Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdota ruokakompromissia (tapailu)miehen kanssa

Vierailija
21.09.2020 |

Speksit:
Minä syön:
-kohtuuhintaista kotiruokaa, esimerkiksi kanakastke+riisi+salaatti (lautasmalli)

Mies syö:
"luolamiesruokaa", ei pastaa ollenkaan, paljon lihaa, maku ei tärkeintä, mieluiten halvinta mahdollista.

Millaisia ruokia keksisit meille yhteisiksi ruoiksi?
En pidä miehen ruoissa siitä, että ei ole ajateltu ruoan herkullisuutta ja en siitäkään, että hänellä ei ole salaattia ruoan kanssa. Muuten syön itse kaikkea ja voin syödä pastaa itseksenikin. Tuntuu että kauheesti vaivaa jos molemmilla omat ruoat.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää tavallista ruokaa ja anna miehen ottaa siitä mitä haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia ja lohkoperunoita

Broilerin koipia ja juureksia

Paistettua kalaa ja vihannespaistosta

Itelles teet aina salaatin lisäksi

Vierailija
4/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tekee vuorotellen viikon ruokalistan. Jos mies syö pelkkää lihaa, niin vilkaise kilohinnat. Voit joutua maksamaan kohtuuttomasti jos lasku pistetään puoliksi.

Vierailija
5/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin laittaa kotonansa mieleistään ruokaa ja ellei toiselle kelpaa, olkoot nälissään. Tehän olette vasta tapailuvaiheessa, ettekä asu yhdessä.

Vierailija
6/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä normaalia ruokaa ja mies lämmittää mikrossa makkaran? Ei vaan, miten sille ei kelpaa tekemäsi tavallinen, hyvä kotiruoka. Sellainen voisi toimia, että lihaosuus on erikseen eikä kastikkeessa. Lihapullat, nyhtöpossua/kanaa, pihvit, broileirin fileet jne. Sulle sitten myös perunaa/pastaa ja kasviksia.

Vierailija
7/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin laittaa kotonansa mieleistään ruokaa ja ellei toiselle kelpaa, olkoot nälissään. Tehän olette vasta tapailuvaiheessa, ettekä asu yhdessä.

Kai musta nyt tuntuu siltä, että hiertää eniten se, että miehen laittama ruoka ei ole maku edellä, jolloin itse haluaisin ehkä osallistua valmistamiseen. Ruoka on kuitenkin itselleni nautinto ja rentoutumista. Mutta en taas ehkä jaksa tuon takia alkaa siihen, että tekisin kaikki ruoat.

Sit just haluan itse salaattia ruoan kanssa niin en tykkää, jos miehen luona ei ole ollenkaan salaattia. Miehellä ei ole niin suurta ongelmaa mun ruokien kanssa. ap

Vierailija
8/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai musta nyt tuntuu siltä, että hiertää eniten se, että miehen laittama ruoka ei ole maku edellä, jolloin itse haluaisin ehkä osallistua valmistamiseen. Ruoka on kuitenkin itselleni nautinto ja rentoutumista. Mutta en taas ehkä jaksa tuon takia alkaa siihen, että tekisin kaikki ruoat.

Sit just haluan itse salaattia ruoan kanssa niin en tykkää, jos miehen luona ei ole ollenkaan salaattia. Miehellä ei ole niin suurta ongelmaa mun ruokien kanssa. ap

Tuo ei nyt kuulosta siltä että aidosti haluat kompromissia vaan pidät omaa tapaasi parhaana.

Vierailija
9/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli kaverina tuollainen luolamiesruokailija ja se oli kyllä aika...

Suhtautuminen ruokailuun oli muutenkin ihan erilainen kuin mulla. Yhteisen ruoan laittaminen oli turhauttavaa, kun muut esim. toivat piknikille suurinpiirtein parasta ja maukkaita mitä keksivät, tämä kaveri mätti lautasen täyteen mitä sattui ja alkoi lapioimaan.

Tuskin mitään makujakaan erotti siinä ahmiessaan, veti vaan lautasen tyhjäksi ympärilleen katsomatta ja oli sitten valmis. Muut vasta alkupaloja lautaselleen asettelivat...

Kun on oppinut että ruoka hetki on päivän tärkeimpiä hetkiä jolloin seurustellaan lautasen äärellä, tuo lähestymistapa on aika raju. Ihan kuin sillä hyvällä ruoalla ja seuralla ei olisi mitään arvoa.

Laita sellaista ruokaa mistä pidät, mutta sen lisäksi myös sitä luolamiesosastoa hänelle erikseen. Pidä puolesi ettei syö kaikkea ns. sinun ruokaasi :)

Vierailija
10/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tapailumiehet, seurustelumiehet ja parisuhdemiehet erikseen. Mikähän se yksiselitteinen ero noissa on?

Vierailija
11/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tapailumiehet, seurustelumiehet ja parisuhdemiehet erikseen. Mikähän se yksiselitteinen ero noissa on?

Tapailumies = ei muulla väliä kunhan on  kemiaa

Seurustelumies = mies jonka kanssa jaksaa viettää vapaa-aikaa myös sängyn ulkopuolelle ja esitellä kavereille

Parisuhdemies = mies jonka kanssa pystyy jakamaan myös arjen ja jonka voi esitellä vanhemmille

Vierailija
12/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko mies kuolla sydän- ja verisuonitauteihin? 😄

Vierailija
13/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei nyt kuulosta siltä että aidosti haluat kompromissia vaan pidät omaa tapaasi parhaana.

No haluan työpäivän jälkeen syödä hyvää ruokaa enkä vaan lapioida jotain vatsantäytettä. Elämästä voi sen verran nauttia. ap

Vierailija
14/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu niin vähän aikaa, että eihän tästä nyt vielä voi sanoa, mitä tulee, vaikka onkin tunteita kehkeytymässä ja ei ole sovittu mistään seurustelusta. ap

Vierailija
15/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kun jätät tapailun sikseen ja odotat miestä, joka pystyy syömään normaalia ruokaa.

Vierailija
16/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin syö yksin kotonaan ennen tapaamista tai menette ulos syömään. Älkää kokatko yhdessä.

Vierailija
17/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin syö yksin kotonaan ennen tapaamista tai menette ulos syömään. Älkää kokatko yhdessä.

Ei se onnistu, kun välillä yökyläillään. Siinä pitää syödäkin. ap

Vierailija
18/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt mitä tarjotaan ja otat mukaasi sitä mitä lisäksi haluat. Kaupassa on ihan hyviä valmiita salaatteja valmiina ja dilitiskillä. Nappaat sellaisen mukaasi miehelle mennessäsi tai pyydät miestä ostamaan.

Vierailija
19/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haluan työpäivän jälkeen syödä hyvää ruokaa enkä vaan lapioida jotain vatsantäytettä. Elämästä voi sen verran nauttia. ap

Päivittäinkö sä menet töistä suoraan miehelle? Käy hyvä ihminen ensin kotona syömässä ja mene sitten vasta, tai lopeta nirsoilu.

Vierailija
20/29 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaan syömään.