Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan mieheni lasta

Vierailija
18.11.2013 |

En jaksa sitä pentua enään yhtään

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 08:00"]Juu-u. Kyllähän noita sun kaltaisia olsettavia itsekeskeisiä lutkia on maailma pullollaan. Meidän erotessa oli kaikki hyvin. Mutta auta armias, kun miehen uus (yh mamma) iski kuvioihin. Kielsi ensinnäkin miestä käymästä meillä ja lapsiakaan ei saanut nähdä normaalisti vaan piti tehdä virallinen tapaamissopimus. Ja oltais tehty viikko viikko niin akka tuli siihenkin väliin ja painosti miestä antaan mulle yksinhuoltajuuden. Paras oli, kun mies oli hälle avautunut meidän riidasta missä minä uhkasin viedä lapset ulkomaille ja jäädä sinne niin hän soitti mulle ja kysy "mikset tekis niin. Mikä sua estää?"

[/quote] niin ja piti vielä lisätä, että siis oman isättömään lapsensa hän yritti tyrkyttää mieheni lapseksi ja, kun mies jo 3kk suhteen jälkeen sai tarpeekseen. Itki näkyvästi kuinka nyt hänen poikansa kärsii, kun ehti jo kiintyä mieheen, kuin isään. Siis jotain niin yököttävää etten sanotuksi kunnolla saa. Onneksi mies oli fiksu ja jätti nopeasti tuollaisen sekopään.

Vierailija
62/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:48"]Apua, mulle tuli kauhean huono olo tästä ketjusta. Käy niin kovasti sääliksi sitä lasta (ja kaikkia lapsia samassa asemassa). Lapsi on täysin syytön tilanteeseen ja hänellä pitäisi olla oikeus rakastaviin tai edes välittäviin läheisiin aikuisiin :(

Toisaalta ymmärrän ap:n tunteet. Valehtelisin jos väittäisin pystyväni elämään miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia jonkun muun kanssa. En kykenisi suhtautumaan heihin oikein monellakaan osa-alueella (tunteet, oikeudenmukaisuus suhteessa omiin lapsiini, taloudellinen näkökulma, mustasukkaisuus miehen tunteista lapsiaan kohtaan ja tavallaan hänen ex-elämästä, arjen jakaminen ja kiukuttelujen ja hankaluuksien kestäminen lasten kanssa). Onneksi olen niin erakko, että jos meille tulisi mieheni kanssa ero, en edes kaipaisi suhdetta, pärjäisin hyvin yksin omien lasteni kanssa Ja jos joskus haitahtuisin rakastumaan, eläisin mieluiten kahden aikuisen ihmisen ikuisessa seurustelusuhteessa, jossa molemmat asuvat omissa kodeissaan erillään.
[/quote]

Olen itse päättänyt tehdä juuri näin. Seurustelen vakituisesti, mutta missään tapauksessa en muuta yhteen miehen kanssa. Lapset ensin! Katsotaan sitten, kun muksut lentää pesästä... mutta sitä ennen viisautta on pitää eri huushollit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 07:55"]Taas kerran. Mikä pakko niitä jämiä on ottaa, kun maailma on pullollaan sinkkuja? Sehän on sanomattakin selvää, että jääminen mukana tulee ex elämä, jos on lapsia.
Jos on käsiin tyydyttävä niin lopettakaa toi säälittävä ruikutus
[/quote]

Eli jos joku surkea nainen on joskus jättänyt pillerit ottamatta niin mies on käyttökelvoton sen jälkeen? Nice.

Vierailija
64/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 08:06"][quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:48"]Apua, mulle tuli kauhean huono olo tästä ketjusta. Käy niin kovasti sääliksi sitä lasta (ja kaikkia lapsia samassa asemassa). Lapsi on täysin syytön tilanteeseen ja hänellä pitäisi olla oikeus rakastaviin tai edes välittäviin läheisiin aikuisiin :(

Toisaalta ymmärrän ap:n tunteet. Valehtelisin jos väittäisin pystyväni elämään miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia jonkun muun kanssa. En kykenisi suhtautumaan heihin oikein monellakaan osa-alueella (tunteet, oikeudenmukaisuus suhteessa omiin lapsiini, taloudellinen näkökulma, mustasukkaisuus miehen tunteista lapsiaan kohtaan ja tavallaan hänen ex-elämästä, arjen jakaminen ja kiukuttelujen ja hankaluuksien kestäminen lasten kanssa). Onneksi olen niin erakko, että jos meille tulisi mieheni kanssa ero, en edes kaipaisi suhdetta, pärjäisin hyvin yksin omien lasteni kanssa Ja jos joskus haitahtuisin rakastumaan, eläisin mieluiten kahden aikuisen ihmisen ikuisessa seurustelusuhteessa, jossa molemmat asuvat omissa kodeissaan erillään.
[/quote]

Olen itse päättänyt tehdä juuri näin. Seurustelen vakituisesti, mutta missään tapauksessa en muuta yhteen miehen kanssa. Lapset ensin! Katsotaan sitten, kun muksut lentää pesästä... mutta sitä ennen viisautta on pitää eri huushollit.
[/quote] 67 jatkaa. No minun mieheni uus nainen asui omassa kodissaan ja silti yritti määrätä paljonko mies näkee lapsiaan. Mies jopa asui kahden lapsen kanssa (jaoimme lapset) ja hän yritti vaatia miestä antamaan minulle yksinhuoltajuuden ja siis myös ne kaksi muuttaisi minulle takaisin. No luultavasti siis halusi muuttaa mieheni luo oman pentunsa kanssa. Mutta olin kyllä aika järkyttynyt

Vierailija
65/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 08:18"][quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 07:55"]Taas kerran. Mikä pakko niitä jämiä on ottaa, kun maailma on pullollaan sinkkuja? Sehän on sanomattakin selvää, että jääminen mukana tulee ex elämä, jos on lapsia.
Jos on käsiin tyydyttävä niin lopettakaa toi säälittävä ruikutus
[/quote]

Eli jos joku surkea nainen on joskus jättänyt pillerit ottamatta niin mies on käyttökelvoton sen jälkeen? Nice.
[/quote] kyllä, jos on asenne, että ne kehittyneet solut ovat joku häiriötekijä suhteelle

Vierailija
66/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki ei ole tällaisia. Ystäväni meni yhteen yh isän kanssa ja puhuu meidän lapsista hoitaessaan kotona miehensä 1vuotiasta täystuhoo. Oma tyttönsä on isompi ja rauhallisempi ja tämä miehen lapsi vaativampi. Mutta ystäväni rakastaa häntä kuin omaansa

Vierailija
67/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:22"]Ymmärrän sinua täysin, älä välitä noista nihkeistä kommenteista. Parisuhde on vähintään 50% invalidi jos siinä pyörii jatkuvana riesana suhteen ulkopuolisia lapsia. Harva mies on sen arvoinen, eroa ja etsi joku, jonka kanssa voit saada normaalin parisuhteen.
[/quote] Ymmärrät täysin että ap vihaa miehensä viatonta lasta? Miten sen voi ymmärtää?

Vierailija
68/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut 16v lähi-äitipuoli ja nuori on kuin oma lapsi. Tiestystikään elämä ei ole aina ollut helppoa ja ruusuilla tanssimista, vaan eipä se ole noiden omienkaan kanssa aina sitä, hermoja koetellaan välillä niidenkin kanssa. Mä olen pötkinyt näin pitkälle yrittäen ajatella siten, että kohtelen mieheni lasta kuten haluaisin omia lapsiani kohdeltavan, jos meille ero tulisi ja lapset saisivat äitipuolen. Meillä iso kiitos kuuluu myös lapsen äidille ja isälle, koskaan ei ole tarvinnut mistään asiasta riidellä, koska ovat aikanaa hoitaneet eronsa selväksi ja mitään ei ole jätetty hampaankoloon. Hyvin on mahduttu lapsen koulun juhliin, yhdessä vietetty synttäreitä jne.

Vierailija
69/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmeimpia on nämä ämmät,jotka sitten tolla käytöksellään vieraannuttaa isät lapsistaan.Isät jaksaa katsella näitten ämmien huonoo käytöstä lapsiaan kohtaan silloin kun lapset on käymäss,ties minkä takia.Mutta nämä ämmät tekee lisää,omalla käytöksellään saavat isät "pelkäämään" sitä että lapset tulee,lapsista tulee isällekkin riesa,lopulta lapset ei halua enää tulla ja ämmä tuulettaa että päästiimpä niistä vihulaisista!Toivon todella että ne isät tajauaa minkä hinnan ne on maksanut sen ämmän perseestä-omat lapset.

Sinä ämmä siis,älä hitossa ala mihinkään suhteeseen miehen kanssa jolla on lapsia.Hiton nykypäivän ihmisrasistit,onko sun oma veri ja geenit niin erinomaisia,ettet siedä muita silmissäs?Ootko ajatellut että niissä lapsissa on 50% sun miestä,sitä ihmistä jota ns.rakastat.

Pimeet ämmät!

Vierailija
70/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:22"]

Ymmärrän sinua täysin, älä välitä noista nihkeistä kommenteista. Parisuhde on vähintään 50% invalidi jos siinä pyörii jatkuvana riesana suhteen ulkopuolisia lapsia. Harva mies on sen arvoinen, eroa ja etsi joku, jonka kanssa voit saada normaalin parisuhteen.

[/quote]

Mua vituttaa oikeesti niin paljon kaikkien näiden syyttömien lasten puolesta jotka joutuvat elämään tälläisten kommenttien kirjoittelijoiden kiusattavina. Nämä ämmät on oikeesti niin sairaita henkisesti, ettei tosikaan. Miten kukaan voi vihata lasta ? Nämä ämmät on oikeesti niin mustasukkaisia näistä miehistä ja niiden lasten äideistä ettei tosikaan. Mewnkää ämmät terapiaan -  sairasta on vihata lapsia, muiden tai omia. T. uusperheen äiti.

Vierailija
71/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 09:26"]

Ymmärrän sinua täysin, älä välitä noista nihkeistä kommenteista. Parisuhde on vähintään 50% invalidi jos siinä pyörii jatkuvana riesana suhteen ulkopuolisia lapsia. Harva mies on sen arvoinen, eroa ja etsi joku, jonka kanssa voit saada normaalin parisuhteen.

[/quote]

Ja pakko vielä lisätä, että näistä tälläisistä perheistä vasta pitäisikin tehdä lastensuojeluilmoitus ja pakottaa perheet ottamaan apu vastaan. Niin hemmetin monet lapset joutuvat todella kestämään kauheeta henkistä väkivaltaa ja kyykyttämistä näiltä isin uusilta vaimokkeilta.

Mua vituttaa oikeesti niin paljon kaikkien näiden syyttömien lasten puolesta jotka joutuvat elämään tälläisten kommenttien kirjoittelijoiden kiusattavina. Nämä ämmät on oikeesti niin sairaita henkisesti, ettei tosikaan. Miten kukaan voi vihata lasta ? Nämä ämmät on oikeesti niin mustasukkaisia näistä miehistä ja niiden lasten äideistä ettei tosikaan. Mewnkää ämmät terapiaan -  sairasta on vihata lapsia, muiden tai omia. T. uusperheen äiti.

[/quote]

Vierailija
72/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 09:26"]

[/quote]

Ja pakko vielä lisätä, että näistä tälläisistä perheistä vasta pitäisikin tehdä lastensuojeluilmoitus ja pakottaa perheet ottamaan apu vastaan. Niin hemmetin monet lapset joutuvat todella kestämään kauheeta henkistä väkivaltaa ja kyykyttämistä näiltä isin uusilta vaimokkeilta.

[/quote]

[/quote]

Ei auta lasu-ilmot,kun molemmat sekä isi että uusi nainen sanovat ettei oo mitään sellaista,lapset kuvittelee ja exä liioittelee.Eli homma hoituu puhelinkeskustelulla pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
73/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 10:42"]

Niin surullista miten paljon vihaa ja tuskaa voi olla ihmisen sisällä..niin paljon että voi kohdistaa sen lapsiin jotka näihin kuvioihin täysin viattomaia.

Jos vielä sattuu niin että lapsen molemmat perheet on uusioita joissa molemmissa kumppanit inhoo, vihaa, sorsii häntä. Miettikää hyvät ihmiset ensin ja tehkää vasta sitten. Surullista ajatella miten monilla lapsilla on tosi vaikeaa, kotona jossa pitäisi saada olla oma itsensä, rauhassa ja onnellisena. Kaikki vaikuttaa lapsen nuoruuteen ja tulevaisuuteen, ei ole hyvää tiedossa. Jotkut pilaa pahuudella tietoisesti toisten elämän, jotka ovat joskus olleet toivottuja ihania pikkuvauvoja, mikä muutti kaiken? Minä minä ja minä.

[/quote]

Se on jännä kuinka nämä biologiset vanhemmat ja varsinkaan äidit ei ikinä koskaan milloinkaan ole itse vastuussa oman lapsensa elämänlaadusta. Se kun on niin näppärä sysätä nimenomaan puolison uuden kumppanin syyksi kaikki lapsensa ongelmat. Tietenkään se ei ole oma syy, ettei osannut pitää ydinperhettään kasassa ja antaa lapsiensa kasvaa yhdessä ainoassa kodissa.

Vierailija
74/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:57"]Olet järki-ihminen 18, ihana kommentti.

Säälin myös eroperheiden lapsia, ihmettelen monien vanhempien hinkua syöksyä heti uusiin suhteisiin ja avoliittoihin. Nämä ovat vaikeita asioita, elämä olisi paljon yksinkertaisempaa, jos perheet yritettäisiin pitää kasassa ja tehtäisiin töitä sen alkuperäisen suhteen eteen, joitain asioita voi katsoa läpi sormien, koska täydellistä ihmistä ei ole. Väkivalta, alkoholismi ja muut vakavat ongelmat ovat tietysti asia erikseen.
[/quote]

Eli suhteessa täytyisi olla vain lasten vuoksi vaikka aikuiset voisivat huonosti..todella mustavalkoista ajattelua

Vierailija
75/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:57"]Olet järki-ihminen 18, ihana kommentti. Säälin myös eroperheiden lapsia, ihmettelen monien vanhempien hinkua syöksyä heti uusiin suhteisiin ja avoliittoihin. Nämä ovat vaikeita asioita, elämä olisi paljon yksinkertaisempaa, jos perheet yritettäisiin pitää kasassa ja tehtäisiin töitä sen alkuperäisen suhteen eteen, joitain asioita voi katsoa läpi sormien, koska täydellistä ihmistä ei ole. Väkivalta, alkoholismi ja muut vakavat ongelmat ovat tietysti asia erikseen. [/quote] Eli suhteessa täytyisi olla vain lasten vuoksi vaikka aikuiset voisivat huonosti..todella mustavalkoista ajattelua

[/quote]

Tottakai se on parempi, että lapset voi huonosti näissä uusperhekuvioissa. Lapsihan rakastaa kahdessa paikassa/kodissa asumista ja ns heittopussina olemista. Vähän niinkuin rikkaus tai jotain. Miksi muuten vanhemmat ei surffaa viikon välein asunnosta toiseen ja lapsella olisi vain yksi koti, jossa vaihtuisi se huoltaja?

Ja mikä pakko se on niitä lapsia tehdä huonoon suhteeseen? Vai oliko puuhassa niin hoppu, ettei sitä puolisoa ollut oppinut tuntemaan ollenkaan?

Vierailija
76/133 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa mieheni lapsia - vihaan heidän äitiään, joka haukkuu, kiroilee, kannustaa inhoamaan äitipuolta ja tekemään äitipuolen elämän hankalaksi. Tavallisista lapsista on kuoriutunut ahdistuneita stressipesäkkeitä kun oma äiti on ihan sekopää.

Äidit, tehkää palvelus ja edes yrittäkää tulla sen exänne uuden puolison kanssa toimeen.

Tuhoatte vain lapset sillä alituisella haukkumisellanne.

Vierailija
77/133 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy monet eroperheiden lapset :( tosi moni tuntuu inhoavan puolisonsa lapsia. Lapsettomat naiset älkää alkako suhteisiin miesten kanssa joilla lapsia.. Pääsette PALJON helpommalla....  

Vierailija
78/133 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että nämä samat vinkuvat akat vaativat kuorossa miehiä hyväksymään omat aiemmin siitetyt lapsensa!

Ainahan ne poraa, miten yhäreitä haukutaan jne. JA ovat itse sitten ihan samanlaisia kuin miehetkin... paitsi näköjään pahempia!!

Voi jumalauta :D

Vierailija
79/133 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:38"]

Outoa, että nämä samat vinkuvat akat vaativat kuorossa miehiä hyväksymään omat aiemmin siitetyt lapsensa!

Ainahan ne poraa, miten yhäreitä haukutaan jne. JA ovat itse sitten ihan samanlaisia kuin miehetkin... paitsi näköjään pahempia!!

Voi jumalauta :D

[/quote]

Yhäreitä =D. Mikä sana. Taidat itse olla lähäri. Asiaan, eli minä en ainakaan odota ketään miestä lastani rakastamaan. Hyväksyntä on eri juttu toki. Ei kai kukaan uusperheellinen eläisi uusperheessä, jollei hyväksyisi tilannetta.

Vierailija
80/133 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulle tuli kauhean huono olo tästä ketjusta. Käy niin kovasti sääliksi sitä lasta (ja kaikkia lapsia samassa asemassa). Lapsi on täysin syytön tilanteeseen ja hänellä pitäisi olla oikeus rakastaviin tai edes välittäviin läheisiin aikuisiin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä