Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla meni suoraan sanottuna kaikki maku lasteni isästä kun kuulin

Vierailija
03.09.2013 |

että heillä on mustalaisverta suonissa.Kaukaista mutta kuitenkin.Se taisi olla 10 vuotta sitten.Siihen loppui kaikki halut mennä naimisiin tai saada lisää lapsia.Erosimme lopullisesti viisi vuotta sitten ei oo ikävä.Olen sen verran hieno nainen että tästä eteenpäin tarkastan taustat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sun lapset, niilläkin on nyt sitten sitä mustalaisverta. Annoitko adoptioon??

Vierailija
2/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa kun usein käy niin, että joku on keksinyt ihan hyvän provon, mutta sössii sen vikassa lauseessa. Tämäkin olis voinut mennä aivan täydestä muuten. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin epäillyt että minun suvussakin on. On sen verran monta mustatukkaista. Mutta mitä sillä on väliä jos ei käyttäydy kuin romanit.

Vierailija
4/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan turhautuminen on molemminpuolista. Mies tehnyt lapsia ap:n kaltaisen tyhmyrin kanssa. Toivottavasti lapsilla sentään säilyy suhteet molempiin vanhempiinsa. 

Vierailija
5/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sentään kertoi! Jotkut pitävät tuollaisia salassa vuosikymmeniä! Mulla meni maku äitini puolen sukuun kun sain kuulla heillä kaukana olevan myös mustalaisverta. Ja tätä oli pimitetty niin että vain sukututkija sai vihdoin selville. Laitoin kyllä heti välit poikki.

Vierailija
6/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän sukuni muutaman sadan vuoden päähän. Eikä sieltä löydy mitään "epäpuhtauksia". Supisuomalaista maatiaissukua. No mutta lapsistani sitten löytyykin geenejä vähän joka rodusta. Jossain vaiheessa pitää geenitkin tuulettaa.

Vierailija
7/7 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ei tiedä puoliakaan sukunsa todellisesta geeniperimästä, vai luuletko tosiaan että sinun suvussasi kaikki kirkonkirjoihin merkityt isät ovat myös lasten biologisia vanhempia?

Ap antoi oletettavasti lapsensa adoptoitaviksi, kun olivat noin "vioittuneita" geeniperimältään. Nehän voi vaikka karata sirkukseen, paras hankkiutua eroon ajoissa. Ap:n geeniperimä lapsille siirrettynä; säälittää lasten puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän