Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Canada Goosen takit=yök

Vierailija
18.11.2013 |

Tosi teinitakkeja. Ei edes hyvännäköisiä. Kuka aikuinen haluaa itselleen tällaisen takin?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 45 euron takin eikä ole koskaan ollut näin lämmintä. Rajoittakaa vähän rahan tuhlausta turhuuteen

Vierailija
82/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:28"]

Mistä vetoa että asutte pääkaupunkiseudulla kaikki. Ymmärrän nuo takit jossain Kemijärvellä missä on oikeasti kylmä.

[/quote]

Ja takki auki tietysti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:26"]

Mikä parasta kun takilla voi painella vaikka kuinka kevyellä yläosalla baariin, ei haittaa pieni jonotuskaan pakkasessa ja taskuisin mahtuu 2*0,5l siiderit molemmille puolille.

[/quote]

Voin kuvitella kun "nuorekas" iki-pissis mamma ryystää Onnelan jonossa taskulämmintä sidukkaa huulet törröllään kun jono lyhenee uhkaavasti ja toinen pullo on vielä kokonaan korkkaamatta :D

Vierailija
84/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:38"]

Ostin 45 euron takin eikä ole koskaan ollut näin lämmintä. Rajoittakaa vähän rahan tuhlausta turhuuteen

[/quote]

Näytä mulle 45€:n talvitakki...

Vierailija
85/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:57"]

Kateellinen köyhä.

[/quote]

En osaa mieltää tuon hintaista takkia edes kalliiksi, kesti hetki ymmärtää kommenttisi.

Vierailija
86/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 18:57"]

Kateellinen köyhä.

[/quote]

En osaa mieltää tuon hintaista takkia edes kalliiksi, kesti hetki ymmärtää kommenttisi.

[/quote]

Aivan sama onko kallis tai lämmin, mauton se on kuin mikäkin. Tosin... Mautonta on myös juoda omasta taskusta siideriä kaupungilla. 

Vierailija
87/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen takin ylpeä omistaja. Takki on build-laadultaan todella laadukas, parhaita mitä olen koskaan koskenut. Erittäin lämmin, ei ole niin väliä mitä on alla. Optimipituinen, peitää jalkoja juuri sopivasti. Huippuhyvä huppu, koskaan ei tarvitse pipoa. 

Siitä onko takkia mauton, kauhea vai jotain muuta voitte taistella keskenänne. Uskon että markkinoilta ei löydy montaa parempaa talvitakkia. 

Mielelläni toki kuulisin minkälaiset parkat ovat AV:n mielestä sopivia päälläpidettäväksi?

Vierailija
88/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kyllä ihan samaa... voisin käyttää tuollaisen summan takkiin, mutten missään tapauksessa tuollaiseen laatikkomalliseen tusinatakkiin. Voisin ostaa vaikka jonkun upean, istuvan ja tyylikkään villakangastakin tai vastaavan.

Vierailija
89/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että ko. takin omistaja kyselee vauvapalstalla että millainen takki sitten pitäisi ostaa. Mitä jos joskus ostaisi ihan vain sellaisen mistä itse tykkää, välittämättä muiden mielipiteitä, seuraamatta sen sekunnin mukaista muotia, olematta mainoksen uhri.... Hemmetin lampaat. 

Vierailija
90/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin lammas, että myin oman Canada Goosen rotsini tänä vuonna, kun niitä jo viime talvena tuli Helsingissä jatkuvasti vastaan. Ei varmasti tänä talvena ole vähentyneet, ekat bongasin kun lämmintä oli +15.

Vierailija
91/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:16"]

En yhtään ihmettele että ko. takin omistaja kyselee vauvapalstalla että millainen takki sitten pitäisi ostaa. Mitä jos joskus ostaisi ihan vain sellaisen mistä itse tykkää, välittämättä muiden mielipiteitä, seuraamatta sen sekunnin mukaista muotia, olematta mainoksen uhri.... Hemmetin lampaat. 

[/quote]

Okei okei. Tilanne nyt kuitenkin on se, että laadukkaita untuvatakkeja ei markkinoilla ole ihan liikaa tarjolla. Ja villakangastakki on villakangastakki, sille on omat kelinsä ja tilaisuutensa. Oma villakangastakkini maksoi kait 600, mutta en todellakaan näe tätä minään mutually exclusive - valintana.

Vierailija
92/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostin kirpparilta suomalaisen kunnollisen talvitakin. Menee kaupungissa ja metsässä, iso huppu, neutraalin värinen eli kaikkien vaatteiden kanssa käy. Olen tykännyt hirveästi, on sen verran väljä että menee villapaitojakin alle jos on tarve. Maksoi 2 euroa. 

Vierailija
93/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:55"]

Olen takin ylpeä omistaja. Takki on build-laadultaan todella laadukas, parhaita mitä olen koskaan koskenut. Erittäin lämmin, ei ole niin väliä mitä on alla. Optimipituinen, peitää jalkoja juuri sopivasti. Huippuhyvä huppu, koskaan ei tarvitse pipoa. 

Siitä onko takkia mauton, kauhea vai jotain muuta voitte taistella keskenänne. Uskon että markkinoilta ei löydy montaa parempaa talvitakkia. 

Mielelläni toki kuulisin minkälaiset parkat ovat AV:n mielestä sopivia päälläpidettäväksi?

[/quote]

No kyllähän mikä tahansa takki kelpaa kunhan hinta on just jotain 45 euroa.

Hinta pilaa av:lla monta asiaa. Tonnin auto on parempi kuin 70 kiloeuron uusi auto, muovikassi on parempi kuin tonnin merkkilaukku, euron kalapuikot ovat parempia kuin tuoreet kuhafileet 45€/kg jne. Mamma pitää makuaan persoonallisena, vaikka oikeasti kyse on köyhyydestä. Kun resursseja ostaa kalliita tuotteita ei ole, dissataan heitä joilla on.

Vierailija
94/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada Goose on varmasti lämmin, omaan makuuni tuntuu kuitenkin liian raskaalta päällä. 

Vierailija
95/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:26"]

Ite ostin kirpparilta suomalaisen kunnollisen talvitakin. Menee kaupungissa ja metsässä, iso huppu, neutraalin värinen eli kaikkien vaatteiden kanssa käy. Olen tykännyt hirveästi, on sen verran väljä että menee villapaitojakin alle jos on tarve. Maksoi 2 euroa. 

[/quote]

Ei ole mediaseksikästä tuollainen ekohippeily. Olet varmasti ruma ja lihava ja köyhä. Käy äkkiä hakemassa uusi takki kaupasta.

Vierailija
96/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:26"]

[/quote]

Ei ole mediaseksikästä tuollainen ekohippeily. Olet varmasti ruma ja lihava ja köyhä. Käy äkkiä hakemassa uusi takki kaupasta.

[/quote]

Ja tarpeeksi kallis kanssa, vähintään tonnin pitää maksaa. Rikkaille av-mammoille alle tuhat euroa maksava yhtään mikään tuote on halpaa rihkamaa.

Vierailija
97/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mua paleltaa talvella ilman kunnon takkia. Niin on pakko olla kunnollinen

Vierailija
98/98 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikilla (siis niillä joilla on laadukas parka, esim. GC) ole kotona myös yhtä laadukkaat villakangastakit ja varmasti myös muita talvitakkeja. Kullekin takille on oma käyttötilaisuutensa. Tosin GC:n takki on kyllä minusta ainakin niin lämmin, että muita tuli viime talvena vähemmän käytettyä.