Noloimmin käyttäytyvät ihmiset, joiden kanssa olette seurustelleet?
Tiedän, että tällaisia on kysytty täällä kerran jos toisenkin, mutta nyt on melkeinpä pakko aloittaa taas uusi keskustelu. En kestä sitä myötähäpeää, minkä joudun kokemaan aina kun ajattelen viimeisintä seurustelusuhdettani! Kertokaa tekin kokemuksenne, niin että saan vähän mittakaavaa tälle, uskon ettei minun kokemani ole mistään pahimmasta päästä :D Olisi tosi kiva kuulla, etten ole yksin tällaisen kanssa.
Kommentit (43)
Yök mitä juttuja! Äidit! Voitteko pliiiis opettaa pojillenne edes ne alkeellisimmat hygienia- ja käytöstavat?
Tämä nyt ei ollut muuten niin nolo (tai ties vaikka olisi ollutkin kun en ehtinyt vielä kauhean hyvin tuntemaan tyyppiä), siis ulkonäkö oli siisti ja asunto yms. mutta suutelu oli jotain ihan kamalaa. Tuli ap:n tarinasta mieleen. Miehen idea suutelusta oli sellainen, että lyödään huulet yhteen ja sitten sellaista nopeaa lirputtelua kielillä koko loppuilta. Ei siis mitään muuta, ei vaihdeta hellempään tai kiihkeämpään pusutteluun, ei taukoja, ei välillä vaikka muuta hyväilyä tai suukkoa poskelle. Kielet yhdessä vaikka tunti tai kaksi ja lirp lirp lirp lipomista todella nopeaan tahtiin. Eihän sellaista jaksa, alkaa mennä maku koko pussailusta.
Seksiä harrastettiin kun oltiin tunnettu 3 viikkoa, ja molemmat ihan kypsän aikuisen iässä, mutta silti se oli liian pian, kun miehelle tuli paha mieli, hän ei kuulemma oikein tykännyt että lipsahdettiin jo seksin puolelle. Montakohan viikkoa lisää sitä lirpsuttelua olisi pitänyt kestää?
Mä deittailin yhtä tohtorimiestä, joka sanoi kerran keskellä yötä kun olimme harrastaneet seksiä, että "mun on nälkä, mä lähden kotiin syömään". Deittailu tais loppua siihen.
Väittäisin itse olleeni aikoinani nolompi, kuin kukaan seurustelukumppaneistani. Olin niin ujo, etten uskaltanut käydä ravintoloissa, leffoissa tai edes tutustumassa miesten vanhempiin. Omg.
Mun ex-miesystäväni oli käynyt vain peruskoulun ja senkin huonolla menestyksellä. Nyt yli 30 v eikä ikinä ollut kunnon töissä, jossain nuorten työpajalla muutaman kuukauden pari kertaa.
Hän oli suoraan sanoen aika tyhmän oloinen, yleissivistystä ei lainkaan. Jopa lukeminen ja kirjoittaminen oli hankalaa (tavasi ääneen kirjoittaessaan jotain), aina ei ehtinyt lukea esim. tv:n käännöstekstejäkään, ATK:ta ei ole viitsinyt opetellakaan. Sen sijaan haukkuu netin käyttäjät "riippuvaisiksi".
Ei ollut ajokorttia. Eikä pöytätapoja. Täysin kyvytön keskustelemaan oikein mistään.
Ei ymmärtänyt mistään viranomaiskirjeistäkään yhtään mitään. Minä niitä sitten selittelin. Esim. hänelle tuli eläkelaskelma kotiin, niin sanoi mulle, että hänelle on näköjään myönnetty pysyvä eläke. Voi ei, kun yritin selittää asiaa. Eikä hän edes ollut hakenutkaan mitään eläkettä.
Muuten oli mukava ja kiltti mies, mutta en pitkään sitä tyhmyyttä kestänyt katsella.
Minua nolotti erään entisen deitin kahvikuppineuroosi. Siis ymmärrän kyllä, että voi jännittää, ja itsekin jännitän, mutta miehen miehekkyyttä se jotenkin syö, kun käsi tärisee kuin haavanlehti.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 09:57"]
Yksi ei pessyt käsiään vessakäyntien jälkeen ja jos asiasta mainitsi, vastaus oli: "En mä nyt käsilleni kuse". Hurmaavaa.
[/quote]
Tuo on miessukupuolen keskuudessa paljon yleisempää kuin luulet. Tai sitten ne sanovat, että Juuri viime viikollahan mä pesin kädet.
Yksi deitti sanoi kahvipöydässä reteesti: mä meen nyt kuselle. Joo, pissaahan prinsessatkin, mutta ehkä ekoilla treffeillä voisi käyttää hieman sivistyneempää kieltä.
Yksi pimee istui vessassa p*skalla ovi auki, eikä pessyt sen jälkeen käsiään. Yök! Eikä käynyt suihkussa säännöllisesti, kun kuluu kuulemma vettä liikaa. Oli muutenkin aikamoinen porsas koko tyyppi.
Mistä ihmeestä olette löytäneet tuollaisia painajaismiehiä? Olen seurustellut elämässäni aika monen miehen kanssa, mutta en ole ikinä, koskaan, törmännyt mihinkään vastaavaan.
En seurustellut, mutta yksi kännipano oli kanssa tuollainen nenänkaivaja. Tämä yksilö pyyhki räät aivan avoimesti seiniin! Hyi vittu, onneksi tuo tapahtui laivalla, enkä todellakaan halunnut tavata uudestaan. Tälle sai myös huomauttaa käsien pesusta vessakäynnin jälkeen.
En seurustellut, mutta yksi kännipano oli kanssa tuollainen nenänkaivaja. Tämä yksilö pyyhki räät aivan avoimesti seiniin! Hyi vittu, onneksi tuo tapahtui laivalla, enkä todellakaan halunnut tavata uudestaan. Tälle sai myös huomauttaa käsien pesusta vessakäynnin jälkeen.
Mun entinen poikaystävä söi kylmiltään lihapulllia suoraan jääkaapista, mussutti niitä suu auki ja sitten vielä hörppäsi maitoa päälle ja röyhtäisi. Tässä siis yksi esimerkki ruokatavoista. Hän piti mua NIIN itsestäänselvyytenä.
Sinkkuna tapailin erästä toista miestä 3-4 kertaa. Oli kyl yksi mieleenpainuvimmista suutelijoista. Joka ikisen pusun jälkeen kuului häneltä "muiiisk, muiiisk, muissk" :D. Alkoi hieman ärsyttää...
Mun ex kyllä vetää pohjat.. Lista olisi ihan loputon. Ensinnäkin huipputyhmät jutut, piereskely ja siitä ison numeron tekeminen. Kännissä ihan pahin, mun seurassani flirttailu muille, itseään huomattavasti vanhemmillekin naisille ja jutut on sellasua käsittämättömiä möläytyksiä " me mennään harrastaa peppuseksiä! Mun tyttöystävä tykkää ku sitä vähän panee peppuun!" ja samalla flirttailua niille naisille. Junaraiteille istumaan meneminen kännissä vilkkaalla pk-seudun asemalla, junan potkiminen kun se on myöhässä, tavaroiden heittäminen junaraiteille, möykkääminen junassa kännissä jotain ihan idiootteja juttuja "vittu mä oon stadilainen vittu, mä oon täällä syntyny!!!Tajuutteko???" soittaa avaamaan ovea kun tulee baarista ja sitten juoksee karkuun mua pihalla mölisten kuin pikkulapsi. Ja kaikki tämä on selvinpäin siitä tosi hauskaa eikä kaduta. Selvinpäinkin sen jutut on ihan käsittämättömiä ja käsittämättömän tyhmiä, hävettää jos avaa suunsa seurassa. Ensin olin että hienoa kun joku kehtaa kysyä tyhmiäkin kysymyksiä jos ei jotain tiedä niin oppii. Mutta kunei tajua niiden olevan tyhmiä eikä edes opi. Sitten ajattelin et se on omalaatusta huumoria kunnes selvisi että tosissaan on. Lapsille opetettiin äänekästä piereskelyä ja röhönaurut päälle ja kaikkien piti kiinnostua kun hän pierasee. Noloa on miten innoissaa, selitti jotain miten oli joku hyvä tarjous jossain tai miten sai jotain ILMAISEKSI ( vaikka kakkukahvit kaupassa) ja kaikkiin kissanristiäisiin missä sai ilmaista jotain piti mennä ja muistelee vuosien päästäkin mielihyvällä miten sai ilmasen sen ja tän). Kaverien synttäreille ei tarvii viedä lahjaa kun ei ole mitkään tasavuosisynttärit ja häälahjakin tietty halvimman mukaan ja kyllähän kaikki sen ymmärtää kun on lapsia niin ei oo rahaa jne. Tokihan tää myös kaivoi nenää ja pyyhki räät sohvaan tms. Kavereita sillä kuitenkin on ja pidetään hauskana ja hassuna tyyppinä, mä en vaan enää kestänyt.
Minun exässäni oli paljon hyviäkin puolia, mm. ahkeruus ja kättentaidot, osaa korjata ja rakentaa mitä vaan. Lisäbonuksena tosi kiva ulkonäkö ja iso se ja taito sen käyttämiseen (sen tosin itse hänelle opetin kädestä pitäen, mutta oli hyvä oppimaan).
Mutta ne miinukset: todella kovaääninen ja pitkäkestoinen röyhtäily tilanteessa kuin tilanteessa, röyhtäyksen päälle aina sanat: "sillä lailla!". Hänelle ei varmaan tullut edes mielen viereen, että röyhtäily seurassa olisi jotenkin epäkohteliasta. Hän myös teki silmillään ja joskus koko kasvoillaan ihme pakkoliikkeitä, räpytteli, muljautteli ja siristeli silmiään, hinkkasi ylähuulta nenäänsä (kokeile peilin edessä, näyttää tosi fiksulta), aukoi suuta ammolleen ja sitten kiinni jne. Nämäkin kaikki joskus ihmisten läsnäollessa ja jutellessa ympärillä, aivan kuin hän ei itse olisi tajunnut tekevänsä niin tai kuin hän olisi ollut jossain omassa, sisäisessä maailmassaan.
Sellaisessa hän usein muuten olikin, häneen ei joskus saanut minkäänlaista kontaktia. Kun kysyin, mikset puhu mitään tai vastaa minun puheeseeni, hän vastasi "en tiedä". Hän saattoi tulla meille, käydä sohvalle makaamaan kasvot seinään päin ja olla sanomatta sanaakaan, vaikka tunteja. Siis vaikka minä juttelin niitä näitä. Emme siis asuneet yhdessä, vaikka seurustelimme 7 vuotta ja olimme jo nelikymppisiä.
Kaiken huipuksi mies flirttaili koko ajan muille naisille. Ja kyllähän naiset olivat siitä otettuja, koska hän on tosi hyvännäköinen. Lopulta hän kännipäissään petti ja sain hyvän syyn erota.
Eksäni oli niin kova mussuttamaan ja maiskuttelemaan ruokapöydässä, että seurustelun loppuaikana en voinut enää istua saman pöydän ääressä syömässä. Söin itse nopeasti ja pakenin vessaan istumaan jotta herra saisi ateriansa loppuun. Valitettavasti omenan rouskutusmussutus kuului sinne asti. Ja kyllä, olin huomauttanut asiasta ja oli yrittänyt hillitä tapaansa tuloksetta...
Myös muita huonoja puolia oli. Kalsareita ei kuulemma tarvinnut vaihtaa joka päivä suihkun jälkeen koska eivät olleet likaiset (haloo millä perusteella?). Oli myös tyhmä ja ajattelutapa mukasyvällistä mutta oikeasti naiivia ja kapeakatseista. Paljon muutakin kerrottavaa olisi mutta sitten herran saattaisi jo tunnistaa :D
Mun eksä haukkasi tomaatista kuten joidenkin muiden täällä suutelevat: koko turpa siinä tanan tomaatissa. En voinut istua vastapäätä ruokapöydässä ja katsoa sitä kuolaamista. Aivan kammottavaa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 17:16"]
Tämä nyt ei ollut muuten niin nolo (tai ties vaikka olisi ollutkin kun en ehtinyt vielä kauhean hyvin tuntemaan tyyppiä), siis ulkonäkö oli siisti ja asunto yms. mutta suutelu oli jotain ihan kamalaa. Tuli ap:n tarinasta mieleen. Miehen idea suutelusta oli sellainen, että lyödään huulet yhteen ja sitten sellaista nopeaa lirputtelua kielillä koko loppuilta. Ei siis mitään muuta, ei vaihdeta hellempään tai kiihkeämpään pusutteluun, ei taukoja, ei välillä vaikka muuta hyväilyä tai suukkoa poskelle. Kielet yhdessä vaikka tunti tai kaksi ja lirp lirp lirp lipomista todella nopeaan tahtiin. Eihän sellaista jaksa, alkaa mennä maku koko pussailusta.
Seksiä harrastettiin kun oltiin tunnettu 3 viikkoa, ja molemmat ihan kypsän aikuisen iässä, mutta silti se oli liian pian, kun miehelle tuli paha mieli, hän ei kuulemma oikein tykännyt että lipsahdettiin jo seksin puolelle. Montakohan viikkoa lisää sitä lirpsuttelua olisi pitänyt kestää?
[/quote]
KAUHEAA! meillä on ollu vissiin sama exä! Kun nähtiin, mies oli jo kieli löysästi ulkona odottamassa että tuikkaa sen mun suuhun. Ällöä!
kolmikymppinen, nenää kaivava ja räkää syövä mies. ah.