Canada Goosen takit=yök
Tosi teinitakkeja. Ei edes hyvännäköisiä. Kuka aikuinen haluaa itselleen tällaisen takin?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:02"]
Tiesittehän, että takista on saatavilla jotain parikymmentä eri mallia, varmasti löytyy jokaiselle vartalotyypille sopiva. Se yleisin expedition malli on se laatikko, irselläni on trillium joka ohuempi ja kevyempi. On olemassa vielä naisellisempia malleja ja eri pituuksilla.
Lasten harrastusten takia joudun olemaan jäähalleilla joten sen vuoksi ostin takin. Eikä tarvi enää palella.
T. Nainen 35 jolla CG-takki
[/quote]
No mutta kun se Trillium-mallinen näyttää tosi feikiltä sen oikean alkuperäisen Expedition-mallin rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:22"]
Verratkaa vaikka itse, ekassa kuvassa Madde Canada Goosen takki päällä melkein viisi vuotta sitten
http://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/440657/images/2009/maddegoose_30159460.jpg
Madde viime talvena, päällä Parajumpersin takki
Että kumpi takki onkaan naisellisempi päällä, ja modernimpaan elämään päivitetty versio? :D Ottaisin 10000000 kertaa mieluummin tuon Parajumpersin joka taitaa olla Canada Goosea vain reilun satasen kalliimpi.
[/quote]
Parajumpers on ainakin ajankohtainen takki ja paranneltu versio muista vastaavista, Goose auttamattomasti menneen talven lumia mutta suomalaiset ostaa pakkomielteisesti Goosea samasta syystä kuin Vuittonin logolaukkuja ja Burberryn ja Mulberryn ruutuhuiveja: jotta MUUT IHMISET TUNNISTAISIVAT KALLIIKSI tuotteeksi, eli siitä kannattaa maksaakin enemmän jos naapurikin tunnistaisi sen ja tulee kateelliseksi kun se kallis laatikkomainen Goose näkyy jopa jättilogoineen aitojen takaa kadun kulmalta koiraa pissittäessa.
Noita oli Järvenpään kirpparilla juuri 3 kpl myynnissä 200e hintaan. Ihan käyttämättömät ja laputkin paikoillaan. Olisin ostanut jos olisi ollut mun kokoa
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:31"]
Noita oli Järvenpään kirpparilla juuri 3 kpl myynnissä 200e hintaan. Ihan käyttämättömät ja laputkin paikoillaan. Olisin ostanut jos olisi ollut mun kokoa
[/quote]Varmasti aitoja...
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 22:22"]
Verratkaa vaikka itse, ekassa kuvassa Madde Canada Goosen takki päällä melkein viisi vuotta sitten
http://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/440657/images/2009/maddegoose_30159460.jpg
Madde viime talvena, päällä Parajumpersin takki
Että kumpi takki onkaan naisellisempi päällä, ja modernimpaan elämään päivitetty versio? :D Ottaisin 10000000 kertaa mieluummin tuon Parajumpersin joka taitaa olla Canada Goosea vain reilun satasen kalliimpi.
[/quote]
Parajumpers on ainakin ajankohtainen takki ja paranneltu versio muista vastaavista, Goose auttamattomasti menneen talven lumia mutta suomalaiset ostaa pakkomielteisesti Goosea samasta syystä kuin Vuittonin logolaukkuja ja Burberryn ja Mulberryn ruutuhuiveja: jotta MUUT IHMISET TUNNISTAISIVAT KALLIIKSI tuotteeksi, eli siitä kannattaa maksaakin enemmän jos naapurikin tunnistaisi sen ja tulee kateelliseksi kun se kallis laatikkomainen Goose näkyy jopa jättilogoineen aitojen takaa kadun kulmalta koiraa pissittäessa.
[/quote]
En usko, että kukaan uhraa euroakaan vain kaltaistasi ärsyttääkseen. Ja jos noita mainitsemiasi merkkituotteita ei kenelläkään olisi, sinua närästäisi että naapurilla on diesel eikä bensa, naapurin jouluvalot ovat siniset eikä kirkkaat jne. Tuollaiset kyylät kuin sinä keksivät AINA valittamista ja arvosteltavaa muiden hankinnoista ja elämäntyylistä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:31"]
[/quote]Varmasti aitoja...
[/quote]
No mun silmään niin aitoja että olisin voinut ostaa :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 13:02"]
Tiesittehän, että takista on saatavilla jotain parikymmentä eri mallia, varmasti löytyy jokaiselle vartalotyypille sopiva. Se yleisin expedition malli on se laatikko, irselläni on trillium joka ohuempi ja kevyempi. On olemassa vielä naisellisempia malleja ja eri pituuksilla.
Lasten harrastusten takia joudun olemaan jäähalleilla joten sen vuoksi ostin takin. Eikä tarvi enää palella.
[/quote]
No mutta kun se Trillium-mallinen näyttää tosi feikiltä sen oikean alkuperäisen Expedition-mallin rinnalla.
[/quote]
No mitä vissyä se sinun napaasi kaivaa??? Älä sitten osta sellaista, mutta anna muiden ostaa ja pitää, jos haluavat.
Mä oon 42, ja käytän sitä aina talvisin. Ihan paras takki mitä mulla on koskaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 23:13"]
Tuo takki on oikeasti tarkoitettu pohjoisnavalle, ei Suomeen! :-DDD No Suomessa noita on nähnyt +5 asteessa, eli ostetaan selvästi pelkän merkin takia.
[/quote]
Menepäs kahdeksi ja puoleksi tunniksi seuraamaan juniorijääkiekkoa johonkin vaikka pk-seudun harkkajäähalliin siinä villakangastakissasi. Jutellaan sen jälkeen kuinka tarkenit, jos siis pystyt enää puhumaan mitään. CG on turha jos liikkuu ulkona, mutta jos EI liiku, niin parempaa takkia ei ole.
Älä äiti osta tätä mulle joululahjaksi, ethän. Haluan kauniin ja nätin takin, en tätä.
On teilläkin ongelmat, toisten takit..
Minä käytän omaani ja on lämmin. En sitä niin juuri edes ajattele mutta joillekin näyttää olevan kova pala.
Minä olen kuolannut nuita takkeja mutta en ole raskinut ostaa.
Ihailen nuissa päällyskangasta ja käytännöllisyyttä.
Minulla on vuoristopelastajien takki joka 30v. käytön jälkeen uhkaa hajota
käsiin.
Korvaajaksi hankin Haglöfsin takin+ housut erittäin lämpimät mutta ei niitä
joka risukkoon kärsi viedä(ei päällyskangas kestä), pitää käyttää kelkkapukua
jonka päällyskangas on conduraa.
Eikö nuo takit ole jossain retkiaitassa? Siis tarkoitettu just sellaisiin todella arktisiin olosuhteisiin? Tyyliin "lähden tässä vaeltamaan alpeille ja pyörimään miinusviissataa asteisessa lumiluolassa". Jostain syystä takista tuli jokunen vuosi sitten muotia.
Onko se kauhea ja ruma? Ei. Onko se sitten kaunis tai tyylikäs? Ei. Sen ei tarvitse olla mitään noista. Sen tarvitsee olla ainoastaan lämmin.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 20:02"]
Mä ihmettelen kyllä ihan samaa... voisin käyttää tuollaisen summan takkiin, mutten missään tapauksessa tuollaiseen laatikkomalliseen tusinatakkiin. Voisin ostaa vaikka jonkun upean, istuvan ja tyylikkään villakangastakin tai vastaavan.
[/quote]
mutta kun se sun villakangastakki ei taatusti ole yhtä lämmin, sorry vaan
Hauskaa, tuolla joku kertoi pissisten juovan siideriä Espalla kyseinen takki päällä. Tänään just Manskulla käveli parikymppinen tyttö, Canada Goose auki ja pullo kuoharia kätösessä. Sää oli miellyttävä, +7°C.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:15"]
Eikö nuo takit ole jossain retkiaitassa? Siis tarkoitettu just sellaisiin todella arktisiin olosuhteisiin? Tyyliin "lähden tässä vaeltamaan alpeille ja pyörimään miinusviissataa asteisessa lumiluolassa". Jostain syystä takista tuli jokunen vuosi sitten muotia.
Onko se kauhea ja ruma? Ei. Onko se sitten kaunis tai tyylikäs? Ei. Sen ei tarvitse olla mitään noista. Sen tarvitsee olla ainoastaan lämmin.
[/quote]
just näin! Kun palelee, ei ole väliä, miltä näyttää, kunhan on lämmin.
ja voi jösses, mikä valituksen aihe taas. Mitä ihmeen väliä on sillä, millainen takki jollain on?
Mulla on monta takkia, yksi Canada Goose, mikä on ihanan lämmin :) palelkaa te valittajat, mulle on ihan sama, mitä mieltä te takista olette, ei ihan oikeasti voisi vähempää kiinnostaa. Saman mallisia takkeja kun löytyy aika monelta merkitään, esim Fjällreven
[quote author="Vierailija" time="20.11.2013 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 23:52"]
Oon tn. ostettu koska se on niin kallis, ei siksi että se on lämmin. Parajumppers samanlainen myötähäpeetä aiheuttava kun tulee vastaan.
[/quote]
Parajumpers ei vaan huuda mitään merkkilogoa korttelin toiselle puolelle asti :-D
[/quote]
aika monessa takissa on joku logo hihassa tai rinnuksessa. Miksi se Canada Goose voin paljon ärsyttää? Hohhoijaa.....
Kanadanhanhet paskoo kaikki rantaniityt pilalle.