Canada Goosen takit=yök
Tosi teinitakkeja. Ei edes hyvännäköisiä. Kuka aikuinen haluaa itselleen tällaisen takin?
Kommentit (98)
Mäkin olen ihmetellyt näiden takkien suosiota... laatikkomainen ja miehekäs, suorastaan ruma minusta. On paljon nätimminkin istuvia sporttisia takkeja. Varmaan ovat joo lämpimiä ja laadukkaita, mutta edullisemmin saisi varmasti kauniimman, myös lämpimän ja laadukkaan... olen ajatellut, että tämä on vaan joku muotijuttu mitä minä vaan en ymmärrä. Näköjään on onneksi muitakin :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 21:49"]
Olen 175cm ja vartalon mitat 93-63-93, joten kaikki CG-takkimallit saa minun naisellisen muotoisen kropan näyttämään laatikolta, oikein "paavopesusienimäisen" kulmikkaan malliselta. Siksi en ole ostanut koska näyttää naurettavalta eikä sitä tulisi käytettyä ja kun markkinoilla on huomattavasti fiksumpia laatutakkeja. Aion hankkia Didriksonin lämpimän ja kaupunkielämään sopivan parkan koska niitä on kaikki norjalaiset ja ruotsalaiset tutut kehuneet.
[/quote]
Ja rehellisyyden nimissä, Didriksson maksaa mitä, 15-20% siitä mitä CG? Tämä ei tietenkään vaikuta valintaasi mitenkään, eihän...? :D
Sairasta eläinrääkkäystä joka takki. Parivuotta sitten oli muotia mutta nyt Out. Niitä saa nyt aika halvalla kirppiksiltä.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 17:29"]
Ostin juuri sellaisen, on tosi lämmin ja maksoin 675,-
Olen 35-vuotias nainen.
[/quote]
Mistä sinä noin halvalla löysit. Mitä olen katsellut niin ne ovat yli 800 euroa.
Hyi, kuka vielä 2013 vuonna ostaa turkiksilla somistetun takin? Sairasta bisnestä tuette rahoillanne. Yök miten ällöttävää, muodin ja pinnallisuuden nimissä.
Takit ovat parhaita oikeisiin talvikeleihin. Esteettisistä asioista voi olla montaa mieltä, mutta takki on melko ajaton, kaikki eivät toki tykkää laatikkomaisesta leikkauksesta. Ja kaikki ketkä puhutte turkisbisneksestä, olette väärässä. CG käyttää ainoastaan villikojootin turkista. Jos mussutatte jonkun busineksen tukemisesta, tarkoitatte silloin Kanadan pohjoisosien metsästien elantoa.
Omasta takistani olen kuullut vaan kommentteja että "haluan samanlaisen." Varsinkin ne jotka takkia talvella kokeilleet.
Nolo takki ja järjetön hinta. Tosin ne kellä on varaa, voivat tietysti pyyhkiä pyllynsäkin seteleillä ja sekin on parempi sijoitus kuin ylihinnoiteltu toppatakki.
Noloja teinitakkeja. Ja täysin out jo ollut monta vuotta.
No enpä tiedä kovin montaa teiniä, jolla on varaa ostaa 800€ takki.
Oli noloja tai eivät, niin fakta on että tosi tosi lämpimiä. Minulla on ollut musta CG kaksi vuotta, eikä ole ollut flunssaa. Kertakaikkiaan ihana takki.
Ostaessani takkia en todellakaan ajatellut että kyseisellä takilla olisi joku pissisteinistatus, vaan sitä että takki on tosiaan lämmin ja hyvälaatuinen.
Takissa EI KÄYTETÄ turkistarhaturkista.
Mikä parasta kun takilla voi painella vaikka kuinka kevyellä yläosalla baariin, ei haittaa pieni jonotuskaan pakkasessa ja taskuisin mahtuu 2*0,5l siiderit molemmille puolille.
Mistä vetoa että asutte pääkaupunkiseudulla kaikki. Ymmärrän nuo takit jossain Kemijärvellä missä on oikeasti kylmä. Tosin silloinkaan en näe tarpeelliseksi koristella takkia raadolla. Onneksi ilmastonmuutos tulee ja vie tarpeen tuollaisten takkien pitoon mennessään.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:28"]
Mistä vetoa että asutte pääkaupunkiseudulla kaikki. Ymmärrän nuo takit jossain Kemijärvellä missä on oikeasti kylmä. Tosin silloinkaan en näe tarpeelliseksi koristella takkia raadolla. Onneksi ilmastonmuutos tulee ja vie tarpeen tuollaisten takkien pitoon mennessään.
[/quote]
Kyllä asun. Parin talven kokemuksella en vaihtaisi koskaan CG:täni mihinkään. Ei sillää, on tuo Levillä ja Rukallakin ollut ihan käyttökelpoinen kapistus!
Pääkaupungissa tuulee aivan jäätävästi talvella.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 19:28"]
[/quote]
Kyllä asun. Parin talven kokemuksella en vaihtaisi koskaan CG:täni mihinkään. Ei sillää, on tuo Levillä ja Rukallakin ollut ihan käyttökelpoinen kapistus!
[/quote]
Hyvä homma. Mahtuu siideritkin taskuun. Itseasiassa voi oksentaa taskuun ja oksennuskin pysyy lämpimänä koko yön.
Ihanko tosissanne meinaatte, että tuossa mittakaavassa missä firma on, hankitaan turkikset takkeihin silleen satunnaisesti metsästelemällä muutama eläin silloin tällöin? Kyllä tämä on kuulkaa bisnestä, raha haisee ja kojootteja lahdataan tiuhaa tahtia että saadaan teidän takkeihinne kivat huput.
Siiderin juojat pakkaskelillä käyttää näitä takkeja. Siinä statusta kerrakseen. Naurettava karvatakki pissisakoilla, yök,yök,yök!