Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni arvostelee minua jatkuvasti

Vierailija
20.11.2013 |

Miesystäväni arvostelee jatkuvasti kaikkea minussa: englanninkielen taitoani, lauluääntäni, lastenhoitotaitoani (työskentelen päiväkodissa), pukeutumistyyliäni yms.. Kun huomautan että en pidä siitä että hän arvostelee minua, hän vain nauraa ja sanoo ettei tarkoita pahaa. Silti jää aina paha mieli.

Mies on muuten kuin unelma mutta tämä asia vaivaa minua..

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:07"]

Jos joku nainen kirjoittaisi tänne palstalle, että mieheni on tyhmä, ette arvaa mitä se taas teki, niin hän saisi sympatiaa ja kukaan ei moittisi naista. Pitäisikö tämä nyt ymmärtää niin, että selän takana saa haukkua mutta päin naamaa ei saa sanoa jos joku on tohelo?

[/quote]

Eiköhän jokainen joskus sano jollekin päin naamaa jotakin. Mutta sellainen jatkuva arvostelu vaan on aika turhaa, miksi niin pitäis tehdä? Mitä sillä saavuttaa? uskon enemmänkin myönteisten seikkojen korostamiseen. Varsinkin jos toinen on sanonut, että tulee paha mieli, niin siinä vaiheessa se on jo idioottimaista jatkaa. 

[/quote]

Mutta entäs jos sille miehelle tulee paha mieli jostain mitä ap tekee? Eikö arvostelun idea ole saada ihminen muuttamaan käytöstään?

Vierailija
22/46 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans tommonen miesystävä. Vasta jälkeenpäin uskalsin ymmärtää, että tommonen ihminen on ihan paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies on alkanut tympiintymään ja kyllästymään suhun....ja purkaa sen näin.

Vierailija
24/46 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku mikä mulkku. JSSAP.

Vierailija
25/46 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli myös arvosteleva. Omasta mielestään hänellä oli vain oikeus mielipiteeseensä.

rakkaus ei arvostele.

Vierailija
26/46 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:38"]

Mun exä oli myös arvosteleva. Omasta mielestään hänellä oli vain oikeus mielipiteeseensä.

rakkaus ei arvostele.

[/quote]

Joo sama kokemus. Exä vielä oikein hehkutti, että "eikös ole hyvä, että olen rehellinen - haluaisitko että valehtelen?" No rehellisyydelläkin on rajansa ja olen aina ajatellut, että jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin sitten  parempi pitää mölyt mahassaan. Jos toisella on jatkuva arvostelu päällä, se ei ainakaan ole rakkautta. Rakkaus hyväksyy - ei arvostele.

Vierailija
27/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mieheltä saattaa arvosteluja ladella mistä milloinkin. Tiedän, että heidän perheessä tuollainen ronskius on ollut arkipäivää. Silti satuttaa, kaipa jotkut on vähemmän herkkiä. Silti itsestä alkanut tuntumaan huonoina päivinä, että mitä tuollaista kuuntele yleensä suutunkin. Sitten tulee ettei tarkoittanut jne.

Vierailija
28/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:47"]En ymmärrä miten voi "muuten" olla unelmamies, jos on tollanen? Eiköhän kunnioitus ja toisen arvostaminen ole nro 1 suhteessa.
[/quote]
Mietin samaa :D

Vierailija
29/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autto tuollaiseen tilanteeseen kun vittuilin miehelleni pari tuntia oikein pilkallisesti mutta mukamas viattomasti, oli melkein itku silmässä sen jälkeen. Piti vaan kylmettää hetkeksi sydän. Sen jälkeen puhuin, kuinka sen jatkuva piikittely ei ole oikein mukavaa. Lopetti sitten siihen. Jäi kyllä itselle huono maku suuhun siitä piikittelystä, mutta ei kai se olisi muuten tajunnut miltä se tuntuu.

Vierailija
30/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen käytös lupaa hyvää. Totta toinen puoli leikissäkin, sanoo vanha kansa.

Tuollainen voi alkaa vitsinä, mutta voi lopulta kääntyä siihen että oikeasti kaikki toisessa ärsyttää.

Sellaisetkin asiat, joilla ei ole väliä! "Aina sä laitat vasemman jalan sukan ensin" tai "kun katetaan pöytää, niin veitsi laitetaan teräpuoli lautasta kohti, taas sä olet laittanut nämä väärin" (ihan oikea ohje, mutta mitvitvälii!) tai "vaan tyhmät laittaa juuston kinkun alle leivällä" (tai toisinpäin).

Normaali ihminen ei edes kiinnittäisi huomiota moisiin asioihin. Mutta jos yrittää löytämällä löytää toisesta ärsyttäviä asioita niin niitähän löytyy. Varsinkin, jos itsessä ei ole mitään vikaa.

Vierailija
31/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaa henkistä väkivaltaa, joka tulee muuttumaan fyysiseksi ajan myötä. Kun olet tarpeeksi nujerrettu, niin et enää pysty siitä pois lähtemään. Ymmärrä, että nuo huonot puoley ovat miehen aidot kasvot ja ne hyvät hetket ovat näyteltyjä sinun koukuttamiseksesi. Eroa heti. Itsesi vuoksi ja koska varmasti et halua, että lapsesi joutuvat elämään tuollaisessa ilmapiirissä! Eli tuo on perheväkivallan tyypillinen alku tuo mitä kuvasit.

Vierailija
32/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:45"]

Miesystäväni arvostelee jatkuvasti kaikkea minussa: englanninkielen taitoani, lauluääntäni, lastenhoitotaitoani (työskentelen päiväkodissa), pukeutumistyyliäni yms.. Kun huomautan että en pidä siitä että hän arvostelee minua, hän vain nauraa ja sanoo ettei tarkoita pahaa. Silti jää aina paha mieli.

Mies on muuten kuin unelma mutta tämä asia vaivaa minua..

[/quote]

Ei se ole mikään unelma jos se sua koko ajan tölvii. Älä jatka suhdetta vääristä syistä eli  yksinjäämisen pelon takia. Hieman itsekunnioitusta, nainen!

Vierailija
33/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen arostelu ja alentaminen on niin vittumainen piirre ihmisessä että sinuna jättäisin miehen saman tien, meno senkun pahenee iän myötä.

Vierailija
34/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut seukkamaan miehen kanssa kuukausi sitten, tunnettu jotenkuten noin puoli vuotta. Arvostelee tiskaustaitojani ( lautaset väärässä paikassa, lasit väärin ym täysin älytöntä) , jääkaappiin tavarat pitää laittaa tietyllä tavalla, ruoakaa en osaakkaan enää laittaa ilmeisesti ollenkaan ( mulla on 3 lasta joista 2 jo aikusia, aina ovat mahansa täyteen saaneet) , en saa edes orkkua hänen kanssaan vaikka KAIKKI muut ovat kuulemma pelkällä jyystöllä saaneet ( itse hän ei osaa tehdä oikein naiselle mitään). Olen jo tämän kuukauden aikana alkanut miettimään että olen vissiin tosi viallinen ihminen :O Lisänä näihin muihin juttuihin parit kunnon kilarit/haukkumiset mieheltä aivan täysin absurdeista asioista ja esim. kesken viikonloppureissun. Uhkaili erolla ja haukkui pataluhaksi koska kiroilin baarissa. En osaa edes käyttäytyä. Ei ole kasvatettu kuulemma. Huono olo alkaa olemaan koko ajan, en tiedä haluanko enää jatkaa. Ristiriitaiseksi käytöksensä tekee se, että hän toisaalta sitten kehuu tosi vuolaasti joistakin muista asioista minua jotka taas omasta mielestäni eivät ole kummoisia asioita. Lähinnä nolostun ylenpalttisesta hehkutuksesta. Luulen kyllä että tämä ongelma on tuon miehen puolella, en itse arvostele häntä ääneen vaikka keksin kyllä heti sata asiaa jotka minuakin ärsyttävät. :( 

Vierailija
35/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene naimisiin

Vierailija
36/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh mikä unelmamies. Missäs ne tyypin hyvät puolet tulikaan lueteltua? Kun pitää silmät ja korvat kiinni niin voi kuvitella olevansa sen ihannetyypin kanssa :D

Vierailija
37/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplassa. Kannattaa avata silmät. Missä unelmamies?

Vierailija
38/46 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:26"]

Alkanut seukkamaan miehen kanssa kuukausi sitten, tunnettu jotenkuten noin puoli vuotta. Arvostelee tiskaustaitojani ( lautaset väärässä paikassa, lasit väärin ym täysin älytöntä) , jääkaappiin tavarat pitää laittaa tietyllä tavalla, ruoakaa en osaakkaan enää laittaa ilmeisesti ollenkaan ( mulla on 3 lasta joista 2 jo aikusia, aina ovat mahansa täyteen saaneet) , en saa edes orkkua hänen kanssaan vaikka KAIKKI muut ovat kuulemma pelkällä jyystöllä saaneet ( itse hän ei osaa tehdä oikein naiselle mitään). Olen jo tämän kuukauden aikana alkanut miettimään että olen vissiin tosi viallinen ihminen :O Lisänä näihin muihin juttuihin parit kunnon kilarit/haukkumiset mieheltä aivan täysin absurdeista asioista ja esim. kesken viikonloppureissun. Uhkaili erolla ja haukkui pataluhaksi koska kiroilin baarissa. En osaa edes käyttäytyä. Ei ole kasvatettu kuulemma. Huono olo alkaa olemaan koko ajan, en tiedä haluanko enää jatkaa. Ristiriitaiseksi käytöksensä tekee se, että hän toisaalta sitten kehuu tosi vuolaasti joistakin muista asioista minua jotka taas omasta mielestäni eivät ole kummoisia asioita. Lähinnä nolostun ylenpalttisesta hehkutuksesta. Luulen kyllä että tämä ongelma on tuon miehen puolella, en itse arvostele häntä ääneen vaikka keksin kyllä heti sata asiaa jotka minuakin ärsyttävät. :( 

[/quote]

Apua, tosi paha olla sun puolesta. Eihän tuollaisen kanssa tule elämästä mitään. Mietipä, olisiko sinun sittenkin hauskempi olla yksin/odottaa parempaa, kuin pilata elämääsi sellaisen ihmisen kanssa, joka tulee arvostelemaan sinun tavallisia talousaskareitasi eikä osaa myöskään antaa tyydyttävää seksiä. Voi ei, älä jatka!

Vierailija
39/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi testaa sua...kuinka paljon hyväksyt. Kierrokset kovenee sitten jatkossa ja silloin on vaikeampi lähteä.

Vierailija
40/46 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hänellä takuulla ole hyvä itsetunto, feikkaa erittäin tyypillisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme