AMK VALINTAKOE SYKSY 2020
Kaikki, jotka ovat hakeneet AMK nyt sykyllä, tulkaa keskustelemaan kaikesta aiheeseen liittyvästä! Mihin aloille olette hakenu? :)
Kommentit (1351)
Tuleva sairaanhoitaja kirjoitti:
Näkyyköhän tän päivän muutokset huomenna vai vasta maanantaina? Mä jännitän kahteen paikkaan 1.varasijalla ei-ensikertalaisena.. Ensikertalaisuuden menetin jäädessäni sairaslomalle koulusta, jota en kerennyt käydä päivääkään.
Viidenteen hakutoiveeseeni pääsin suoraan sisään, ja sekin on näin ei-ensikertalaisena lottovoitto! Vielä silti jännitän miten käy muiden hakutoiveiden kanssa
Mihin olet päässyt sisään?
Ainakin viime viikonloppuna päivittyi myös viikonloppuna. :)
Vierailija kirjoitti:
Näkyyköhän tän päivän muutokset huomenna vai vasta maanantaina? Mä jännitän kahteen paikkaan 1.varasijalla ei-ensikertalaisena.. Ensikertalaisuuden menetin jäädessäni sairaslomalle koulusta, jota en kerennyt käydä päivääkään.
Viidenteen hakutoiveeseeni pääsin suoraan sisään, ja sekin on näin ei-ensikertalaisena lottovoitto! Vielä silti jännitän miten käy muiden hakutoiveiden kanssaMihin olet päässyt sisään?
Pääsin suoraan Hämeenlinnan monimuotoon sairaanhoitajaksi. 1.varasijoilla olen tampereelle ja helsingin diakiin. :)
Kiva kuulla, että tiedot päivittyy mahdollisesti viikonloppusinkin👍
Vierailija kirjoitti:
Viidenteen hakutoiveeseeni pääsin suoraan sisään, ja sekin on näin ei-ensikertalaisena lottovoitto! Vielä silti jännitän miten käy muiden hakutoiveiden kanssaMihin olet päässyt sisään?
Pääsin suoraan Hämeenlinnan monimuotoon sairaanhoitajaksi. 1.varasijoilla olen tampereelle ja helsingin diakiin. :)
Kiva kuulla, että tiedot päivittyy mahdollisesti viikonloppusinkin👍
Onnea! Toivotaan että varasijat vielä liikkuisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka pääsi SeAMKiin terveydenhoitajaksi? 😍
Minä varasijalla.. olitko ensikertalainen?
Päivittyykö Opintopolku useamman kerran päivässä?
Miksi opintopolussa ei alin hyväksytty pistemäärä laske vaikka varasijat liikkuu?
Hermoraunio kirjoitti:
Oon käynyt varmaan kymmenen kertaa tänään Opintopolussa 😭 Varasija 1 on kidutusta.
Sama homma täällä 😬
Nyt ajattelin odottaa klo 15 jälkeen. Sitten vielä katson, onko mitään tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi opintopolussa ei alin hyväksytty pistemäärä laske vaikka varasijat liikkuu?
Koska useammalla jonossa voi olla sama pistemäärä.
Vierailija kirjoitti:
Opintopolun usein kysytttä - palstalla sanotaan että varasijat päivittyvät kerran vuorokaudessa, aamupäivisin. :)
Montahan minuuttia pitää klo 15 jälkeen odottaa, että opintopolku päivittyy... Jos siis joku jättänyt ottamatta paikan ja se siirtyy seuraavalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opintopolun usein kysytttä - palstalla sanotaan että varasijat päivittyvät kerran vuorokaudessa, aamupäivisin. :)
Mielenkiintoista? Onhan tuo kai päivittynyt myöhemminkin päivien aikana, vai miten on? Onko jollain oikeasti päivittynyt iltapäivällä niin että esim.klo 12 ei ollut vielä muuttunut?
Onko kellään esim.nyt klo 15 jälkeen mitään tapahtunut vai meneekö huomiseen?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin muistaa katsoa tilanne just ennen klo 15, ja sitten heti sen jälkeen. Haluan nähdä tippuuko joku jonosta pois siksi ettei vastannut määräaikaan mennessä. :-D
Ei näkynyt mitään muutosta. Joko kukaan ei tippunut tai sitten opintopolku ei ole ihan reaaliaikainen. Tai sitten joku ensikertalainen kiilasi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista? Onhan tuo kai päivittynyt myöhemminkin päivien aikana, vai miten on? Onko jollain oikeasti päivittynyt iltapäivällä niin että esim.klo 12 ei ollut vielä muuttunut?
Onko kellään esim.nyt klo 15 jälkeen mitään tapahtunut vai meneekö huomiseen?
Ei oo tapahtunut mitään 😬😭
Vierailija kirjoitti:
Mihin Hermoraunio jonotat?
SeAmkiin sosionomi päivätoteutus varasija 1 😬
Mulle sanottiin hakupalveluista tänään, että huomenna tulee hyväksymiskirje, jos joku jättää ottamatta paikkaa. Jotenkin malttamattomana itse ajatteli, että silti opintopolku päivittyisi heti.
On kyllä ollut melkoinen odotus ekalta varasijalta tähän. Huomenna (tai 15.12. viimeistään 😬) tilanne selviää.
Kirje? Vai sposti? Kirjehän menisi ensi viikkoon.
Onko jollain kokemusta että tapahtuuko oikeasti tämän deadline-päivän jälkeen enää oikeasti mitään? Siis tarkoittaen nyt 4.12 ja silmälläpitäen sitä tulevaa 15.12? Onko muka välillä 4.12-15.12 odotettavissa jotain? Asiaa on varmaan puitu jo sata kertaa täällä, mutta voisiko joku vielä ystävällisesti kerrata?
Onko täällä muita, jotka pääsi SeAMKiin terveydenhoitajaksi? 😍