Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin ammattikorkeaan, olen niin onnellinen! :)

Vierailija
22.11.2013 |

Itken vain ilosta täällä ja olen ylpeä itsestäni. :)

t.kolmen pienen äiti.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin viime kevään haussa omalle unelma-alalleni! :) Ei ole aikuispuolelle mikään helppo päästä, tunkua riittää joka alalle.

Onnea ap ja tsemppiä opintoihin!

Vierailija
62/64 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:08"]

Ihan kun haluaisin taas olla ilonpilaaja mutta kyllä ne realiteetit tulee ap:llä vastaan sitten jossain vaiheessa. Esimerkiksi ensimmäisen työharjoittelun aikana laita mieleen moniko luokastasi on koulutusta vastaavassa paikassa ja saa siitä palkkaa.

[/quote]

En oikeastaan yhtään ihmettele sitä, että moni ei työllisty niin hyvin, kun kouluun hakee tosi moni sillä asenteella että: "no en tiiä mitä tekisin mut toi liiketalous on sellanen yleiskiva joo haen sinne" ja sitten ovat sormi suussa työttöminä.

Mulla on aivan selkeä linja mitä haluan ja tämä on aivan ykkösasia minulle. :) Ei epäilystäkään etteikö tämä ala olisi minun juttu. Harjoittelupaikkakin on jo kiikarissa ja sovittuna, mahdollisesti myös tästä sitten työpaikka. Ja jos niin käykin, ettei työpaikkoja ala tippumaan, niin voin käydä maisteritutkinnon pelkästään, eli pari vuotta lisää koulutusta ja sitten kokeilla uudestaan. :)

En tiedä ketään työtöntä tradenomia, jotka ovat niitä sitkeitä jalka ovenväliin -tyyppejä. Jokainen on työllistynyt ja uraputki päällä porskuttelevat. Sitten tiedän myös kaksi sellaista työtöntä kassatradenomia, joista sen pystyi jo ennustamaan. :D

Et sinä iloani pilaa, olen liian iloinen että joku saisi sen pilattua vaikka kuinka kovasti yrittäisi. :)

-ap

[/quote]

Hyvin on pullat uunissa. Koulu ei ole vielä alkanut kun uutta paikkaa jo katsotaan.

Suuntautumisesi on ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 18:43"]Minä itkin surusta, en päässyt ammattikorkeaan ja ainoa työpaikkahaastattelu kahteen vuoteen meni sivu suun. Mutta onnea kuitenkin sulle, hieno juttu.

[/quote]

Soita ennen koulun alkua ja kun koulu on alkanut. Peruutuspaikkoja on aina. Viitseliäisyyttä kehiin.

Vierailija
64/64 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 18:43"]Minä itkin surusta, en päässyt ammattikorkeaan ja ainoa työpaikkahaastattelu kahteen vuoteen meni sivu suun. Mutta onnea kuitenkin sulle, hieno juttu.

[/quote]

Soita ennen koulun alkua ja kun koulu on alkanut. Peruutuspaikkoja on aina. Viitseliäisyyttä kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi