AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Hyvää infoa edellinen. Onko jonkun varasijat silti liikkuneet viime tunteina?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää infoa edellinen. Onko jonkun varasijat silti liikkuneet viime tunteina?
Ei ainakaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hermoraunio kirjoitti:
Oon käynyt varmaan kymmenen kertaa tänään Opintopolussa 😭 Varasija 1 on kidutusta.
Siis tämä, hemmetin 1. varasija :D itse päivittelen opintopolkua parin minuutin välein..
Älkää nyt, miksette kysy koulusta että mikä systeemi on.
Minä kysyin. Tilanne päivittyy kerran päivässä aamuisin klo 7-8.
Jos on paikka vastaanotettavissa niin viestejä lähtee aamulla ja illalla automaattisesti.
Ei siellä tod. kannata koko päivää klikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin muistaa katsoa tilanne just ennen klo 15, ja sitten heti sen jälkeen. Haluan nähdä tippuuko joku jonosta pois siksi ettei vastannut määräaikaan mennessä. :-D
Noi päivittyy sinne vasta huomenna aamulla.
Tuleva sairaanhoitaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva sairaanhoitaja kirjoitti:
Näkyyköhän tän päivän muutokset huomenna vai vasta maanantaina? Mä jännitän kahteen paikkaan 1.varasijalla ei-ensikertalaisena.. Ensikertalaisuuden menetin jäädessäni sairaslomalle koulusta, jota en kerennyt käydä päivääkään.
Viidenteen hakutoiveeseeni pääsin suoraan sisään, ja sekin on näin ei-ensikertalaisena lottovoitto! Vielä silti jännitän miten käy muiden hakutoiveiden kanssaMihin olet päässyt sisään?
Ainakin viime viikonloppuna päivittyi myös viikonloppuna. :)
Pääsin suoraan Hämeenlinnan monimuotoon sairaanhoitajaksi. 1.varasijoilla olen tampereelle ja helsingin diakiin. :)
Kyllä se automatiikka toimii ihan myös viikonloppuisinkin, kun ei sen pyörittämiseen tarvita ihmisiä.
Eri asia tietty sitten jos siellä menee jotain jumiin eikä kukaan ole korjaamassa.
Kiva kuulla, että tiedot päivittyy mahdollisesti viikonloppusinkin👍
Hyväksyin paikan ehdollisena, tuleeko siitä ilmoitus kun se muuttuu sitovaksi? Tuleeko ilmoitus, koska pitää ilmoittautua läsnäolevaksi? Roikkuuko se avoimena sinne 15.12.(vai mikä päivä se nyt olikaan) asti? En usko, että pääsen 1.vaihtoehtoon,mutta oljenkorressa roikutaan viimeiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi opintopolussa ei alin hyväksytty pistemäärä laske vaikka varasijat liikkuu?
Ei se muutu enää siitä alkuperäisestä.
Miksi tuo 15.12 ikäänkuin vielä elää tämän päivän jälkee? Eikö nyt tämän 4.12 jälkeen kaikki ole käytännössä selvää? Ehkä joku ihan yksittäinen muutos enää sen jälkeen? Tuo on kuitenkin 11 päivää. Se on yllättävän pitkä aika vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi opintopolussa ei alin hyväksytty pistemäärä laske vaikka varasijat liikkuu?
Ei se muutu enää siitä alkuperäisestä.
Mun kaikissa hakukohteissa tippunu monella pisteellä. Mukava seurata niitä.
Onko mitään mahiksia enää päästä varasijoilta sisään?
Kohta klo 20. Onko joku tarkistamassa tietojaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään liikkunut?
Ei, valitettavasti...
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään liikkunut?
Eipä ole, eilen taisi liikkua yhdellä 6.sijalle. (ei-ensikertalainen)
Mutta eli taas sarjassamme "tyhmät kysymykset/ kertaus on opintojen äiti" niin viikonloppunako nyt sitten voivat liikkua edelleen?! Vipunen taas näyttää ihan samaa kuin aina ennenkin eli tilaa ja toivoa kenties on :D
Tänään sain paikan 1.varaijalta🥰 olin ei ensikertalainen. Mites hermoraunio?
Pääsin itse eilen varasijalta sisään, XAMK ja monimuoto-opinnot. Kellonaikaa en muista mutta mielestäni sen jälkeen kun ns. normaalisijoilta päässeiden oli pitänyt vahvistaa opiskelupaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin muistaa katsoa tilanne just ennen klo 15, ja sitten heti sen jälkeen. Haluan nähdä tippuuko joku jonosta pois siksi ettei vastannut määräaikaan mennessä. :-D
Ei näkynyt mitään muutosta. Joko kukaan ei tippunut tai sitten opintopolku ei ole ihan reaaliaikainen. Tai sitten joku ensikertalainen kiilasi ohi.
Nyt olen noussut todistusvalinnassa 10 sijaa ylöspäin ja koevalinnassa 1 sijan. Viimeksi tarkistin eilen klo 15, joten en tiedä näkyikö nämä muutokset jo eilen illalla.
Muistaakseni opintopolussa lukee, että se päivittyy joka päivä 8 ja 20. Sillon lähtee myös sähköpostit.