Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmiset oikein lotraa suihkussa??

Vierailija
10.12.2023 |

Hiukset ja kriittiset paikat pesaisee ihan muutamassa sekunnissa niin miksi moni naapuri lorottaa vettä jopa 20 minuuttia yhtä soittoa. Mahtaa olla komeat tasauslaskut näillä, itse saan aina takaisinpäin.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein mariset? Olen suihkussa vaikka tunnin jos huvittaa.

Vierailija
2/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutä v i ttua se kuuluu aplle mitä suihkussani teen!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lotraan, koska hoitoaineen pitää olla hiuksissa monta minuuttia. Joskus lotraan, kun haluan lämmitellä. Jotkut vaan tykkää olla suihkussa.

Vierailija
4/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lotraan, koska hoitoaineen pitää olla hiuksissa monta minuuttia. Joskus lotraan, kun haluan lämmitellä. Jotkut vaan tykkää olla suihkussa.

Ei hoitoaine vaadi lotraamista, päinvastoin se vaikuttaa paremmin kun ei huuhtele sitä samalla pois :D

Vierailija
5/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän varpaitani. Oma talo ja omat vesilaskut ja itse maksettu veden lämmitys, ei pitäisi haitata ketään muuta kuin itseäni, jos yhdellä suihkulla vedän boilerin tyhjäksi. Siihen en edes minä pysty.

Vierailija
6/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesevät itsensä kunnolla, ja pitkiin paksuihin hiuksiin menee ihan jo läpikastelussa aikaa. Tosin ei mulla mene 20 minuuttia suihkussa. Moni haluaa varmasti rentoutua virtaavan veden alla. 

Vierailija
7/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hoitoaine vaadi lotraamista, päinvastoin se vaikuttaa paremmin kun ei huuhtele sitä samalla pois :D

Etevimmät ihmiset osaavat asettua suihkuun niin, että vesisuihku ei kohdistu hiuksiin.

Vierailija
8/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa on ihanaa!

Vierailija
9/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla penaalin terävin

Vierailija
10/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmitän varpaitani. Oma talo ja omat vesilaskut ja itse maksettu veden lämmitys, ei pitäisi haitata ketään muuta kuin itseäni, jos yhdellä suihkulla vedän boilerin tyhjäksi. Siihen en edes minä pysty.

Kyllä energiantuhlaus vaikuttaa ihan kaikkiin.

Vierailija
11/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy peseytyä kuitenkin kunnolla, muuten menee hyöty koko suihkussa käymisestä. En lotraa mutta peseydyn kuitenkin kunnolla. En tykkää olla likainen.

Vierailija
12/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lotraan mielelläni. Se vaan on mukavaa. Välillä voi laittaa veden oikein kuumalle, se on ihanaa näin talvella. Kämpässäni on vain vajaa 21 astetta, niin suikussa on ihanaa olla oikein lämpöisessä. Meillä on ainoastaan 20e kuukausivesimaksu, mutta tekisin näin vaikka pitäisi itse kaikki maksaa.

Vierailija
13/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttää itseään.

Vierailija
14/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etevimmät ihmiset osaavat asettua suihkuun niin, että vesisuihku ei kohdistu hiuksiin.

Etevät ihmiset osaavat käydä suihkussa lotraamatta turhaan.

Vierailija
15/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä energiantuhlaus vaikuttaa ihan kaikkiin.

Sehän vain hyödyttää kaikkia eikä se pilaa mitään. Järkeä päihin näidenkin asioiden suhteen. Jos maksaa laskunsa itse niin kaikki on hyvin.

Vierailija
16/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monella kestää hiusten laitto ja meikkaus monta tuntia.

Minulla menee 10min suihkuineen päivineen ja olen valmis lähtemään.

Vierailija
17/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimittarit on hyvä juttu! Jokainen maksaa oman käyttönsä. Älä ap huolehdi. 

Vierailija
18/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla penaalin terävin

Huoh, väännetään nyt sitten kommentin pointti ihan ratakiskosta yksinkertaisemmille: hoitoaine on säälittävä tekosyy veden lotraamiselle.

Vierailija
19/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no senhän juuri kerroin. Olen suihkussa ylimääräiset 5 minuuttia, jotta hoitoaine pääsee vaikuttamaan. 

miten minun olisi putänyt asia ilmaista, jotta olisit ymmärtänyt?

Vierailija
20/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin jallukolan hinnalla olen aika pitkään suihkussa. Nautin myös molemmista ja erityisesti jallukolasta puhtaana, pitkän suihkun jälkeen. Kokeilepa sinäkin, hyvä aloittaja. Nautinnot, pienetkin, ovat elämän suola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi