Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmin käyttäytyvät ihmiset, joiden kanssa olette seurustelleet?

Vierailija
17.11.2013 |

Tiedän, että tällaisia on kysytty täällä kerran jos toisenkin, mutta nyt on melkeinpä pakko aloittaa taas uusi keskustelu. En kestä sitä myötähäpeää, minkä joudun kokemaan aina kun ajattelen viimeisintä seurustelusuhdettani! Kertokaa tekin kokemuksenne, niin että saan vähän mittakaavaa tälle, uskon ettei minun kokemani ole mistään pahimmasta päästä :D Olisi tosi kiva kuulla, etten ole yksin tällaisen kanssa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 17:34"]

Yksi deitti sanoi kahvipöydässä reteesti: mä meen nyt kuselle. Joo, pissaahan prinsessatkin, mutta ehkä ekoilla treffeillä voisi käyttää hieman sivistyneempää kieltä.

[/quote]

Harmi että nekin jotka esittää oikein hyväkäytöksisiä aluksi, niin paljastuvat myös tuollaisiksi "kuselle/ paskalle/vitun ämmä/ nussitaan" tyypeiksi, ja jokin vain karisee  :( 

Vierailija
42/43 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 09:57"]

Yksi ei pessyt käsiään vessakäyntien jälkeen ja jos asiasta mainitsi, vastaus oli: "En mä nyt käsilleni kuse". Hurmaavaa.

[/quote]

Tuo on miessukupuolen keskuudessa paljon yleisempää kuin luulet. Tai sitten ne sanovat, että Juuri viime viikollahan mä pesin kädet.

[/quote]

Niinhän se on, mutta onneksi minun ei tarvitse enää seurustella moisien iljetysten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 21:21"]

Onneksi olen itse niin nolo, ettei tartte moisia miettiä. 

[/quote]

Itsekin olen niin nolo, että hyvä jos enää edes pääsen yrittämään seurustelua :)