Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!
Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.
Kommentit (610)
Tulepa tänne Pohjois-savoon niin koet vielä kauhuhetkiä, kun maantiellä ajetaan toisen perseessä kiinni, että kait näkisi paremmin. Olen kerran ajanut sivuun päästääkseni tälläisen idiootin ohi. Meinasi seurata minua pysäkille asti kun ei älynnyt, että ajan sivuun.
Entäs jos tulee hirvi eteen. Siinä sitten olet idiootin ja hirven välissä.
Kuuluu muuten myös asiaan, että kun tulee valot jätetään ainakin 50m väliä, mutta kun valot loppuu ajetaan niin, ettei takanatulevan valojakaan näe peruutuspeilistä.
Saatanan, saatana!
Yliopiston vessan neropatit, jotka jättää ne kusensa ja paperinsa sinne lillumaan eivätkä vedä vessaa. Kokeilen aina että vetääkö se nyt kunnolla ja 95% ajasta lirut ja paprut katoaa eli kyseessä laiskuus ja idiotismi. Oksettavaa.
Lentokentän matkalaukkuhihnalla 3-lapsinen perhe änkee niiden laukkukärryjen kanssa aivan siihen hihnaan kiinna ja ne laset tietysti myös siihen. Yritä siinä sitten tempaista se 20kg laukku teilaamatta ketään kumoon! Jos siis edes pääsee lähelle sitä hihnaa niiden kärryjen takaa...eikö niitä kärryjä voi jättää edes metrin päähän hihnasta? Ja itse vien lapset kaukaisimpaan nurkkaan ja odotan siellä ja mies noutaa laukut.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:28"]
Tän ketjun voittajavastaukset on arvottu ja ne ovat
- tyyppi jonka mielestä korianteri aistuu typerältä
-henkilö jonka vessassa käy arkisin nainen paskomassa pahanhajuisesti
[/quote]
Hahahhhahaaa... mä en kestä tota tokaa kohtaa.
Täyteenpysäköidyllä parkkipaikalla kahden paikalla hieman sivuttain seisova jättiauto. Rikkailla on varaa kehdata. Ego on niin iso ettei yhteen parkkiruutuun mahdu.
Kun aikuinen ihminen ei osaa pitää suutaan kiinni kun pureskelee ruokaa.
Kun ihmiset ottaa haarukasta ruon hampailla, niin että siitä kuuluu se ääni kun hampaat osuu haarukkaan.
Kun joku pitää haakukkaa kuin kuin kynää (lusikkamaisesti).
Kun joku tulee ulos vessasta, ja ilmoittaa kaikille, että "tuonne ei kannata mennä vähään aikaan".
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:51"]
Ärsyttää jos matto on vinossa. Ärsyynnyn siitä, että ärsyynnyn siitä.
[/quote]
Minäkin ärsyynnyt kun matto menee vinoon. Huono omatunto tulee sitten kun nipotan lapselle moisesta neuroottisesta pikkuasiasta. En vain kestä vinossa ja rytyssä olevia mattoja.
[/quote]
Mun äiti on samanlainen. Meilläkin oikoo mattoja, jos on hieman vinossa enkä itse edes huomaa (ja turha miehen jäljiltä mitään mattoja suoristella, kun ne ovat hetken päästä taas vinossa). Äitini piti sitten edellisessä asunnossaan suoraa sohvaa vinossa (?!), jotta sillä saadaan vähän uutta ilmettä huoneeseen. Se jos mikä ärsytti!
Se kun ihmiset sanoo "päästötodistus" kun pitäisi sanoa "päättötodistuz". Eihän se todistus mistään päästöistä tule, vaan koulun PÄÄTTYMISESTÄ. :D Autoista tulee ilmaan päästöjä..ja piereskelevistä lehmistä. Ei ihmisten koulunkäynnistä.
"Tässäpä on nyt tää meikän tokari kuinka paljon oon päästellyt näiden lukuvuosien aikana.."
Joo ruoka suussa puhuvat, ja jotka mässyttää ruokaa suu auki. Pahimpia ne jotka samaan aikaan puhuu ja mässyttää.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:29"]
Se kun ihmiset sanoo "päästötodistus" kun pitäisi sanoa "päättötodistuz". Eihän se todistus mistään päästöistä tule, vaan koulun PÄÄTTYMISESTÄ. :D Autoista tulee ilmaan päästöjä..ja piereskelevistä lehmistä. Ei ihmisten koulunkäynnistä.
"Tässäpä on nyt tää meikän tokari kuinka paljon oon päästellyt näiden lukuvuosien aikana.."
[/quote]
Korjaan virheeni ja käytän tästä lähtien oikeaa ilmaisua, eli Päättötodistuz.
- vinossa olevat matot onkin jo mainittu
- se, kun joku laittaa jalkansa maton reunan alle
- mytyssä oleva matto, esim. maton pääty on kääntynyt taitteelle
- väärin asetellut verhot. Niiden pitää olla nätisti ikkunoiden sivuilla eikä vaan sellaisena pötkylänä "mytyssä"
Purukumia jauhavat asiakaspalvelutehtävissä olevat. Varsinkin ravintolan tarjoilija, joka jauhaa purukumia, yöks. Työpaikkaani lähinnä olevan (kiinalaisen) lounasravintolan yksi tarjoilija jauhaa purukumia koko ajan. Kävisin useammin, mutta sen purkan takia en voi.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:13"]
Autot, jotka roikkuvat perässä kiinni. Kun huomaan takanaolevan (miehen, aina) jättäneen 5 sentin "turvavälin" lähden valoista liikkeelle niin hitaasti kuin kehtaan. Voin oikein tuntea savun nousevan takanaroikkujan korvista. Hehheh...
[/quote]
Itse ärsyynnyn myös siitä ja teen samaa kuin sinä, sen lisäksi vielä vilauttelen jarruvaloja sopivissa kohdissa ja ajan mahdollisimman hitaasti :)
Ihme makuyhdistelmät kuten mansikka-guavana-kananpaska.
Mua ketuttaa kaikenmoralisoijat ja sitte myös kuoliaaksymmärtäjät B-/
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:29"]
[/quote]
Korjaan virheeni ja käytän tästä lähtien oikeaa ilmaisua, eli Päättötodistuz.
[/quote]
Olet varmaankin kuullut joskus kirjoitusvirheistä? Sen verran lukutaitoa pitäisi olla, että osaisi oikolukea ja automaattisesti korjata nuo selvästi vinksalleen menneet kohdat päässään. Sillä mikään ei ole ärsyttävämpää kuin jolke tulee paniikki puheensa loppuun korjailemaan pienimpiäkin kirjoitusvirheitään, aivan kuin pitäisi toista niin tyhmänä ettei tämä tajua muuten.
Ikeassa koko käytävän tukkivat etanavauhtia lyllertävät seurueet.
Ärsyttää se kun ihmiset jättävät taloyhtiön yleisen pyykkituvan pieneen roskapönttöön tyhjät suuret huuhteluainepurkit niin ettei sinne mahdu enää mitään. Onko muiden tehtävänä viedä heidän roskansa sieltä edelleen muualle? Käsittääkseni roskis on hiekan ja pölyn siivoamista varten, ja niin että se voidaan tyhjentää kerran kahdessa viikossa.
Ärsyttää:
Ihmiset, etenkin vanhemmat naiset, jotka jumittavat esim. pikkukaupan eteistilassa eli siinä tuulikaapissa. Kiva pysähtyä yhtäkkiä ja alkaa etsimään kuittia tai tutkimaan lehtiotsikoita. Viimeksi tänään kaksi akkaa sai tukittua koko eteisen jäämällä toljottamaan niitä juorulehtien otsikoita, kukaan ei mahtunut ohi kun niin kätevästi jäivät keskelle kulkuväylää!
Cheek on omahyväisen näköinen, riimit surkeita ja myötähäpeä nousee jos sitä yrittää kuunnella. En ikinä kehtaisi fanittaa jotain noin lahjatonta "muusikkoa", joka huorittelee naisia ja kehuu itseään, tämä tosin koskee 99% nykyräppäreistä muutenkin. En inhoa hiphoppia tai räppiä tyylilajina, mutta siinä pitää olla muukin sanoma kuin "vittu mul on rahaa ja huoria, sulla ei".
Naapurin viikottaiset bileet, jopa kolmesti viikossa, ja aina joku aineille aivonsa menttänyt kiljaisee alkuvaiheessa iltaa musan tahtiin "Woo!". Se ärsyttää niin paljon että tekisi mieli karjua takaisin ja hakata väliseinä paskaksi.
Sellaset tyypit että pyydän vaikka ruokapöydässä hilloa, niin he rupee korkeelta ja kovaa selittämään miten HÄN on ITSE tehnyt hillon ja OMAN pihan marjapuskasta, mutta unohtavat tarjota sitä hilloa mulle.