Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä ei ota hpv rokotetta tytölle?

Vierailija
20.11.2013 |

Ja miksi? Siis ihan faktatietoja kaipailen, en mitään rokotusinfon linkkejä tms. Vaan tietoa ja linkkejä siihen faktaan miksi rokote on vaarallisempi kuin syöpä.

Kommentit (227)

Vierailija
21/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa! Miten tyhmä ihminen voi olla ettei syö lääkkeitä ja ota rokotuksia? Näyttäkää minulle ne faktat ja tilastot jossa jossa paranee ilman lääkkeitä. No no no missä faktat? 

Vierailija
22/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun ei kerran rintasyöpää vastaankaan voi rokotuttaa, niin en rokotuta papilloomavirustakaan vastaan?

kaikenlaisia.

ei se tartte kuin yhden (ehkä ensimmäisen) seksikumppanin kun tartunnan saa ja siitä ne solumuutokset sitten lähtee. vaikka olis kuinka kunnon tyttö ja siveyden sipuli. näin kävi mun siskolle, yksi ainoa ensimmäinen poikaystävä ja tartunta tuli. ai että rokotuttaisko mun systeri tyttärensä? joo, mutta valitettavasti hän ehti saada vain yhden lapsen, ennen kuin kohtu yms poistettiin syövän takia. ja kyllä, mun 2 tytärtä on rokotettu jo 5 v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tyhmät ihmiset! Onko lääkkeet otettu jo? Muistakaa ottaa ilta ja yölääkkeet ajossa. Ajattelen vaan teidän parasta! 

Vierailija
24/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:09"]

Vain otettu lääke auttaa! Miten tyhmä ihminen voi olla ettei syö lääkkeitä ja ota rokotuksia? Näyttäkää minulle ne faktat ja tilastot jossa jossa paranee ilman lääkkeitä. No no no missä faktat? 

[/quote]

En nyt tiedä mitään tialstoja sivuja asiasta, mutta onhan ollut jo iät ajat tiedossa, että lääkkeitä ei kannattaisi ihan joka pikkuvaivaan syödä, koska silloin ennen pitkään bakteerit ja virukset tulevat niille resistenteiksi, eivätkä lääkkeet enää tehoa entiseen malliin. Esim. antibioottikuurihan vetää kehon oman vastustuskyvyn ihan nollille, joten siksi olisi parempi kärsiä pienemmät flunssat ja kuumeilut ilman lääkkeitä ja antaa kehon kasvattaa sitä omaa vastustuskykyään. Lääkkeet käyttöön sitten ärhäköihin tauteihin.

Olen tämän todennut ihan empiirisestikin: itse en käytä koskaan lääkkeitä, ja harvoin olen kipeäkään. Ystäväni taas on buranan suurkuluttaja ja ottaa sitä jokaiseen pikku jomutukseenki, ja sairastaa paljon. Yksittäisttapauksia ollaan toki, mutta fakta se on empiirisestikin todettu fakta.

Vierailija
25/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka edes miettivät rokotteiden ottamista ovat joko todella tyhmiä tai mielisairaita. Sen ottaminen pitäisi olla itsestään selvä asia. Voi voi voi miten yksinkertaisia, hullua, idiootteja, ääliöitä epäilijät ovat. Eivätkä laita faktatietoja siitä että joku olisi ikinä parantunut ilman lääkkeitä. MISSÄ FAKTAT? 

Vierailija
26/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat? 

Vierailija
27/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näyttää ne puurot ja vellit teillä höyrypäilläkin menevän sekaisin? Miksi sekoitatte lääkkeet ja rokotteet?

Minusta sukupuolitautien ehkäiseminen on jokaisen itsensä vastuulla, lapseni ottakoon rokotteen sitten jos/kun sitä itse kokee tarvitsevansa. Minä en sitä hänen puolestaan päätä.

Vierailija
28/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on syöpä ja flunssa on flunssa, täysin eri asia. Mutta älkää rokottako, minä en ota vastuulleni että tyttärenikin saa joskus kohdunkaulansyövän esiasteen niinkuin minä.

Ja kyllä, te sen vastun kannatte. Rokote on olemassa, jollette sitä ota ja lapsi saa tarunnan, kenen vika se sitten on? Ihan niinkuin kaikissa muissakin rokotteissa, jollette rokota esim. poliota vastaan niin kenen vika se on että lapsi sairastui? Kenen??

Vierailija
29/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit eivät tipahda taivaalta kuin manulle illallinen, jos sellaisen hankkii on itse "syyllinen", polion jos onnistuu saamaan se ei ole oma vika.

Vierailija
30/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanottu, jos lapseni tuntee siihen tarvetta, ottakoon sen. 13-vuotias ei vielä tarvi.

Vierailija
31/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vastuusta vapautusta kannattaa syöttää lapsille todella terveellistä ruokaa. Ei sokeria, ei lisäaineita, ei sipsejä, ei natriumglutamaattia, ei aineita jotka pidemmällä aikajaksolla saattavat olla syöpään altistavia.  Suurempi vaara niistä on syöpää saada kuin hpvstä 

Vierailija
32/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:22"]

Ihmiset jotka edes miettivät rokotteiden ottamista ovat joko todella tyhmiä tai mielisairaita. Sen ottaminen pitäisi olla itsestään selvä asia. Voi voi voi miten yksinkertaisia, hullua, idiootteja, ääliöitä epäilijät ovat. Eivätkä laita faktatietoja siitä että joku olisi ikinä parantunut ilman lääkkeitä. MISSÄ FAKTAT? 

[/quote]

Missä faktat?

Vierailija
33/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No ihan tuossa yläpuolella selitettiin, miten lääkkeet paljon syötynä aiheuttavat vaan resistenttejä bakteereja ja viruksia, ja parhaiten vastustuskyky kasvaa kehon itse kehittäessä noita vasta-aineita. Ihanko todella olet noin vieraantunut maailmasta, että et olet ikinä kuullutkaan jonkun sairastavan ilman lääkekuuria ja silti parantuvan. Vaikka jokavuotisesta kausi-influenssasta suurin osa ihmisistä parantuu itsekseen ilman mitään lääkekuureja.

Minusta se on taas pelkästään tyhmää piikittää ja syytää itseensä kaikkea, mitä lääketeollisuus keksii tarjota. Se on myös bisnestä muistakaa se, ja selkeästi tuollaisten omilla aivoilla ajattelemiseen kykenemättömien takia melkoisen kannattavaakin bisnestä.

Vierailija
34/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:50"]

Syöpä on syöpä ja flunssa on flunssa, täysin eri asia. Mutta älkää rokottako, minä en ota vastuulleni että tyttärenikin saa joskus kohdunkaulansyövän esiasteen niinkuin minä.

Ja kyllä, te sen vastun kannatte. Rokote on olemassa, jollette sitä ota ja lapsi saa tarunnan, kenen vika se sitten on? Ihan niinkuin kaikissa muissakin rokotteissa, jollette rokota esim. poliota vastaan niin kenen vika se on että lapsi sairastui? Kenen??

[/quote]

Ja kenen vika se sitten on, jos lapsi sairastuu siitä rokotteesta? Tästähän käydään tällä hetkellä useita oikeustapauksia kun sikapiikkivanhemmat vaativat korvauksia narkolepsiaan sairastuneille lapsilleen. Eli silloin ei sitten ollutkaan vanhempien oma vika kun päättivät piikittää lapsensa, vaan yhteiskunnan vastuulla?

Vierailija
35/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:02"]

[/quote]

No ihan tuossa yläpuolella selitettiin, miten lääkkeet paljon syötynä aiheuttavat vaan resistenttejä bakteereja ja viruksia, ja parhaiten vastustuskyky kasvaa kehon itse kehittäessä noita vasta-aineita. Ihanko todella olet noin vieraantunut maailmasta, että et olet ikinä kuullutkaan jonkun sairastavan ilman lääkekuuria ja silti parantuvan. Vaikka jokavuotisesta kausi-influenssasta suurin osa ihmisistä parantuu itsekseen ilman mitään lääkekuureja.

Minusta se on taas pelkästään tyhmää piikittää ja syytää itseensä kaikkea, mitä lääketeollisuus keksii tarjota. Se on myös bisnestä muistakaa se, ja selkeästi tuollaisten omilla aivoilla ajattelemiseen kykenemättömien takia melkoisen kannattavaakin bisnestä.

[/quote]

LÄÄKKEET eivät mitään resistenssiä aiheuta! Antibiootit liikaa ja väärin käytettyinä aiheuttavat resistenttejä bakteerikantoja. Lääkkeitä on hiukka paljon muitakin. Uskottavuutesi on nolla kun tuollaista menet selittämään!

Vierailija
36/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:07"]

LÄÄKKEET eivät mitään resistenssiä aiheuta! Antibiootit liikaa ja väärin käytettyinä aiheuttavat resistenttejä bakteerikantoja. Lääkkeitä on hiukka paljon muitakin. Uskottavuutesi on nolla kun tuollaista menet selittämään!

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat... Lääkkeitä ne antibiootitkin nimittäin ovat - ihan kuten itsekin totesit :)

Vierailija
37/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattekos vielä pneumokokkirokotetutkimusta? Rokotetta hehkutettiin kauheesti, kun aateltiin sen vähentävän merkittävästi korvatulehduksia. Noh, kävikin silleen, että juu vähentää kyllä pneumokokkien aiheuttamia korvatulehduksia merkittävästi. MUTTA samalla muiden aiheuttajien tulehdukset ovat lisääntyneet, eli kokonaishyöty jäi ihan minimaaliseksi.

Tässäkin voi käydä niin, että HPV virustyyppien 16 ja 18 aiheuttamat kohdunkaulansyövät vähenevät merkittävästi, mutta muiden virustyyppien syövät lisääntyvät samaan tahtiin. Joten kokonaishyöty voi jäädä onnettomaksi.

Tästähän saamme tuloksia vasta 50 vuoden päästä kuinka käy.

Vierailija
38/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 18:01"]

[/quote]

Missä faktat?

[/quote]

Mikä ihmeen vouhkaaja tänne oikein eksyi... etsi itse ne faktasi jos kerran on noin hätä niiden kanssa.

Vierailija
39/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi ottaa? En ole koko rokote keskustelua seurannut mistään, edes täällä vauvalla. Miksi se on tarpeellinen? Mitä haittaa on jos joku ei sitä ota? Kenelle se annetaan?

Vierailija
40/227 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 17:09"]

[/quote]

En nyt tiedä mitään tialstoja sivuja asiasta, mutta onhan ollut jo iät ajat tiedossa, että lääkkeitä ei kannattaisi ihan joka pikkuvaivaan syödä, koska silloin ennen pitkään bakteerit ja virukset tulevat niille resistenteiksi, eivätkä lääkkeet enää tehoa entiseen malliin. Esim. antibioottikuurihan vetää kehon oman vastustuskyvyn ihan nollille, joten siksi olisi parempi kärsiä pienemmät flunssat ja kuumeilut ilman lääkkeitä ja antaa kehon kasvattaa sitä omaa vastustuskykyään. Lääkkeet käyttöön sitten ärhäköihin tauteihin.

Olen tämän todennut ihan empiirisestikin: itse en käytä koskaan lääkkeitä, ja harvoin olen kipeäkään. Ystäväni taas on buranan suurkuluttaja ja ottaa sitä jokaiseen pikku jomutukseenki, ja sairastaa paljon. Yksittäisttapauksia ollaan toki, mutta fakta se on empiirisestikin todettu fakta.

[/quote] 

Ei ihminen parannu ilman lääkkeitä. Ihminen ei pysty itse päättelemään onko parantunut vai ei. Se on lääkärin tehtävä. Ja lääkärit eivät ole todenneet että ihmiset paranevat ilman lääkkeitä. Sellaista listaa ei ole olemassa jotenka sellaista ei tapahdu.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi