AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Laurea kirjoitti:
Pääsin laurean hyvinkäälle sosionomiksi ja myös tradenomiksi. Voiko olla näin että tarjotaan kahta koulu paikkaa? Pääsin varasijoilta näistä.
Vain toista. Sitä paikkaa tarjotaan, joka on ylemmäksi priorisoitu ja alempi peruuntuu.
Mikähän siinäkin on kun kerta 4.12 on otettava paikka vastaan niin miten varasijahyväksynnässä voi kestää vielä melkeen 2 viikkoa... turhauttavaa. Miksei ihmiset osaa päättää mitä haluaa🙄
Koska ne jotka jonottavat silti vielä ylempään mutta ovat hyväksyneet nykyisensä odottavat myös niinsanotusti varasijoilla
Pääsettekö kirjautumaan omaopintopolkuun? Mä en pääse.
Vierailija kirjoitti:
Laurea kirjoitti:
Pääsin laurean hyvinkäälle sosionomiksi ja myös tradenomiksi. Voiko olla näin että tarjotaan kahta koulu paikkaa? Pääsin varasijoilta näistä.
Vain toista. Sitä paikkaa tarjotaan, joka on ylemmäksi priorisoitu ja alempi peruuntuu.
Näin siihen asti kun kaikki tulokset valmistuu. Sen jälkeen voi tulla hyväksytyksi vaikka kaikkiin mihin on varalla ja saa valita minkä ottaa vastaan.
Hurraa, pääsin erillishaussa sisään! 🍾🥂
T: polkuopiskelija
Vierailija kirjoitti:
Hurraa, pääsin erillishaussa sisään! 🍾🥂
T: polkuopiskelija
Kiitos!
Otan yläpeukut onnitteluna :)
Miten Hermoraunion aamu on alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tapahtunut mitään 😫
Hermoraunio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin liikkuu ihan väärä jono.. :D se mihin oon 1. varasijalla ei liiku mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Hermoraunio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin liikkuu ihan väärä jono.. :D se mihin oon 1. varasijalla ei liiku mihinkään
Mullakin oli liikkunut Lahden jono, mutta oon sinne varasijalla 8 niin tuskinpa on mitään toivoa. Ärsyttävää, jos jää näin pienestä kiinni. Ois kiva herätä välillä ilman stressiä aamuisin 😂
itse olin 1 varasijalla ja eilen oli paikka saatu ❤️ tsemppiä muillekkin!
Vierailija kirjoitti:
itse olin 1 varasijalla ja eilen oli paikka saatu ❤️ tsemppiä muillekkin!
Onnea! 😊 Mihin aikaan sait tiedon?
Eilen illlalla!! tuli tosi puskista koska olin aamupäivällä käynyt katsomassa ja mitään ei tuttuun tapaan ollut tapahtunut ja 8 aikaan tuli sitren opintopolusta spostia
Vierailija kirjoitti:
Eilen illlalla!! tuli tosi puskista koska olin aamupäivällä käynyt katsomassa ja mitään ei tuttuun tapaan ollut tapahtunut ja 8 aikaan tuli sitren opintopolusta spostia
Okei 🤔 No on tässä vielä melkein pari viikkoa aikaa toivoa paikkaa 😁
Joku oli saanut juuri varasijalta 20 paikan. Miten tuo on edes mahdollista että humpsahtaa 20 askelta tuosta noin vain?
Vierailija kirjoitti:
Joku oli saanut juuri varasijalta 20 paikan. Miten tuo on edes mahdollista että humpsahtaa 20 askelta tuosta noin vain?
Jos häntä ennen jonossa on vain ei-ensikertalaisia esim niin nousee sieltä, tällainen käsitys mulla ainakin on
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tuuri käynyt kyllä! Itse olen varasijalla 15 suuhygienistikoulutukseen todistusvalinnassa enkä tosiaan elättele toiveita. Olisi aikamoinen positiivinen järkytys, jos sieltä opiskelupaikka tulisi. :D
Siis mihin oli 20. sijalta päässyt?
Kyllä nyt jos pääsee useampaan saa valita kumpaan menee.