Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin ammattikorkeaan, olen niin onnellinen! :)

Vierailija
22.11.2013 |

Itken vain ilosta täällä ja olen ylpeä itsestäni. :)

t.kolmen pienen äiti.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas oli paskamaisia kirjoituksia ja toisen ilon lannistamista. Varmaan nyt tuli hyvä mieli.

Vierailija
22/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:21"]

Tradenomien pääsykokeista pääsee läpi nyt vaikka koulutettu apina. 

Ja ne faktat tradenomien työttömyydestä: Tradenomeja on eniten työttömänä heti insinöörien jälkeen, ja vuodessa työttömien tradenomien määrä on kasvanut 30 %. 

Toivon mukaan ap löytää kuitenkin paikkansa tradenomina työelämässä, olisi tuhlausta niin yksilön kuin valtion tasolta kouluttaa taas yksi työtön tradenomi lisää. Nykyiset koulutusmäärät eivät palvele kenenkään etuja, ei opiskelijan eikä valtion.

[/quote]

Ei ollu tuohon paikkaan ollenkaan helppo päästä. En hakenut perus liiketalouden puolelle. :)

Tuleeko hyvä mieli tuollaisesta kirjoittelusta? Entinen koulukiusaaja siirtynyt aikuiskiusaajaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiketaloutta ammattikorkeeseen pääsee opiskelemaan kuka tahansa, siellähän ne kaikki "en tiedä mitä elämälläni tekisin" -tyypit on. Ja he vielä pitävät suurinta melua "kovalla työllä" saamastaan opiskelupaikasta. Yksikään kauppakorkeeseen/tkk:lle/lääkikseen/oikikseen päässyt tuttavani ei ole pitänyt samaa meteliä kun nämä lukiosta amkiin liiketaloutta opiskelemaan lähteneet tyypit.

[/quote]

Meteliä? Ei siis saa edes iloita? :D

Tuonne ei ainakaan ollut niin helppo päästä kuin perus perähikijän nuorten puolelle. (olen lukenut että pääsee naurettavan helposti)

Ihme kun mistään ei saa iloita. Joku heti vittuuntuu ja tulee haukkumaan koko alan lyttyyn. :D

Vierailija
24/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä opiskeluun, voit saada hyvänkin paikan jos olet ahkera ja luot hyvin kontaktiverkostoa. Kauppakorkealla ei ole välttämättä mitään lisäarvoa nimen lisäksi.

Tusina tradenomi vuosimallia 2002: Nyt hyvä duuni, 5975 EUR/kk+päivärahat, vapaat työajat, auto/puhelin/lounas/liikuntaetu, en valita :)

Vierailija
25/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:25"]

Kylläpä taas oli paskamaisia kirjoituksia ja toisen ilon lannistamista. Varmaan nyt tuli hyvä mieli.

[/quote]

No sanos muuta, kieltämättä vähän yllätyin miten inhottavia ihmisiä täällä on.

No jokatapauksessa iloitsen täällä pääsystä ja myönnän olevani ylpeäkin. Suomalainenhan ei saa olla. ;)

Vierailija
26/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea onnea.. Mäkin sain tänään tiedon, että mut on hyväksytty ylempään amk-tutkintoon. En kuitenkaan ota paikkaa vastaan, koska mut hyväksyttiin myös maisteritutkintoon. Hyvä me :)

Vierailija
27/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:28"]

Tsemppiä opiskeluun, voit saada hyvänkin paikan jos olet ahkera ja luot hyvin kontaktiverkostoa. Kauppakorkealla ei ole välttämättä mitään lisäarvoa nimen lisäksi.

Tusina tradenomi vuosimallia 2002: Nyt hyvä duuni, 5975 EUR/kk+päivärahat, vapaat työajat, auto/puhelin/lounas/liikuntaetu, en valita :)

[/quote]

Voi kiitos. Piristävää kuulla kommentti alan ihmiseltä. :)

Juu olen sitkeänä sissinä työntämässä itseni alalle. Aloin jo luomaan sitä ja sovin harjoittelupaikankin etukäteen sukulaisen kautta. Jos nyt ei mitään ihmeellistä tapahdu niin saan hyvän harkkaripaikan, siitähän se lähtee kun laitetaan lähtemään. :)

Mä näytän noille ilkkujille. Sä näytit jo! :)

Vierailija
28/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:29"]

Onnea onnea onnea.. Mäkin sain tänään tiedon, että mut on hyväksytty ylempään amk-tutkintoon. En kuitenkaan ota paikkaa vastaan, koska mut hyväksyttiin myös maisteritutkintoon. Hyvä me :)

[/quote]

Onnea kovasti! :)

-ap

Vierailija
29/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne faktat tradenomien työttömyydestä: Tradenomeja on eniten työttömänä heti insinöörien jälkeen, ja vuodessa työttömien tradenomien määrä on kasvanut 30 %. 

Toivon mukaan ap löytää kuitenkin paikkansa tradenomina työelämässä, olisi tuhlausta niin yksilön kuin valtion tasolta kouluttaa taas yksi työtön tradenomi lisää. Nykyiset koulutusmäärät eivät palvele kenenkään etuja, ei opiskelijan eikä valtion.

[/quote]

Ei ollu tuohon paikkaan ollenkaan helppo päästä. En hakenut perus liiketalouden puolelle. :)

Tuleeko hyvä mieli tuollaisesta kirjoittelusta? Entinen koulukiusaaja siirtynyt aikuiskiusaajaksi?

[/quote]

En ole ollut koulukiusaaja ikinä, vaan pikemminkin kiusattuna. En ole myöskään aikuisiällä kiusannut ketään, en opiskeluaikana enkä työelämässä. Onko se kiusaamista että kertoo faktat tradenomien työttömyystilastoista? 

Vierailija
30/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vielä jatkaa. Älä todellakaan välitä ap. Mä olen toinen tusinatradenomi (kumma juttu että maisteriopintoihin paikkaa tarjosivat ;)).

Mulla on pyyhkinyt työmarkkinoilla myös hyvin. Koulutusta vastaavia työtehtäviä ja uralla kehittymistä on tapahtunut. Enkä valita mäkään. On ihan mahtavaa, että sulla jo orastavia verkostoja. Tsemppiä ja kerro miten opinnot lähtee käyntiin ;)

Vierailija
31/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

En ole ollut koulukiusaaja ikinä, vaan pikemminkin kiusattuna. En ole myöskään aikuisiällä kiusannut ketään, en opiskeluaikana enkä työelämässä. Onko se kiusaamista että kertoo faktat tradenomien työttömyystilastoista? 

[/quote]

Luuletko tosiaan, etten tiedä niistä? :D

Jo aikaisemmin kerroin, että minulla on aivan selkeä linja mitä haluan tehdä ja ala on minulle ihan ykkönen, enköhän siinä vaiheessa ole tietoinen aika lailla kaikista faktoista mitä työtilanne sisältää? Sanoinkin jo, etten edes ihmettele asiaa koska^^ lue uudestaan. :)

Vierailija
32/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitti onnitteluista. Kyllä me tradet pärjätään missä vaan ;) T:27

Vierailija
33/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa ap! Onnea vaan kovasti :) Itse käyn vielä lukiota mutta kaikki aikanaan... Mielenkiintoisia opiskeluhetkiä!

Vierailija
34/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Luuletko tosiaan, etten tiedä niistä? :D

Jo aikaisemmin kerroin, että minulla on aivan selkeä linja mitä haluan tehdä ja ala on minulle ihan ykkönen, enköhän siinä vaiheessa ole tietoinen aika lailla kaikista faktoista mitä työtilanne sisältää? Sanoinkin jo, etten edes ihmettele asiaa koska^^ lue uudestaan. :)

[/quote]

No mistä minä voin tietää mitä sinä tiedät, en ole ajatustenlukija. Kunhan nyt listasin faktat, älä ammu viestintuojaa.

Sinulla voi olla selkeä linja työelämältäsi, kaikilla tradenomeilla ei ole. Minä kirjoitin vain sen, että toivon että löydät paikkasi tradenomina työelämässä ja että nykyiset koulutusmäärät, jossa tradenomeja on 13 kpl tusinassa eivät ole edes sinun edunmukaisia. Sinä olet tässä se, joka alkoi vastapuolta nimittelemään, en minä. 

Vierailija
35/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ihanista uutisista! :) sain itse kuulla samanlaisia uutisia kesällä. en jaksa ymmärtää noita tradenomi-koulutuksen mollaajia. eiköhän se ole kaikille selvää, ettei tradenomien työllistyminen ole tosiaankaan parhaasta päästä. unelmia pitää kuitenkin tavoitella ja sulla kuulostaa suunnitelmat tosi hyviltä! vielä se, että sanotaan kuinka helppoa tradenomiksi pääseminen on, no tosiaankin helppoa verrattuna vaikka johonkin lääketieteelliseen, mutta suositumpien paikkakuntien amkkeihin on nykyään tunkua.. jopa tradenomiksi. tämä amis ainakin osaa olla ylpeä opiskelupaikastaan tradenomina :D

Vierailija
36/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette todella ikäviä ihmisiä, lannistajat. Ihmettelen käytöstänne.

Hienoa, että aapee pääsi mieluisiin opintoihin.

Vierailija
37/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Tällä hetkellä työttömiä on alalta kuin alalta, toisilla on parempi tuuri kuin toisilla ja näkee kyllä sun asenteesta ettet työttömäksi ainakaan jää ja parasta on tehdä sitä työtä mikä itseään kiinnostaa! Tsemppiä opintoihin! :)

Vierailija
38/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Itse en päässyt, olen varasijoilla 16 ja 12 eli turha edes elätellä toiveita :/

Vierailija
39/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ap! Hieno homma. Tsemppiä niille, jotka eivät tässä haussa tulleet valituksi. Kannattaa yrittää uudelleen :)

Vierailija
40/64 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, tulee kyllä hyvä mieli kun lukee kommenttejanne! Vielä parempi mieli kuin oli äskettäin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi