Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että mua rakkauspommitetaan

Vierailija
01.10.2025 |

Tuore suhde, ollaan oltu kuukausi yhdessä.

Oon alkanut miettimään, kohdennetaanko muhun rakkauspommitusta?

Moni klassikko on hänen suustaan tullut. Kuten "On niin ihanaa, että tapasin sut" , "oot ihana kun tein asian x, voidaanko mennä naimisiin" (tää oli semmosella vitsikkäällä sävyllä sanottu kyllä), " En oo tuntenut tämmöistä vuosiin!" "Oon sun takia alkanut taas käymään salilla ja siivoamaan kotiani paremmin!" 

jne jne.

Onko nää vaa ihastuneen ihmisen puheita vai onko tässä muutakin taustalla? (Joo sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, mutta kaipaisin neuvoja tai vertaistukea )

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta olisi kyllä 1kk:n tapailun jälkeen huolestuttavaa kuulla olevani syy miksi joku huolehtii itsestään ja kodistaan. Ne asiat pitää tehdä ihan oman itse takia. Kun alkuhuuma on ohi, herra lopettaa kuntoilun ja kodin siivoamisen? 

Vierailija
2/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistahan se on suhteen alussa🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luonnehäiriö sillä on, ei ole normaalin ihmisen käytöstä. 

Vierailija
4/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta vielä sanoa. 

Vierailija
5/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No musta olisi kyllä 1kk:n tapailun jälkeen huolestuttavaa kuulla olevani syy miksi joku huolehtii itsestään ja kodistaan. Ne asiat pitää tehdä ihan oman itse takia. Kun alkuhuuma on ohi, herra lopettaa kuntoilun ja kodin siivoamisen? 

Hänen kotinsa oli ensikäynnillä ihan ok siisti. Nyt alkanut laittamaan sitä enemmän. Oli myös ihan urheilullinen, mutta nyt saanut kuulemma boostia treeneihinsä ihastuksen tunteesta.

ap

Vierailija
6/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku luonnehäiriö sillä on, ei ole normaalin ihmisen käytöstä. 

Niin, sitä mä pelkään. Oon aiemmin tapaillut vähän jutuiltaan samantyylistä miestä. Hän ghostasi minut kun sain hänet kiinni puhumasta ristiin.

Tää tämänhetkinen ei kyllä oo höpissyt mitään ristiin vaan on hyvin johdonmukainen puheissaan.

ap

Vierailija
7/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta vielä sanoa. 

Jep. Mut vihaan tätä oloa. Ei pysty luottamaan toiseen yhtään. Mulla on muilla tavoin huonoja suhteita takana ja alkaa mennä toivo. Olen vanhojen kokemusten takia todella epäluuloinen. Olen tästä sanonut miehelle mutta hän on ollut hirmu ymmärtäväinen.

ap

Vierailija
8/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää niin kauan kun ei raskauspommiteta!

Vierailija
9/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas :D Kannattaisi välillä vähän pysähtyä ja miettiä miksi et osaa olla ollenkaan yksin. Samantein jotain uutta urpoa koukkuun kun edellinen huono suhde päättyy.

Vierailija
10/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis voi olla ihan tavallista ihastusta tai sitten lovebombing

Vaikuttaako mies siltä, että sillä voisi olla taustan puolesta vaikeita kiintymyssuhdeongelmia tai esim narsismia? Nää taitaa olla niitä tyypillisimpiä rakkauspommittajia

Mä luulin myös aluksi, että mun nykyinen kumppani rakkauspommittaa, kun oli tosi alkuun sillai, että "oot tosi spesiaali" jne. Mulla oli kokemusta siitä, kun aiemmin eräs mies rakkauspommitti ja olin uudessa suhteessa aika herkkä sille, että mua ei enää höynäytetä

Nykyiselle miehelle sitten sanoin, että me edetään hitaasti minun tahdissa tai ei ollenkaan, että kovin nopea tahti ei käy minulle. Tämä oli hänelle ookoo ja kun tutustuttiin paremmin, niin mulla karisi ajatukset, että hän rakkauspommittaisi

Vierailija
11/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasin elämäni rakkauden muutama vuosi sitten. Molemmilla oli jo aika paljon elettyä elämää takana. Ja molemmat tiesivät hyvin nopeasti että nyt on jotain tosi ainutlaatuista tarjolla. Kyllä se hyvin nopeasti ääneen sanottiin. En epäröinyt hetkeäkään, en miettinyt onko se jotain pommitusta vai mitä, minä vain tiesin. Ja hän myös. 

Jos sun vaisto sanoo että kaikki ei ole kohdallaan niin ei se ehkä ole se elämän rakkaus. 

Vierailija
12/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas :D Kannattaisi välillä vähän pysähtyä ja miettiä miksi et osaa olla ollenkaan yksin. Samantein jotain uutta urpoa koukkuun kun edellinen huono suhde päättyy.

Edellisestä jutusta on aikaa. Se ei ollut edes seurustelua vielä

ap

Vierailija
13/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen kotinsa oli ensikäynnillä ihan ok siisti. Nyt alkanut laittamaan sitä enemmän. Oli myös ihan urheilullinen, mutta nyt saanut kuulemma boostia treeneihinsä ihastuksen tunteesta.

ap

Outoa silti kertoa siitä noin. Huomaathan sinä jos on positiivisia muutoksia. Hän halusi nyt jostain syystä korostaa asiaa.

Vierailija
14/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt vielä huolestuisi. Kyllähän ihastuneena aina hehkutetaan, silloin ei ruokakaan maistu. Jos alkaisi tulla esiin valehtelua, manipulointia tai muuta, olisi eri asia. Hyvä, että olet puhunut epävarmuuksistasi hänelle. Ehkä voit myös kertoa, että huomionosoitukset ym. saavat sut toisinaan vähän hämmentyneeksi huonojen kokemusten jälkeen?

Vierailija
15/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kamalaa, jos menee sanomaan mitä positiivisia asioita tuntee, jos sen tekee hituksenkin eri tavalla kuin nainen katsoo sopivaksi. Miksei miehet voi olla ajatuksenlukijoita ja tajuta, ettei naiset itsekään tiedä, mitä haluavat.

Vierailija
16/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika sen tosiaan vasta näyttää. Minuakin vietiin kuin litran mittaa, narsisti oli hyvinkin vaatimaton tunteissaan alkuun ja rakkauspommitus alkoi vasta kun oli verkko tarpeeksi kireällä. Ja loppu olikin vuoristorataa jääkausista helteeseen - valhetta, manipulaatioita ja lopuksi haihtui kuin aamukaste kun jäi kiinni ristiinpuhumisistaan ja suhteiluistaan muihin. Mutta hyvä kun olet varuillaan! Vaisto yrittää ehkä varottaa. Niin minuakin, mutta jotenkin vaimensin sen... tyhmyyttäni. 

Vierailija
17/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt vielä huolestuisi. Kyllähän ihastuneena aina hehkutetaan, silloin ei ruokakaan maistu. Jos alkaisi tulla esiin valehtelua, manipulointia tai muuta, olisi eri asia. Hyvä, että olet puhunut epävarmuuksistasi hänelle. Ehkä voit myös kertoa, että huomionosoitukset ym. saavat sut toisinaan vähän hämmentyneeksi huonojen kokemusten jälkeen?

Olen samaa mieltä. Huomioinosoitukset on lopetettava. Se, että mies sanoo naiselle mukavia ja ystävällisiä asioita on aivan ehdoton röd flagga. Miten se kehtaa? Jätä se sika!

Vierailija
18/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tuo rakkauspommitusta (ehkä tuo naimisiinmeno, vaikka olisikin vitsillä).

SAahan sitä toista kehua. Ja jos oikeasti on löytänyt sellaisen ihmisen, jonka kanssa oikeasti natsaa, niin kyllähän sitä silloin tulee kehuttua.

Ota asiat iisisti. Uskalla olla miehen kanssa eri mieltä asioista. Uskalla puhua omista tarpeistasi ja haluistasi. Näistä näkee rakkauspommittaako vai ei.

Vierailija
19/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta kun olet hänen luona, niin vääntää kunnon paskapommin vessaan, niin että koko kämppä lemuaa, saat uutta valitettavaa.

Vierailija
20/48 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle vielä aikaa. Voi olla rakkauspommitusta tai sitten hän on vain yli-innokas. Vaikuttaako hän siltä, että hänellä on hyvät sosiaaliset taidot? Joskus sosiaalisesti kömpelöiltä menee överiksi, kun he yrittävät liikaa. 

Jos hän puhuu edes vitsillä naimisiinmenosta, niin voi häntä toppuutella sanomalla, että ei nyt mennä niin pitkälle vielä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme