Itsekkäät isovanhemmat
Miksi niin monet 40- ja 50-luvulla syntyneet ovat niin itsekkäitä? Esim jos antavat lahjan jollekin, niin miettivät mistä itse tykkäävät, eivät siitä mistä lahjan saaja tykkäisi ja sitten odottavat kiitollisuutta?
Kommentit (15)
Osta itse tavaras, äläkä vingu lahjoja.
Anna mun kaikki kestää....... eivät ole minä... minä... minä aikakauden tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Anna mun kaikki kestää....... eivät ole minä... minä... minä aikakauden tuotoksia.
Mitä tuo sit on muuta kuin MINÄÄÄ jopa tiedän paremmin mitä SINÄ haluat!!
Tutulta kuulostaa. Täällä isovanhemmat alapeukuttamassa!
Eivät ne vanhat ihmiset yleensä tiedä mistä nuoret pitävät. Osa heistä yrittää parhaan tietonsa mukaan hankkia jotain mielestään sopivaa joka joskus osuu kohdalleen ja joskus taas ei mutta toiset ovat päättäneet antaa mahdolliset muistamiset rahana.
Ei se ole ikäluokkaan sidottu, se on persoonapiirre.
Ne ovat pääasiassa sellaisia kilttejä tyttöjä, jotka ovat saaneet muualla elämässä turpiinsa ja kostavat tätä niihin läheisiin, joiden tekemisiä pääsevät kunnolla kontrolloimaan.
Ei-sopiva lahjominen on nimenomaan kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat pääasiassa sellaisia kilttejä tyttöjä, jotka ovat saaneet muualla elämässä turpiinsa ja kostavat tätä niihin läheisiin, joiden tekemisiä pääsevät kunnolla kontrolloimaan.
Kauheaa muiden ihmisten kyykyttämistä
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei ketju ole poistunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei ketju ole poistunut
Nyt poistuu
Miksi niin monet nuoren sukupolven ihmiset on ikuisia valittajia ja tyytymättömiä kaikkeen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet nuoren sukupolven ihmiset on ikuisia valittajia ja tyytymättömiä kaikkeen?
Juu pitäisi vain alistua tuollaiseen vallankäyttöön, se on oikein. Ei sitä ole ennenkään valitettu. Kostettu vain tuleville sukupolville!
En osaa sanoa onko se ikäluokkapiirre. Mun anoppi oli syntynyt 1935 ja kertaakaan ei vahingossakaan ostanut mitään mistä pidin.