AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan näkyykö ehdollisesti paikan hyväksyneet vipusessa paikan hyväksyneiden vai ei hyväksyneiden listassa?
Hakijapalvelut sanoi että ehdollisesti hyväksyneet on hyväksyneiden listassa.
Mikä tos vipusessa on vikana kun antaa väärää informaatiota? Eli toivoa on sittenkin
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin oli 20. sijalta päässyt?
Sosionomiksi oli päässyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin oli 20. sijalta päässyt?
Sosionomiksi oli päässyt
Laurea Otaniemi monimuotoon
Liikkuuko nuo varasijajonot enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli saanut juuri varasijalta 20 paikan. Miten tuo on edes mahdollista että humpsahtaa 20 askelta tuosta noin vain?
Aikamoinen tuuri käynyt kyllä! Itse olen varasijalla 15 suuhygienistikoulutukseen todistusvalinnassa enkä tosiaan elättele toiveita. Olisi aikamoinen positiivinen järkytys, jos sieltä opiskelupaikka tulisi. :D
Mä oon suuhygienistikoulutukseen 9.varasijalla valintakokeen perusteella. On kyllä perseestä, kun varasijat ei ole tähän linjaan liikkunut kertaakaan! Kyllä ärsyttää. Ja vain 0.3 pistettä, jos olisin saanut enemmän, niin kouluun olisin suoraan päässyt .....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku oli saanut juuri varasijalta 20 paikan. Miten tuo on edes mahdollista että humpsahtaa 20 askelta tuosta noin vain?
Aikamoinen tuuri käynyt kyllä! Itse olen varasijalla 15 suuhygienistikoulutukseen todistusvalinnassa enkä tosiaan elättele toiveita. Olisi aikamoinen positiivinen järkytys, jos sieltä opiskelupaikka tulisi. :D
Mä oon suuhygienistikoulutukseen 9.varasijalla valintakokeen perusteella. On kyllä perseestä, kun varasijat ei ole tähän linjaan liikkunut kertaakaan! Kyllä ärsyttää. Ja vain 0.3 pistettä, jos olisin saanut enemmän, niin kouluun olisin suoraan päässyt ....
Mullakin varasija 1 ja vain 0,24 pistettä jäi uupumaan..
Pääsin varasijalta lääkärikoulutukseen (monimuoto ja etäopinnot). Hyvältä vaikuttaa tähän saakka!
Tsemppiä, lähellä on. Toivottavasti pääset sisälle!
Meinaatteko hakea seuraavassa haussa uudelleen elleivät ovet nyt aukea? Vai mitä suunnitelmia?
Vierailija kirjoitti:
Pääsin varasijalta lääkärikoulutukseen (monimuoto ja etäopinnot). Hyvältä vaikuttaa tähän saakka!
Onko sinulla pohjalla jokin tutkinto?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko hakea seuraavassa haussa uudelleen elleivät ovet nyt aukea? Vai mitä suunnitelmia?
Jatkan varmasti töissä ja tienaan rahaa opintoja varten. Teen kaikkeni että pääsen vaihtamaan alaa joten pitää vielä miettiä mitä muita koulutusvaihtoehtoja on..
Huomenna rupee loputkin varasijat toivottavasti liikkumaan..
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano, t.varasija 1 viimeiset 6 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ne liikkuvat vain, jos muut hakijat tekevät asian eteen jotakin (eli hylkäävät saamansa paikan, jos eivät ole kiinnostuneet. Tai ilmoittautuvat poissaolevaksi).
Onko joissakin kouluissa niin että liikkuvat vasta viimeisenä päivänä? Kun yhdessä koulussa ei ole liikkunut lainkaan varasijat ja ihmetyttää todella.
Eikös tänään klo 15, jos ei ole paikkaan reagoinut, sen menettää ja paikka siirtyy jonossa seuraavalle?
Eli jonojen luulisi jonkin verran liikkuvan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tänään klo 15, jos ei ole paikkaan reagoinut, sen menettää ja paikka siirtyy jonossa seuraavalle?
Eli jonojen luulisi jonkin verran liikkuvan.
Kyllä, vihdoinkin!
Nyt aletaan sitten jännittämään :D
Vipuseen ei sitten kannata luottaa ollenkaan. Laitoin sinne filtterit yhteishaku, ei-ensikertalainen ja jonotusperuste koepisteet ja sen mukaan kaikki 9 valittua on ottaneet paikan. Soitin äsken hakijapalveluihin ja naureskellen totesi että siellä on "vaikka kuinka monta" vielä ottamatta paikkaa vastaan.