Noloimmin käyttäytyvät ihmiset, joiden kanssa olette seurustelleet?
Tiedän, että tällaisia on kysytty täällä kerran jos toisenkin, mutta nyt on melkeinpä pakko aloittaa taas uusi keskustelu. En kestä sitä myötähäpeää, minkä joudun kokemaan aina kun ajattelen viimeisintä seurustelusuhdettani! Kertokaa tekin kokemuksenne, niin että saan vähän mittakaavaa tälle, uskon ettei minun kokemani ole mistään pahimmasta päästä :D Olisi tosi kiva kuulla, etten ole yksin tällaisen kanssa.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 08:13"]
Kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellet ovat olleet samanlaisia nipottajia. Jos mies on sellainen kuin he haluavat, hän on tylsä. Jos mies ei ole, hän on sika ja renttu, mutta silloin saa ainakin pillua;)
Miettikää ämmät kenen vika hahahahah
[/quote]
Multa et sais. ;) Mut mä oonkin laadukas.
AP:n kokemus on siis tällainen:
Olen melko nuori, en edes kahtakymmentä, ja mies on 25-vuotias. Aloimme seurustella viime kuussa ja kävin sitten hänen asunnollaan viettämässä yhden viikonlopun. Hän oli tosi mukava ja kultainen tyyppi, mutta käytös oli niin.. no, noloa. Teimme yhdessä ruokaa ja hän jauhoi koko ajan siitä, miten sitruuna on hyvä ainesosa kun se tuo ruokaan sellaista raikkautta. Ja tämä kun koski jokaista ruokalajia aamupuuro mukaanlukien..
En ole seurustellut kovin monen ihmisen kanssa, ja luulin että sellaiset henkilöt, jotka nuolevat puoli naamaa pussatessa, ovat pelkkä legenda. NO EIVÄT OLE! Ja hän ei tyytynyt edes puoleen naamaan, vaan kirjaimellisesti nuoli koko pääni hiuksia lukuunottamatta. Hän oli surkein suutelija, minkä voin kuvitella. Hän painoi minun pääni niin tiukasti omaan suuhunsa, että hänen hampaansa painoivat alahuuleeni kaksi reikää, piti huuliaan koko ajan minun koko suunympärykseni päällä ja työnsi kielen niin syvälle kurkkuuni, että yökkäysrefleksi laukesi useampaan kertaan. Sitten hän siirtyi nuolemaan kasvojeni muuta ihoa, mikä ei tosiaan ole atooppiselle iholle miellyttävä kokemus. Kun yritin nätisti sanoa, ettei ottaisi niin ahneesti, niin hän nuolaisi kasvojeni jokaista kohtaa yksitellen ja kysyi joka nuolaisun jälkeen, että "niin näinkö ei saa tehdä?". Suutelusessiot kestivät viidestä minuutista kymmeneen, ja minulle mukava aika on korkeintaan ~30 sekuntia. Aina kun yritin vetää itseäni taaksepäin ja lopettaa suudelmaa, hän vain veti minut tiukemmin suuhunsa. Ja kun aamulla heti herättyämme kieltäydyin suutelusta neljännen kerran ja sanoin, etten halua aamulla kun en ole vielä pessyt hapaitani ja huuleni tuntuvat vielä ihan tahmaisilta, niin hän vain jatkoi yrittämistä niin kauan, että suostuin suuteluun, yäk ): Selitys oli nauraen, söpöilyäänellä lässytetty "Nokun mä innostuin!"
Ja sitten ne tulevaisuudensuunnitelmat.. Välimatkamme on muutamia satoja kilometrejä, ja hän alkoi heti tapaamisen jälkeen puhua siitä, miten kivaa olisi jos sieltä löytyisi muitakin lukioita kuin isoja, monikerroksisia laitoksia, koska sitten minä voisin vaihtaa koulua ja muuttaa hänen luokseen. Minulta ei siis oltu kysytty mitään. Onneksi tämä suhde kuitenkin loppui jo, hän oli kymmenen päivän seurustelun jälkeen alkanut viestitellä selkäni takana eräälle toiselle naiselle. Sain siitä täydellisen syyn suhteen lopettamiseen, niin ettei hän jäänyt vaatimaan mitään muita selittelyitä. Huh, mikä kokemus!
Exä alkoi kaivaa aina kunnolla nenää ihan missä vain. Kivointa oli kun istuttiin ruoka tai kavipöydässä vanhemmillani ja he oikein pysähtyivä katsomaan kun tämä kaivoi nenää ja puhui samalla.
Exäni piti aina kadulla mainita, että "Kato! Neekeri!", jos tumma ihminen käveli vastaan. Jumankauta että hävetti.
Tyyppi, joka oli tosi säästäväinen; käytti saman nuuskamällin useampaan otteeseen ja saattoi keittää kahvit samoista pöhnistä useampaan kertaan o_O Kantoi myös työpaikaltaan KAKSI KUUKAUTTA sitten vanhentuneita kananmunia ja tuumasi, että ihan hyvin niistä voi vielä tehdä ruokaa. Minäkin olen säästäväinen, mutta rajansa kaikella!?
Käyttäytyi rumasti ja alentuvasti tuttaviani kohtaan. Ei ollut muutenkaan minkäänlaisia ihmissuhdetaitoja. Väänteli naamaansa omituisesti, ilmeisesti itse sitä tajuamatta. Paljon muutakin voisi sanoa, mutta tämän hyypiön kauheimmat ominaisuudet eivät näkyneet ulospäin aivan samalla lailla kuin joku nenän kaivu.
Onneksi olen itse niin nolo, ettei tartte moisia miettiä.
Minäkin olen seurustellut nenänkaivajan kanssa. Tosin sillä erotuksella, että kaivamisen jälkeen kundi tutki sormenpäässä olevaa räkää ja sen jälkeen vielä pisti räät suuhunsa.
Istuin kesäheilan kanssa puistossa nauttimassa virvokkeita ja se viskasi jokaisen tyhjän tölkin olkansa yli maahan, vaikka puisto kuhisi pullonkerääjiä. Sitten se naureskeli, kun nämä joutuivat kumartelemaan ja kyykkimään tölkit maasta.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 21:53"]
Minäkin olen seurustellut nenänkaivajan kanssa. Tosin sillä erotuksella, että kaivamisen jälkeen kundi tutki sormenpäässä olevaa räkää ja sen jälkeen vielä pisti räät suuhunsa.
[/quote]
Hyi halvetti!
Meillä oli kylässä kavereita, jotka tapasivat silloisen avomieheni ensimmäistä kertaa. Pelasimme jotain sanapeliä, jota varten minulla oli muistiinpanoja. (Ei vilppiä, tämä oli sallittu.) Annoin avomiehelle paperin, kun tuli hänen vuoronsa. Ukko otti vakaan katsekontaktin minuun ja ilman hymyn häivää mitään sanomatta repi paperin ainakin 6 osaan. Ja kun hän oli sellainen tuppisuu, ettei muutenkaan kauheasti juttele, niin jäi aika jäätävä kuva kavereille hänestä. Myöhemmin kysyin, että mitä ihmettä sillä repimisellä oli tarkoitus saavuttaa, oliko hän vihainen jostain. Ei kuulemma ollut, kunhan oli tehnyt mieli repiä?!
Kun samainen tyyppi tapasi äitini ensimmäisiä kertoja, olimme kävelemässä kotiin päin. Minulla oli jonkin verran kantamuksia ja äitini pyysi josko häneltä voisi saada minulle kantoapua. Hän oli hiljaa ja pudisteli päätään. Äitini avautuu toisinaan yhä siitä, miten epäkohtelias kuva siitä syntyi. Rehellisyyden nimissä pärjäsin kantamuksineni ihan hyvin, mutta yllätyinpä hieman minäkin reaktiosta.
tapailin tyyppiä, joka kuvitteli olevansa joku maailmanomistaja: ravintolassa juoksutti tarjoilijoita ja pyyteli koko ajan jotain ekstraa, milloin erilaista leipää, milloin sinappia tai ketsuppia. tyyppi piti myös itseään tosi kuumana ja flirttaili kaikkien nuorten tarjoilijoiden kanssa vaikka kävi itse viittäkymmentä. hävetti sen puolesta tarjoilijoiden vaivaantuneet hymyt.
En sanoisi tätä seurusteluksi, kunhan tylsistyneenä lähdin kahville erään tyypin kanssa joka sitten jäi roikkumaan perääni ja säälistä pidin hänelle seuraa sen jälkeen; hän kävi muutaman kerran luonani kahvilla. Hän oli esittäytynyt minulle venäläisellä etu- ja sukunimellä ja erikoinen ulkonäkökin sopi siihen ja hän siis antoi minun ymmärtää olevansa venäläinen ja puhuvansa venäjää. Pian sitten paljastuikin että hän oli vain OPETELLUT sitä, ei siis osannut. Huomasin henkkareistaan että hänellä olikin ihan tavallinen suomalainen kaksiosainen nimi ja romanisukunimi, ja oli siis vaihtanut vain nimensä esittääkseen kaikille jotain aivan muuta kuin mitä oli. Ei minkäänlaista hygieniasta huolehtimista, valehteli pakonomaisesti vaikka sukkiensa värin kunhan sai jotain narraamisen aihetta, ei luottotietoja, ei asuntoa, vankilatuomio takana, pakoili raskaana olevaa exäänsä, ei pessyt koskaan hampaitaan ja haju oli sen mukainen, veti tupakkaa kuin korsteeni, kaataessani hänelle kahvia ei voinut sekoittaa sitä antamallani pikkulusikalla vaan otti taskustaan jonkin AVAIMEN ja sekoitti sillä??!! Ja jotenkin omituisen pieni pää ja luiseva heikko hiiri..tunsin itseni kauhean isoksi hänen vieressään vaikka olen vain 160 pitkä ja hoikka.. MITÄ HEL..vetti mä ajattelin näyttäytyessäni sellaisen kanssa?! Pelkkä ajatuskin saa yökkimään. Mun on täytynyt olla todella ulkona tästä maailmasta kun annoin tuon hämäräheebon pyöriä kannoillani. Luojan kiitos tajusin pitää edes haarani kiinni kun eipä jostain syystä houkutellut koko tyyppi.. Hävetti pelkästään kertoa tätä tänne.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 01:36"]
En sanoisi tätä seurusteluksi, kunhan tylsistyneenä lähdin kahville erään tyypin kanssa joka sitten jäi roikkumaan perääni ja säälistä pidin hänelle seuraa sen jälkeen; hän kävi muutaman kerran luonani kahvilla. Hän oli esittäytynyt minulle venäläisellä etu- ja sukunimellä ja erikoinen ulkonäkökin sopi siihen ja hän siis antoi minun ymmärtää olevansa venäläinen ja puhuvansa venäjää. Pian sitten paljastuikin että hän oli vain OPETELLUT sitä, ei siis osannut. Huomasin henkkareistaan että hänellä olikin ihan tavallinen suomalainen kaksiosainen nimi ja romanisukunimi, ja oli siis vaihtanut vain nimensä esittääkseen kaikille jotain aivan muuta kuin mitä oli. Ei minkäänlaista hygieniasta huolehtimista, valehteli pakonomaisesti vaikka sukkiensa värin kunhan sai jotain narraamisen aihetta, ei luottotietoja, ei asuntoa, vankilatuomio takana, pakoili raskaana olevaa exäänsä, ei pessyt koskaan hampaitaan ja haju oli sen mukainen, veti tupakkaa kuin korsteeni, kaataessani hänelle kahvia ei voinut sekoittaa sitä antamallani pikkulusikalla vaan otti taskustaan jonkin AVAIMEN ja sekoitti sillä??!! Ja jotenkin omituisen pieni pää ja luiseva heikko hiiri..tunsin itseni kauhean isoksi hänen vieressään vaikka olen vain 160 pitkä ja hoikka.. MITÄ HEL..vetti mä ajattelin näyttäytyessäni sellaisen kanssa?! Pelkkä ajatuskin saa yökkimään. Mun on täytynyt olla todella ulkona tästä maailmasta kun annoin tuon hämäräheebon pyöriä kannoillani. Luojan kiitos tajusin pitää edes haarani kiinni kun eipä jostain syystä houkutellut koko tyyppi.. Hävetti pelkästään kertoa tätä tänne.
[/quote]
Siistiä :D Siis avain, mainio keksintö! Ehkei hän halunnut näyttää nössöltä siro, sivistynyt hienohelmapikkulusikka kädessään..? Minäkin olen todella iloinen siitä ettei ehditty edetä pussaamista ja käsien pitelyä edemmäksi, sellainen toden teolla hävettäisi nyt!
T: ap
mun eksä oli kans tollanen puoli naamaa nuolia :DD Se oli nii vaivaannuttavaa slurps slurps....öööö......hiljaisuus.
Toinen eksä ei jumal....käskytti minua omassa kämpässä siivoamaan, jätti kauheat paska rannut vessaan????? olimme olleet ehkä pari viikko akylässä. Ei mitään pieniä rantuja vaan koko vitun pöntön pohja hukku niihin!! oltiin meijän porukoilla ekaa kertaa kylässä ja äiti siinä sitten sano, et vois yhen siiderin ottaa. Tämä kirjaimellisesti _juoksi_ autoon hakemaan kaliaa ja huus matkalla "LUOJAN KIITOS VIIMEIN!" ja joikin heti usean putkeen. vanhempani eivät hirveästi toivo meille lapsille alkoholiin meneviä miehiä, kun pappa oli kova ottamaan viinaa. No tämä sama tuli firmamme pikku jouluhin kasomaan etten petä häntä ja lyömään nenän poskelle mies puoliselta työkaveriltani. Seuraavana päivänä jätin hänet ja mitäs hän teki :DD Vonkasi seksiä ei helv...mut oli sängyssä nii hyvä, etten ois malttanu luopua saatto heittää 4 varvit putkeen ilman minkäänäköstä ongelmaa.
Eksäni katsoi asiakseen piereskellä muiden, vieraampienkin, ihmisten läsnäollessa, ei edes yrittänyt pidätellä eikä häntä selvästikään hävettänyt. Jos joku kommentoi jotenkin, hän veisteli huonoa pieruhuumoria päälle. Suhteemme kaatui kuitenkin siihen että HÄN häpesi MINUN ulospäinsuuntautuneisuuttani (puhun paljon ja nauran paljon, mutten kyllä koskaan puhu kenenkään päälle).
Ilmeisesti käytöstavattomuudessa ei sitten ole mitään hävettävää...
Yksi ei pessyt käsiään vessakäyntien jälkeen ja jos asiasta mainitsi, vastaus oli: "En mä nyt käsilleni kuse". Hurmaavaa.
Kaikki naiset joiden kanssa olen seurustellet ovat olleet samanlaisia nipottajia. Jos mies on sellainen kuin he haluavat, hän on tylsä. Jos mies ei ole, hän on sika ja renttu, mutta silloin saa ainakin pillua;)
Miettikää ämmät kenen vika hahahahah