Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!
Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.
Kommentit (610)
Vihaan niitä pieniä muovijuttuja joilla hintalaput laitetaan vaatteisiin
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 16:00"]
Ärsyynnyn ihmisistä, jotka pysähtyy miettimään portaiden juureen tai oven eteen.
[/quote]
Paras paikka pysähtyä on Turussa Silja-terminaalin rullaportaiden alaosa. Siinä saa nätisti laivalastillisen olutkärryjä niskaansa.
Vilkkua käyttämättömät autoilijat. Jumalauta.
Miehet, jotka kadulla vastaantullessaan "flirttaavat" sellaisella ällöttävän alentavalla tavalla kuin pitäen minua teinityttönä (voin nähdä heidän päänsä päällä ajatuskuplan, jossa lukee "uijuijui, tui tui tui"). Vittu mä oon yli 30-vuotias enkä mikään söpö teini jota setä ihailee saatana.
Mua ärsyttää perheet, jotka lauantaina ruuhka-aikaan tulee tupeksimaan marketin käytäville. Miksei toinen vanhempi voi jäädä lasten kanssa kotiin tai mennä vaikka ulkoilemaan, sillä aikaa kun toinen käy ruokaostoksilla.
Minua ärsyttää liian tylsät sakset.
julkisissa vessoissa vessapaperi joka hajoaa murusiksi kun sitä yrittää saada ulos vessapaperitelineestä.
Aikuiset ihmiset, jotka ei osaa ratikkaan tullessa riisua sitä täysinäistä reppuaan käteen kannettavaksi vaan sen sijaan tönii kaikkia ohittamiaan ihmisiä sillä jättimöykyllä. Eikö ne helvetti tajua, että reppu on kolmiulotteinen kappale saatana!!?
Suojakaasuun pakattu liha, se tosiaan ärsyttää. Sanon sitä pierukaasuksi, haisee kamalalta ja saa lihankin maistumaan kaamealta. Ja mikä ärsyttävintä, useissakaan kaupoissa ei edes myydä muuta kuin tota pierulihaa, kunnon lihatiskejä ei enää edes ole!
Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät viitsi avata ovia (esim kaupan) ja ryntäävät melkein päin kun avaan oven. Varsinkin jos ryntääjänä on mies!
Olen opetellut tavaksi murjoa ne rusinaksi siihen oven väliin.
Mua ärsyttää työkaveri, joka laittaa maitopurkit täysin lyttäämättä roskikseen. Siis se koko pieni roskis täyttyy kerralla siitä kokonaisesta purkista, jos ei sitä yhtään viitsi litistää.
En kyllä kehtaa huomauttaakaan asiasta, on sen verran tyhmä juttu :)
Mua ärsyttää se, että auton kuljettajan penkin säädöt on miehen jäljiltä aina ihan väärin. Niin ja peilit tietty. Joka ikinen kerta saa venkslaa kun päivittäin molemmat ajellaan. Haluaa automaattisäädöt kuskin mukaan!!! Tai oman auton!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:59"]
Jonossa kärryillä persettäni tönivät ihmiset. Ei se ..tun jono vaan kulje yhtään sen nopeampaa vaikka mulla olis persaus mustelmilla viikon. Kerran yks mamma ihan puhtaasti nojasi koko painollaan kärryjensä kanssa minuun. Astuin silkkaa piruuttani sivuun ja mamma meinas mennä nurin.
[/quote]
Oon täysin samaa mieltä! Sitten kanssa on niitä jotka ajelevat niillä perkeleen kärryillä suoraan kantapäille! Tänään viimeks kävi niin.
Ihmiset jotka laittavat bussissa laukkunsa viereiselle paikalle, ettei siihen vaan tulisi kukaan istumaan. Samoin, sellaiset ärsyttävät jotka paasaavat etteivät muut saisi pitää koiria, kissoja, eikä muitakaan lemmikkejä koska maailmassa on nälkäänäkeviä ihmisiäkin, rahat pitäisi laittaa ihmisiin.
Se ei kuulu kenellekään mitä omilla, itsetienaamillaan rahoilla tekee. Enkä minäkään paasaa kenenkään matkusteluista, kosmetologilla ja kampaajilla käynneistä, tupakoinnista, ylisuurista asunnoista ym.
Mua vituttaa pakkaukset, joita ei tunnu saavan auki kuin moottorisahalla! ;) Vitutus maximus iskee myös silloin, kun naapuri parkkeeraa koslansa ihan päin persettä. Eli en aina meinaa mahtua autoni kanssa omaan parkkiruutuun. Raivostuttaa myös tyypit, jotka jättävät kaiken hujan hajan kuin paskan perseestään. ARGH!
Ärsyttää jumppaan myöhässä tulijat. Olevinaan tullaan niin huomaamatta "ei musta oo vaivaa kellekään vaikka tuun myöhässä", mutta sitten tarvitaankin ohjaajalta apua oikeiden painojen valinnassa ja kaikki muut 30 henkilöä odottavat nätisti, kun tätä yhtä myöhästelijää ohjeistetaan.
Samoin ärsyttää jumpassa se, että tulet itse ajoissa ja otat itsellesi hyvän paikan (joku tunti missä ei ole välineitä esim. mattoa, jolla voit "rajata" oman alueesi"). Sitten sinne tulee näitä Matti Myöhäsiä, jotka pokkana änkevät siihen eteesi/taaksesi niin, että joudut joko seisomaan puolen metrin päässä tästä tai siirtymään pari metriä huonommalle paikalle. Siis sillä tavalla muka huomaamattomasti kiilaavat sinut huonommalle paikalle. Ja eihän tällaisesta asiasta voi edes sanoa vaikuttamatta hölmöltä.
-purkan mässyttäminen
-jalan heiluttelu paikallaan istuessa
-elikkä-sanan käyttö
-haiseva hengitys (myös oma)
-trendisanonnat ja sanat (dinneri, "tää juttu on ihan taputeltu", "vaatii vielä vähän jumppaamista")
Tän ketjun voittajavastaukset on arvottu ja ne ovat
- tyyppi jonka mielestä korianteri aistuu typerältä
-henkilö jonka vessassa käy arkisin nainen paskomassa pahanhajuisesti
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:53"]
Mua ärsyttää älyttömästi jos lenkillä joku kävelee takanani. Mun on pakko kääntyä toisaalle, mennä tien yli tai hidastella niin, että menee ohitseni.
[/quote]
Mä olin kanssa joskus ihan raivon partaalla, kun joku tuli jossain metrin päässä mun takana vaikka tilaa oli kyllä :D Niin sietämätöntä, että piti täysiä juoksemalla ottaa oikein reilu etumatka.