AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Hermoraunio kirjoitti:
Viikonloppu alkaisi kyllä mukavasti, jos nyt pääsis ekalta varasijalta kouluun 😁
Samaa mieltä! Antaisikohan joku periksi jo ennen kolmea...
Vierailija kirjoitti:
Hermoraunio kirjoitti:
Viikonloppu alkaisi kyllä mukavasti, jos nyt pääsis ekalta varasijalta kouluun 😁
Samaa mieltä! Antaisikohan joku periksi jo ennen kolmea...
Toivotaan!!
Onko kokemusta siitä että miten paljon viimeisenä päivänä nuo listat vielä elävät? Järkevästi ajatellen niiden pitäisi kokea ketjureaktioita kun yksi ei ota yhdestä vastaan ja sitä kautta varasijalta pääsevän aikaisempi paikka vapautuu jne.
Mutta onko viime vuosilta kokemusta siitä että tapahtuuko tänään klo 15 Opintopolussa jotain tai klo 16. Tai vasta ensi yön jälkeen tai vasta maanantaina!
Kiduttavaa odotella näitä!
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta siitä että miten paljon viimeisenä päivänä nuo listat vielä elävät? Järkevästi ajatellen niiden pitäisi kokea ketjureaktioita kun yksi ei ota yhdestä vastaan ja sitä kautta varasijalta pääsevän aikaisempi paikka vapautuu jne.
Mutta onko viime vuosilta kokemusta siitä että tapahtuuko tänään klo 15 Opintopolussa jotain tai klo 16. Tai vasta ensi yön jälkeen tai vasta maanantaina!
Ilmeisesti vasta seuraavana päivänä näkyy tämän päivän tiedot
Olen seurannut keskustelua taustalla. Ehdin lukea pääsykokeeseen vain kuukauden ja edellisistä opinnoistani on aikaa 15v, kävin lähinnä katsomassa millainen pääsykoe on jotta osaisin lukea keväälle paremmin.
Olen silti ollut varasijalla 27. Kotkaan ensihoitoon, mutta en uskonut minkäänlaisia mahdollisuuksia olevan päästä sisään. Eilen juuri tarkistin, että olin pompannut varasijalle 20. Tänään sitten tuli ilmoitus, että olen saanut opiskelupaikan 🙈 Aikamoista! Ja kyllä, otin paikan vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen LABiin sosionomikoulutukseen amm.todistusvalinnan jonossa edelleen varasijalla 2, mutta Vipusen mukaan valittuja on 30, ja paikan vastaanottaneita 30, eli kaikki paikat olisi täytetty.
En olisi ottanut paikkaa vastaan kuitenkaan joten ei harmita, mutta seuraan mielenkiinnosta kuinka tämä etenee.
Tuleva eh kirjoitti:
Olen seurannut keskustelua taustalla. Ehdin lukea pääsykokeeseen vain kuukauden ja edellisistä opinnoistani on aikaa 15v, kävin lähinnä katsomassa millainen pääsykoe on jotta osaisin lukea keväälle paremmin.
Olen silti ollut varasijalla 27. Kotkaan ensihoitoon, mutta en uskonut minkäänlaisia mahdollisuuksia olevan päästä sisään. Eilen juuri tarkistin, että olin pompannut varasijalle 20. Tänään sitten tuli ilmoitus, että olen saanut opiskelupaikan 🙈 Aikamoista! Ja kyllä, otin paikan vastaan!
Huikeeta, onnea!
Näköjään tällä uudella systeemillä voi päästä aika korkeiltakin varasijoilta kouluun.
Voiko tuolta Vipusesta katsoa jotenkin helposti noita?
Oon käynyt varmaan kymmenen kertaa tänään Opintopolussa 😭 Varasija 1 on kidutusta.
Tuleva eh kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn et mitkä oli sun pisteet? Mulla luki nimittäin eilen varasija 19. Kotkaan ensihoitoon ja edelleen on varasija 19 tänään. Mä oon ihan ensikertalainen.
Hermoraunio kirjoitti:
Oon käynyt varmaan kymmenen kertaa tänään Opintopolussa 😭 Varasija 1 on kidutusta.
Niin on :( ite kans käyny jo moneen kertaan...
Hermoraunio kirjoitti:
Siis tämä, hemmetin 1. varasija :D itse päivittelen opintopolkua parin minuutin välein..
Vierailija kirjoitti:
Hermoraunio kirjoitti:
Siis tämä, hemmetin 1. varasija :D itse päivittelen opintopolkua parin minuutin välein..
Sama täällä...
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuolta Vipusesta katsoa jotenkin helposti noita?
Helposti joo mutta ei ne tiedot paikkaansa pidä.
Pitääkin muistaa katsoa tilanne just ennen klo 15, ja sitten heti sen jälkeen. Haluan nähdä tippuuko joku jonosta pois siksi ettei vastannut määräaikaan mennessä. :-D
Katsoin opintopolkua aamulla klo. 7.04 ja siellä odotti paikka hyväksyntää 😁😁.
Olin varasijalla 8. Mutta ensimmäisenä ensikertalaisena jonossa 😊.
Tarkistin monta kertaa, että en vahingossa vaan hylkää 😅
Nyt oli liikkunu 3.varasija > 1.varasijaksi 🤭 Jännä nähä🙈
Näkyyköhän tän päivän muutokset huomenna vai vasta maanantaina? Mä jännitän kahteen paikkaan 1.varasijalla ei-ensikertalaisena.. Ensikertalaisuuden menetin jäädessäni sairaslomalle koulusta, jota en kerennyt käydä päivääkään.
Viidenteen hakutoiveeseeni pääsin suoraan sisään, ja sekin on näin ei-ensikertalaisena lottovoitto! Vielä silti jännitän miten käy muiden hakutoiveiden kanssa