Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka ei ole koskaan seurustellut?

Kysyn
19.09.2020 |

Siis ihan aikuiseen ikään päässeet lasketaan.

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta noin 40v miestä, joilla ei ole naisia nähty.

Helppo todeta, ettei naisia riitä kaikille, mutta onhan se suomalaisnaisten taso niin karmea, että monet miehet elävät mieluummin yksin.

Suomalainen mies ja nainen- vaikka ja kansi.

Siis vakka ja kansi.

Puhelin korjasi omin päin.

Vierailija
62/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ikäluokastani (n. 30v.) tiedän 2. Mies ja nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ja olen 35. Olen ujo ja estynyt ja entinen koulukiusattu/hylkiö. Tiedän toisen ikäiseni, jolla oli nuorempana lyhyt tapailusuhde, mutta on jäänyt ikisinkuksi sen jälkeen.

Vierailija
64/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan seurusteluksi? Muutaman kuukauden "suhteita" oli, sen vakavampaa ei koskaan ja tuskinpa tuleekaan. Etsimällä ei löydä, sen on tässä vaiheessa ehtinyt kokeilla jo.

Vierailija
65/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni ja muutaman kaverin. Ikää 28v. Viime aikoina pitänyt tulla sinuiksi sen kanssa, että yksin tullaan myös olemaan koko loppuikä.

Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista ja lisää tulee koko ajan muualta. Paska juttu. Valtion pitää alkaa kohta maksamaan korvauksia yksinäisille miehille tai sitten sotaa päälle.

Itse asiassa tänään oli jo Ylellä juttu, missä tätäkin sivuttiin. 

Puhuttiin että pitäisikö Kela-korvauksiin sisällyttää rahaa prostituoitujen käyttämiseen, koska seksi on miehille erittäin tärkeää, myös terveydellisesti. 

Linkkiä? Seksi ja läheisyys on tarpeiden pyramidissa jo ensimmäisten tarpeiden joukossa ihmisellä.

Ei ole. Ensin on fysiologiset he gissä pysymisen tarpeet. Eli ruoka, ilma ym. Seuraavaksi turvallisuus. Vasta kolmantena nämä rakkauteen liittyvät.

Vierailija
66/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni ja muutaman kaverin. Ikää 28v. Viime aikoina pitänyt tulla sinuiksi sen kanssa, että yksin tullaan myös olemaan koko loppuikä.

Suomessa on 80 000 miestä enemmän kuin naista ja lisää tulee koko ajan muualta. Paska juttu. Valtion pitää alkaa kohta maksamaan korvauksia yksinäisille miehille tai sitten sotaa päälle.

Itse asiassa tänään oli jo Ylellä juttu, missä tätäkin sivuttiin. 

Puhuttiin että pitäisikö Kela-korvauksiin sisällyttää rahaa prostituoitujen käyttämiseen, koska seksi on miehille erittäin tärkeää, myös terveydellisesti. 

Linkkiä? Seksi ja läheisyys on tarpeiden pyramidissa jo ensimmäisten tarpeiden joukossa ihmisellä.

Av-mammat tietää sanoa että seksi ei ole kenenkään (miehen) perusoikeus.

Näinhän se on.

Kenenkään ei tarvitse suostua seksiin vasten tahtoaan toisen kanssa.

Onko opetuksen saaminen perusoikeus lapselle? Mielestäsi ei ole, koska kenenkään ei tarvitse opettajaksi suostua vastoin tahtoaan.

Vierailija
67/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni 27N. Tunnen myös 35M ja 28N jotka ei ole tietääkseni koskaan seurustelleet tai tapailleet ketään. Lisäksi tunnen kaksi 22N, jotka on yrittäny deittailla, mutta eivät ole koskaan seurustelleet.

Olen parissa tapailusuhteessa ollut ja yrittänyt deittailla, mutta en ole koskaan virallisestu seurustellut. Mä olen niin hitaasti lämpiävä ihminen, että en sovi nykyajan deittikulttuuriin, jossa lemmen pitäis leiskua jo parien treffien jälkeen. Mä ihastun ihmisiin ja koen suurta vetovoimaa vasta, kun oikeasti tunnen toisen. En oo varsinaisesti aseksuaali, mutta jossakin aikamoisen lähellä sitä. Enkä myöskään luonnostaan arjen lomassa tutustu ja ystävysty vastakkaisen sukupuolen edustajiin. Lisäksi nykyään jauhetaan friendzonesta ja tuntuu siltä, että ystävyys on kaiken pahuuden ruumiillistuma eli miten voisinkaan ketään tavata... Mulle on jo muutaman eri herran toimesta valitettu siitä, että jos en oo 3 treffeillä ihastunut herraan ni turha enää ees nähdä ja odotella tunteita. Ei sitä sitten paljoa uskalla tinder treffeillä käydä, kun aina asetetaan jotaan odotuksia. Oli ne sitten petipuuhaodotuksia tai ihastumisodotuksia.

Vierailija
68/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri M43. Hyvännäköinen, siisti, hyväkäytös, ei tupakoi. Syö terveellisesti ja kuntoilee. Melko introvertti ja käsittääkseni liikkuu kaikkialla aina yksin. Luultavasti alhainen itsetunto, epävarma ja ujo. Epäillään että siksi juo melko usein ja rajusti. Jos eksyy radalle niin juopuneena ujous häviää ja on hyvin sosiaalinen seuramies ja löytää usein juttuseuraa, paljon nuoremmistakin naisista. Mutta humalan läpi tunkee selkeästi se epävarmuus jossain vaiheessa ja homma kuivuu kasaan jo baarissa. Joskus töissä naisasiakkaat selvästi flirttailee hälle, mutta hän ei jotenkin tajua sitä tai jos tajuaa ,niin jäätyy. Oikeastaan ihan kiva ja harmiton tyyppi mutta vähän outo.

Vierailija
69/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksessani on eräs ehkä minua muutaman vuoden nuorempi mies, josta epäilen, että ei seurustele tai ole välttämättä koskaan seurustellut. On sen verran sosiaalisesti kömpelö tapaus. Toisaalta voin olla aivan väärässä ja hänellä voi olla joku samanlainen nörttityttö.

M31

Vierailija
70/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri M43. Hyvännäköinen, siisti, hyväkäytös, ei tupakoi. Syö terveellisesti ja kuntoilee. Melko introvertti ja käsittääkseni liikkuu kaikkialla aina yksin. Luultavasti alhainen itsetunto, epävarma ja ujo. Epäillään että siksi juo melko usein ja rajusti. Jos eksyy radalle niin juopuneena ujous häviää ja on hyvin sosiaalinen seuramies ja löytää usein juttuseuraa, paljon nuoremmistakin naisista. Mutta humalan läpi tunkee selkeästi se epävarmuus jossain vaiheessa ja homma kuivuu kasaan jo baarissa. Joskus töissä naisasiakkaat selvästi flirttailee hälle, mutta hän ei jotenkin tajua sitä tai jos tajuaa ,niin jäätyy. Oikeastaan ihan kiva ja harmiton tyyppi mutta vähän outo.

No onpa outo.

Vierailija
71/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, itseni.

En edes ole ollut treffeillä tai pitänyt ketään kädestä, saatika mitään muuta.

N37

Vierailija
72/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne syyt ikisinkkuudelle useimmiten ole lapsuuden traumat, kuten koulukiusaus tai sitten perheessä on tapahtunut jotain todella kieroutunutta seksipuolella. Ehkä vanhemmat irstailleet näkyvästi/kuuluvasti ja pieni lapsen mieli siitä traumaantunut, ollen nyt aikuisena kyvytön käsittelemään seksuaalisia asioita. Tai sitten yksinkertaisesti se, ettei ole ollut vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä koko elämänsä aikana erikoisemmin.

Vierailija
73/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, itseni.

N37

Osaatko sanoa syytä?

Vierailija
74/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä.

Ei ole.

Onpas.

Vierailija
75/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaa kyllä itse kannatan. Toisi järjeä ja järjestystä tähän sairaaseen yhteiskuntaan, kun olisi ihan oikeita ongelmia.

Vierailija
76/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen, itseni.

N37

Osaatko sanoa syytä?

Olen ruma.

Vierailija
77/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni N48. Olen ollut aina huonoitsetuntoinen, ujo ja epävarma ’outolintu’. Pari epämääräistä hengailusuhdetta työkaverien kanssa on ollut - mutta joko heitä tai minua ei kiinnostanut mikään enempi. Jos olisi oikeanlainen henkilö tullut vastaan tilanne voisi olla toinen, mutta näin tämä elämä meni - ei ole enää edes mitään haaveita.

Vierailija
78/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni N48. Olen ollut aina huonoitsetuntoinen, ujo ja epävarma ’outolintu’. Pari epämääräistä hengailusuhdetta työkaverien kanssa on ollut - mutta joko heitä tai minua ei kiinnostanut mikään enempi. Jos olisi oikeanlainen henkilö tullut vastaan tilanne voisi olla toinen, mutta näin tämä elämä meni - ei ole enää edes mitään haaveita.

Surullista. Toivottavasti löydät vielä jonkun ehkä samanlaisen miehen jolloin ymmärrätte toisianne.

Vierailija
79/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuoden kuluttua täysi juoppo, tuskin edes työssä enää käy. Näitä löytyy joka lählöbaarista päiväkaljalla istumassa pikku hiprakassa. Ujous ja epävarmuus ajaa monet hyvät miehet alkoholistiksi. Näitä on nähty.

Vierailija
80/117 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Itteni. :( M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme