10/10 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppui niin oudosti että jäi ärsyttää ja häiritsemään. 

Jäi Sulevi Peltola ja Rea Mauranen alasti näkemättä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä