Sinua ärsyttävät oikeasti ihan mitättömät asiat? Kerro tänne!
Minä en kestä lauluissa sitä, että välillä samassa laulussa lauletaan sä ja mä ja kohta sinä ja minä. Varmaankin riimittelyongelmia, mutta kuitenkin mielestäni pitäisi valita jompikumpi tyyli.
Kommentit (610)
Nuo ostoskärryt vituttaaa. Niitä työnnetään keskellä kaupan käytävää, ettei vaan pääse ohi. Kärryt parkkeerataan keskelle käytävää ja lähdetään tunnustelemaan leipiä, jokainen leipä on puristeltava, vaikkei sitten ostaisikaan niitä. Banaanitertuista pitää ottaa yleensä yksi banaani pois ja laittaa takaisin laariin.
työkaveri ei laita servettiä biojätteeseen, vaikka olen siitä jopa huumorilla maininnut.
Maiskuttaminen, rakas puolisoni tekee sitä vaikka olen kauniisti (ja myös vähemmän kauniisti) pyytänyt ettei sitä tekisi. Onhan se toki kiva kun vaimo on raivon partaalla pikku jutusta....
Typerät kysymykset
Mua ärsyttää työkaveri joka keräämällä kerää minuutteja ja tunteja lisää päiviinsä ja viikkoihinsa vaikka tuo on meillä kiellettyä. Mutta kun on palkanlaskijan besta kompis... vituttaa!
Töissä ärsyttää sunnattomasti järjettömän pitkät laskutusosoitteet tyyliin "Oulun kaupunki/ Sosiaali- ja perhepalvelut/ Päivähoito ja esiopetus/ Mikki Hiiren päiväkoti/ Maija Meikäläinen, Mahdottomapitkästinimettytie 52 a 22, 00000 Oulu". Koita sitten lyhentää tuo kolmelle riville niin, että koko teksti mahtuisi kirjekuoren ikkunaan. Hnnnngh.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 15:51"]
Ärsyttää jos matto on vinossa. Ärsyynnyn siitä, että ärsyynnyn siitä.
[/quote]
Minäkin ärsyynnyt kun matto menee vinoon. Huono omatunto tulee sitten kun nipotan lapselle moisesta neuroottisesta pikkuasiasta. En vain kestä vinossa ja rytyssä olevia mattoja.
Mun piti just noista ostoskärryistä kirjottaa sitä että ku ne parkkeerataan hyllyyn kiinni ja siinä pällistellään mahollisimman kauan ettei vaan kukaan muu pääse hakemaan haluamaansa tavaraa. Esimerkiks maitohylly, joka on ehkä vilkkaimpia hyllyjä, miks sen eteen pitää jäädä isojen kärryjen kans?! Itsehän huomaavaisena ja muita ajattelevana ihmisenä jätän kärryt sellaiseen kohtaan että joka puolelta pääsee ohi, eli joskus jopa aika keskelle isoa käytävää. ;) Enkä tajua miks pitää johonki tuhannen ahtaaseen väliin mennä isojen kärryjen kans, miks ei voi jättää niitä hetkeks sivummalle että muutki ihmiset pääsee kulkemaan..
Vittumaiset opettajat ja kaikki muutkin valopäät, ja 6a
Tummissa vaatteissaan heijastimetta kulkevat ihmiset jotka kuvittelevat että autoilijat näkevät heidät yhtä hyvin kuin he näkevät autot.
Mua ärsyttää tosi moni asia, taidan olla sika (piti kirjottaa aika, mutta antaa olla freudilainen lipsahdus) hankala luonne (ja sekin ärsyttää, että pakkoko on tällanen paska tunnevammapää olla).
Mutta, elikkä ;) , ärsytyslistaan
Tänään ärsytti sairaasti kahvilassa oksennuksen makuiset oliivit. Yhden kerkesin syödä ja mietin loppupäivän onko joku oksentanu niihin, kun ne oli sellasessa isossa lootassa johon ny voi kuka hyvänsä ohikulkiessa oksentaa. Samassa paikassa ketutti vessassa se että siel oli vessapaperiautomaatit, joista ei saanu paperia ulos ollenkaan! Lisäks käsienkuivauslaite ei toiminu ja ainoot potentiaaliset paperit oli siellä s tanan paperiautomaatissa. Aargh.
Mua myös ärsyttää liikunta muttei hengästyminen vaan hiki. Hyi että se on hirveetä.
Päin kävelevät ihmiset keljuttaa ja se että ne lopuks kattoo mua silleen että mitä v ttua sinäkin siinä, olet olemassa, mun kulkuväylälläni. Miks mun pitää aina väistää. Onks mulla naamassa joku kolmio vai, jonka takana seison.
Ja just noi ihmiset jotka kaupan kassajonossa takana tarjoo tönimistä ja siis hönkivät siinä korvaan, hönks hHöönk. Tällön yleensä alan heilutella käsiä, joten jos joskus näätte jonkun pyörittelevän kassajonossa käsiä, se olen minä.
T. Mörökölli
Kaupan kassalla kännykkään puhuvat. Tekis mieli kumauttaa päähän.
Yleiset vesst nyt yleensäkin ärsyttää, mutta se että sieltä ei löydy koukkua mihin laittaa laukku. en mä ainakaan haluaa hyvää (tai edes huonoa) laukkua likaselle lattialle laittaa...
Autoilijat jotka olettaa että mä väistän kaikissa tilanteissa, siks koska heillä on iso auto.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:30"]
Minua ärsyttää tekotyöttömät joille ei oikeasti maistu mikään työ vaan haluavat elää muiden kustannuksella.Oikeat työttömät saavat kärsiä heidän takiaan.
[/quote]
Minua ärsyttävät toimittajat ( ja kuvaajat) jotka tehdessään juttua työttömistä valitsevat aina työttömää edustamaan alkoholistin taikka jonkun kundin "joka ei haluakkaan työtä".
Näin hyvin saadaan muokattua yleistä mielikuvaa vaikka jos tehdään kooste työttömistä niin nämä ovat vähemmistö. Nyt on kyllä muutama juttu tullut ihan vaan työttömistä jotka erinlaisten elämän epäonnisten seikkojen takia ovat työttöminä.
Työkaveri joka jättää aina auton ihan oven viereen vaikka on kiellytty paikka (laiska ihminen)
Ihmiset jotka ajavat liian hitaasti!
Ärsyttää se kun seison kassajonossa ja joku turkismatami kiilaa ohi. Ihan ku olisin näkymätön.
Autot, jotka roikkuvat perässä kiinni. Kun huomaan takanaolevan (miehen, aina) jättäneen 5 sentin "turvavälin" lähden valoista liikkeelle niin hitaasti kuin kehtaan. Voin oikein tuntea savun nousevan takanaroikkujan korvista. Hehheh...
Ihmiset, jotka laiturilla yrittävät rynniä junaan sisään heti ovien avauduttua. Ensin pitää päästää ihmiset ulos!
Minua ärsyttää tekotyöttömät joille ei oikeasti maistu mikään työ vaan haluavat elää muiden kustannuksella.Oikeat työttömät saavat kärsiä heidän takiaan.