Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka ei ole koskaan seurustellut?

Kysyn
19.09.2020 |

Siis ihan aikuiseen ikään päässeet lasketaan.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31 kiva ja komea. Sairaalloisen ujo. Punastelee ja hermoilee jos joku nuori nainen puhuu hänelle ihan arkisiakin asioita. Oikeesti voi jopa liueta paikalta. Käyttäytyy niin oudosti että naiset menee myös hämilleen tilanteessa, luulevat varmaan että heissä itsessään on jotain vikaa. Välttelee naiskassoja, virkailijoita jne. Itseään reilusti vanhemmille naisille ihan normaali ja puhelias.

Vierailija
82/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31 kiva ja komea. Sairaalloisen ujo. Punastelee ja hermoilee jos joku nuori nainen puhuu hänelle ihan arkisiakin asioita. Oikeesti voi jopa liueta paikalta. Käyttäytyy niin oudosti että naiset menee myös hämilleen tilanteessa, luulevat varmaan että heissä itsessään on jotain vikaa. Välttelee naiskassoja, virkailijoita jne. Itseään reilusti vanhemmille naisille ihan normaali ja puhelias.

Hei, sehän on ihankuin mä. Etenkään nuorille naiskassoille en mielelläni mene, koska heistä jotenkin paistaa se että pitävät minua creepynä. Eivät hymile jne., toisin kuin ne iäkkäämmät naiskassat, jotka hymyllään saavat minut tuntemaan itseni hyväksytyksi ihmiseksi eivätkä miksikään hylkiöcreepiöksi. Nuoret naiset vissiin ajattelee kaiken jotenkin omien ihmissuhteidensa kautta, eli mies joka vaikuttaa yök-creepyltä niin sellaista ei huolisi kaverikseen saati poikaystäväkseen, joten moinen mies saa myös ansaitsemansa nyrpeän kohtelun ettei vain alkaisi kuvittelemaan liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, N58. En ole ikinä halunnut seurustella kenenkään kanssa, koska haluan olla yksin. Nautin yksinolosta ja siitä, ettei minun tarvitse ottaa ketään muuta huomioon juuri koskaan. Saan tehdä niinkuin haluan.

Vierailija
84/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni ja muutaman kaverin. Ikää 28v. Viime aikoina pitänyt tulla sinuiksi sen kanssa, että yksin tullaan myös olemaan koko loppuikä.

Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista ja lisää tulee koko ajan muualta. Paska juttu. Valtion pitää alkaa kohta maksamaan korvauksia yksinäisille miehille tai sitten sotaa päälle.

Itse asiassa tänään oli jo Ylellä juttu, missä tätäkin sivuttiin. 

Puhuttiin että pitäisikö Kela-korvauksiin sisällyttää rahaa prostituoitujen käyttämiseen, koska seksi on miehille erittäin tärkeää, myös terveydellisesti. 

Linkkiä? Seksi ja läheisyys on tarpeiden pyramidissa jo ensimmäisten tarpeiden joukossa ihmisellä.

Av-mammat tietää sanoa että seksi ei ole kenenkään (miehen) perusoikeus.

Onko joku aavemamma estänyt sinua harrastamasta seksiä? Siitä vaan käsi käymään ja olet vain hetken päästä siitä, että olet tyydytetty.. Samoin niiden 80t. miehen joukosta voisi löytyä yllättävän monikin, joka on halukas tarjoamaan sitä seksiä sinulle. “Perusoikeuksien” kohdalla tarjolla on minimi. Ei mitään luksusta. Joten kun nuokin on viety sinulta pois, voit alkaa valittamaan, että oikeutesi seksiin on viety.

Vierailija
85/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, sehän on ihankuin mä. Etenkään nuorille naiskassoille en mielelläni mene, koska heistä jotenkin paistaa se että pitävät minua creepynä. Eivät hymile jne., toisin kuin ne iäkkäämmät naiskassat, jotka hymyllään saavat minut tuntemaan itseni hyväksytyksi ihmiseksi eivätkä miksikään hylkiöcreepiöksi. Nuoret naiset vissiin ajattelee kaiken jotenkin omien ihmissuhteidensa kautta, eli mies joka vaikuttaa yök-creepyltä niin sellaista ei huolisi kaverikseen saati poikaystäväkseen, joten moinen mies saa myös ansaitsemansa nyrpeän kohtelun ettei vain alkaisi kuvittelemaan liikoja.

No ei. En oikeen osannut selittää oikein, mutta siis tämä mies on komea. Säikkyy siksi kassoja kun pelkää jo etukäteen naisten hymyjä ja mahdollista flirttiä, tai siis lähinnä pelkää heidän reaktiotaan kun ei itse osaakkaan vastata flirttiin tai heitä läppää, punastelee ja kakii vaan. Eli naisten silmissä komea ja haluttu, mutta kohtaamisen jälkeen creepy.

Vierailija
86/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 27v nainen en ole koskaan seurustellut, mutta en ole antanut sen häiritä elämääni ja lapsetkin olen hankkinut yksin hedelmöityshoidoilla.

Vierailija
87/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan seurustellut, eikä tilanne muutu tulevaisuudessakaan. Halua parisuhteeseen on ollut kovasti, mutta se ei riitä koska olen niin vastenmielinen ettei kukaan kiinnostu minusta. Helppoa ei tule olemaan myöntämään itselleni tätä, mutta se on väistämätöntä ja säästää minut paljolta, kun en tavoittele kuuta taivaalta.

N39

Vierailija
88/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri noin 42-vuotias mies. Veikkaan ainakin ettei mitään vakavampaa ole ollut. Sitten omat veljet 23- ja 25-vuotiaat ja näistä tiedän varmasti. No, ovat nuoria ja huipputyyppejä eli löytävät kyllä vielä kumppanin jos hiukan enemmän tsemppaavat!

Vierailija
89/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain odottelen, milloin joku vanhempi sukulainen utelee asiasta. Aloitan sellaisen valitusvirren, että ymmärtää olla hiljaa. Opiskelen Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa. Tämä seutu on surullisen kuuluisa valtavasta miesylitarjonnasta. Samalla seudulla on teknillinen yliopisto, amk ja maanpuolustuskorkeakoulun yksikkö. Pitkiä ja komeita alfachadmiehiä on vaikka kuinka paljon. Eli valtavat miesjoukot kilpailevat verisesti harvoista nuorista naisista. 

Vierailija
90/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, N26. Ihastun kyllä ihmisiin ja olen harrastanut seksiä muutaman kerran, mutta taidan olla aseksuaali eikä minua sen takia pahemmin kiinnosta parisuhteet (= seksi). Olen myös pahemman luokan introvertti ja saan ystävistäni (jne platonisista ihmissuhteista) ihan tarpeeksi seuraa itselleni.

Vierailija
91/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. M35. Itse koen, että seurustelemattomuuteni  ei ole mikää ongelma.

Mutta monelle tutulle/sukulaiselleni tuntuu olevan. "Eikös tuossa iässä pitäis jo ruveta perhettä perustamaan" tai "milloinkas sinä tuot sen tyttöystävän näytille" ovat kommentteja, mitä en jaksaisi enää kuunnella.

Olen onnellinen just näin. Ei ole mitään syytä seusrustella jatkossakaan. Eikä varsinkaan hankkia lapsia tai avioliittoa.

Vierailija
92/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni. M35. Itse koen, että seurustelemattomuuteni  ei ole mikää ongelma.

Mutta monelle tutulle/sukulaiselleni tuntuu olevan. "Eikös tuossa iässä pitäis jo ruveta perhettä perustamaan" tai "milloinkas sinä tuot sen tyttöystävän näytille" ovat kommentteja, mitä en jaksaisi enää kuunnella.

Olen onnellinen just näin. Ei ole mitään syytä seusrustella jatkossakaan. Eikä varsinkaan hankkia lapsia tai avioliittoa.

Omat vanhemmat eivät kysele tuollaisia. Tietävät lapsuudestani, ettei se ole mahdollista. Joskus 10-12 vuotiaana kävin ahkerasti psykiatrilla ja epäiltiin asbergerin-syndroomaa. Muutamille sukulaisille omat vanhemmat puhuivat taannoin asiasta ja kysely loppui siihen. 90-luvulla asbergeristä ei tiedetty vain mitään. Varmaan diagnoosin saisin, jos hakisi, mutta mitä se mitään auttaa? Kyseessä on perinnöllinen neurologinen poikkeavuus, jota ei voi parantaa. Mutta meitäkin on erityyppistä. Jotkut eivät pärjää missään ja ovat työkyvyttömyyseläkkeellä. Itse olen kohta valmis DI ja työelämä menee, kun kontaktit ovat pintapuolisia. Tämä etätyöaikakin on kuin taivaan lahja. Saa olla yksin omassa komerossaan eikä tarvitse sietää muita ihmisiä.

M35, 175cm.

Vierailija
93/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri. 35v mies. On myöskin neitsyt edelleen ja asustelee vanhempiensa luona vieläkin. Stadissa asuu eli ei mikää maalaistalon poika.

M33

Vierailija
94/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan tuntemieni ihmisen seurusteluhistoriasta lukuun ottamatta läheisimpiä ystäviä, sukulaisia ja työkavereita.

Vierailija
95/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 25v. En edes halua seurustella. Tai no ehkä, jos löytyisi kiltti ja ystävällinen, vapaamielinen ja oikeudenmukainen mies. Tällaiseen en ole vielä törmännyt, mutta kyllä heitä on olemassa.

Vierailija
96/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole seurustellut, 27-vuotiaana. Ei myöskään hyvä ystäväni, joka on samanikäinen. Omalla kohdalla iso este on se, että tahdon vierelleni toisen uskovan kristityn, joka on aktiivisesti hengellisessä toiminnassa mukana. Niissä piireissä naisten ja miesten määrän epätasapaino vasta suuri onkin.

Yksinkin on ollut oikein hyvä, en ole kokenut tarpeelliseksi varta vasten etsiä mitään. Joko tulee vastaan tai ei tule.

Vierailija
97/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni ja muutaman kaverin. Ikää 28v. Viime aikoina pitänyt tulla sinuiksi sen kanssa, että yksin tullaan myös olemaan koko loppuikä.

Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista ja lisää tulee koko ajan muualta. Paska juttu. Valtion pitää alkaa kohta maksamaan korvauksia yksinäisille miehille tai sitten sotaa päälle.

Lol, sota ketä vastaan? Suomen valtiota, sisällissotaako meinasit? Vai meinasitko että ne naiset lahtaamalla tilanne jotenkin paranisi? Käytännössähän sen pitäisi olla sissisota satunnaisia muita miehiä vastaan, että saisi sen 80 000 miestä vähemmäksi. Vai mitä nerokasta oikein meinasit, trolliseni?

Vierailija
98/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200k köyhää naista Aasiasta tänne, ruokapalkalla. Tulijoita on.Ehtona naisen saannille että hommaa töitä. Sen jälkeen työttömiä 0,01%. Hoitavat vammaiset ja vanhukset samalla. Naisille vastaavasti musta mies omasta jo paikalla olevasta arsenaalista. Kaikki ongelmat ratkaistu: työttömyys, rikollisuus, vanhustenhuolto, terveydenhoito. Näin helppoa se olisi.

Vierailija
99/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. En oikeen osannut selittää oikein, mutta siis tämä mies on komea. Säikkyy siksi kassoja kun pelkää jo etukäteen naisten hymyjä ja mahdollista flirttiä, tai siis lähinnä pelkää heidän reaktiotaan kun ei itse osaakkaan vastata flirttiin tai heitä läppää, punastelee ja kakii vaan. Eli naisten silmissä komea ja haluttu, mutta kohtaamisen jälkeen creepy.

Tosta vois joku nainen saaada hyvän miehen kun varovasti alkaisi tutustua ja todella hitaasti etenisi. Naisilla vaan yleensä niin kiire saada miesystävä ettei tosi ujon tai harkitsevan miehen aloitteen odotteluun riitä maltti. Sitten otetaan joku pelimies joka toimii heti tilaisuuden tullessa ja itketään kun kohta ollaan taas sinkku.

Vierailija
100/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Miehen veli, 31 v. On myös neitsyt.

Jotenkin koko tuosta pariutumistouhusta on tullut hänelle jotain avaruustiedettä. Ei halua harrastaa seksiä ennen kuin tuntee hyvin ja rakkaus ja luottamus kukoistaa. Tekee tämän myös selväksi heti ekoilla treffeillä. 

Kukin tyylillään toki, mutta itse ahdistuisin syvästi jos mies alkaisi vaatia ikuista rakkautta ja uskollisuutta ennen kuin on edes pussattu. Niin on ilmeisesti ahdistanut muitakin naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi