Miesystäväni arvostelee minua jatkuvasti
Miesystäväni arvostelee jatkuvasti kaikkea minussa: englanninkielen taitoani, lauluääntäni, lastenhoitotaitoani (työskentelen päiväkodissa), pukeutumistyyliäni yms.. Kun huomautan että en pidä siitä että hän arvostelee minua, hän vain nauraa ja sanoo ettei tarkoita pahaa. Silti jää aina paha mieli.
Mies on muuten kuin unelma mutta tämä asia vaivaa minua..
Kommentit (46)
Mullakin on tuollainen mies. En vaan pääse eroon, kun ehdittiin lapsi tehdä ennen kuin heräsin. Nyt arvostelee lasta; "ei se opi ikinä kävelemään,se on jotenkin yksinkertainen" jne. Tämä on kamalaa, lähde äkkiä!
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:09"]
Mullakin on tuollainen mies. En vaan pääse eroon, kun ehdittiin lapsi tehdä ennen kuin heräsin. Nyt arvostelee lasta; "ei se opi ikinä kävelemään,se on jotenkin yksinkertainen" jne. Tämä on kamalaa, lähde äkkiä!
[/quote]
Mikä syy se on? Teet kyllä lapsellesi karhunpalveluksen jos jäät. Lapsesta tulee arka jos isä haukkuu ja arvostelee sitäkin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 20:09"]
[/quote]
Kyllä siitä pääsee eroon, lapsi ei ole mikään syy jäädä suhteeseen. Parhaassa tapauksessa isä ei edes halua nähdä lasta eron jälkeen jolloin lapsi säästyy arvostelulta. Mieti nyt millaiset arvet lapsi saa sieluunsa jos mikään ei isälle kelpaa?
Täällä lapsi tulossa ja voi kuinka huolestuttaa kuinka mies jaksaa ja minkälaiseksi käytös muuttuu lapsen syntymän jälkeen. Jostain jotain sanottavaa ja ei minunkaan päähäni mene turhista asioista arvostelu. Kai sillä aina jotenkin yritetään kuitenkin itseä ylistää ja toista alistaa, että et nyt tätäkään taida osata. Mielessä kummittelee entä jos mies pettää (ei tietenkään) myönnä ja sen vuoksi helpompi arvostella. Ero tulisi olemaan rankka pala tiedän sen, koska ei mies ole vain paska. Tälläisellä vuorovaikutuksella kuitenkin luultavasti edessä silti jos ei tule stoppia...
Määrittele tarkemmin "kuin unelma". Jos joku vaikuttaa liian hyvältä , se ei yleensä ole totta. Tämä pätee niin miehiin kuin rahansijoituksiin.
Selitä meille, millä tavalla sellainen mies voi olla unelmamies, jonka vuoksi sinä pahotat yhtenään mielesi? Mistä syystä mies haluaa pahoittaa sinun mielesi? Mietipä tätä asiaa oikein tarkoin ja sitäkin, millä tavalla yleensä on tapana kohdella sellaista ihmistä, jota rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:26"]
Alkanut seukkamaan miehen kanssa kuukausi sitten, tunnettu jotenkuten noin puoli vuotta. Arvostelee tiskaustaitojani ( lautaset väärässä paikassa, lasit väärin ym täysin älytöntä) , jääkaappiin tavarat pitää laittaa tietyllä tavalla, ruoakaa en osaakkaan enää laittaa ilmeisesti ollenkaan ( mulla on 3 lasta joista 2 jo aikusia, aina ovat mahansa täyteen saaneet) , en saa edes orkkua hänen kanssaan vaikka KAIKKI muut ovat kuulemma pelkällä jyystöllä saaneet ( itse hän ei osaa tehdä oikein naiselle mitään). Olen jo tämän kuukauden aikana alkanut miettimään että olen vissiin tosi viallinen ihminen :O Lisänä näihin muihin juttuihin parit kunnon kilarit/haukkumiset mieheltä aivan täysin absurdeista asioista ja esim. kesken viikonloppureissun. Uhkaili erolla ja haukkui pataluhaksi koska kiroilin baarissa. En osaa edes käyttäytyä. Ei ole kasvatettu kuulemma. Huono olo alkaa olemaan koko ajan, en tiedä haluanko enää jatkaa. Ristiriitaiseksi käytöksensä tekee se, että hän toisaalta sitten kehuu tosi vuolaasti joistakin muista asioista minua jotka taas omasta mielestäni eivät ole kummoisia asioita. Lähinnä nolostun ylenpalttisesta hehkutuksesta. Luulen kyllä että tämä ongelma on tuon miehen puolella, en itse arvostele häntä ääneen vaikka keksin kyllä heti sata asiaa jotka minuakin ärsyttävät. :(
[/quote]
Tuollaisen miehen käytöstä sinä sitten annat lastesi oppia. Hieno esikuva. Sulla pitäis hälytyskellot soida jo ja lujaa!
Heitä se pihalle ja äkkiä. Ei se sua rakasta, jos on kuukausi oltu yhdessä niin pitäisi olla vielä kovasti kuherrusvaihe menossa eikä käyttäytyi kuin olis oltu naimisissa vuosikaudet ja sinä selvästi vitutat häntä. Mies tykkää selvästi alistaa. Jokainen ansaitsee paremman kumppanin.