Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka ei ole koskaan seurustellut?

Kysyn
19.09.2020 |

Siis ihan aikuiseen ikään päässeet lasketaan.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni M27. Aika menee liian nopeesti muutenkin töitä tehdessä ja omia projekteja hoidellessa. Kavereitakin nykyisin näen lähinnä kesällä. Tulen kyllä ihmisten kanssa käsittääkseni ihan ok toimeen ja oma asunto yms. löytyy

Vierailija
102/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 25v. En edes halua seurustella. Tai no ehkä, jos löytyisi kiltti ja ystävällinen, vapaamielinen ja oikeudenmukainen mies. Tällaiseen en ole vielä törmännyt, mutta kyllä heitä on olemassa.

Mitä vapaamielinen ja oikeudenmukainen tarkalleen ottaen tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tai oikeastaan seurustelin 1,5 vuotta elämäni rakkauden kanssa, joka sit pamautti mulle eräänä päivänä et ei rakasta mua ja oli vaan mieliksi tässä suhteessa

Yksin ollaan koko loppuelämän, miehet on petollisia, jopa perheen isillä voi olla salasuhteita vuosikausia ,en luota miehiin parisuhde mielessä, suurin osa vaan pettää

Olen 30

Vierailija
104/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan seurustellut ja olen 29v mies, syitä tälle ei oikein ole vaan en ole koskaan edes pyrkinyt parisuhteeseen sekä viihdyn hyvin näin.

Käyn töissä, makselen asuntolainaani pois, mielenterveys ongelmia ei ole ja muutenkin olen rehti ja kunnollinen mies.

Ystäväpiirini koostuu 25-40 vuotiaista miehistä ja tiedän ystäväpiiristäni 4 muuta miestä ketkä ei ole koskaan ollut parisuhteessa, muutamalla on ollut muutamia lyhyitä parisuhteita ja muutamalla on pitkä parisuhde ja heillä kenellä on pitkä parisuhde takana niin heillä on lapsi/lapsia myös.

Nykyään se on ihan normaalia ettei seurustele sekä myös sinkkujen määrä on suuri nykyään.

Joku artikkeli oli lehdessä tässä hetki sitten niin siinä oli juttua aiheesta jotenkin niin että noin 10% ihimistä ei koskaan seurustele elämänsä aikana,noin 30% alle 40 vuotiaista on sinkkuja ja noin puolet kaikista asuntokunnista on yhdenhengentalouksia sekä yksinasuminen että sinkkujen määrä on kasvanut vuosi vuodelta.

Vierailija
105/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minöehkä kirjoitti:

Minä, tai oikeastaan seurustelin 1,5 vuotta elämäni rakkauden kanssa, joka sit pamautti mulle eräänä päivänä et ei rakasta mua ja oli vaan mieliksi tässä suhteessa

Yksin ollaan koko loppuelämän, miehet on petollisia, jopa perheen isillä voi olla salasuhteita vuosikausia ,en luota miehiin parisuhde mielessä, suurin osa vaan pettää

Olen 30

Miehenä samat ajatukset sekä naisista, että miehistä varsinkin kun ovat humalassa niin suurimmalla osalla tuntuu kaikki lojaalisuus katoavan.

Vierailija
106/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemattomuus ei ole ongelma itselleni vaan usein se tuntuu olevan ongelma muille ihmisille.

En itse niin parisuhteesta välitä koska en koe sitä tarpeelliseksi asiaksi enkä oikein keksi mitään syytä sille mihin tarvitsisin parisuhdetta.

Eniten ärsyttää vain ne ihmiset ketkä jatkuvasti kyselevät ja utelevat että milloin hommaan kumppanin itselleni, jostain syystä he olettavat että kaikki ihmiset haluavat tai pyrkivät parisuhteeseen.

Vierailija
107/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseni. Olen 31 v nainen. En ole koskaan käynyt edes treffeillä eikä ainakaan mun tietääkseni yksikään mies ole ollut musta kiinnostunut. 

Vierailija
108/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Olen 46 v nainen. Nuorena oli masennusta, ahdistusta ja paniikkihäiriötä, jotka estivät tehokkaasti moiset touhut. Kun 35 v eteenpäin aloin toipu noista, olin jo sen verran erakkoluonne yksin asumaan tottuneena, etten enää edes halunnut mitään miestä.

Seksiä kännissä olen opiskelijana kyllä pari kertaa harrastanut ja olen ihan tyytyväinen etten sentään neitsyenä hautaan mene, vaikka vanhanapiikana menenkin.

Vierailija
109/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa eläminen ja sinkkuna eläminen on elämäntyylejä. Parisuhde ei ole mikään luonnollinen asia ihmisille vaan se on totuttelu kysymys, toiset tottuu elämään parisuhteessa ja toiset tottuu elämään sinkkuna. Parisuhde on yksi yhteiskunnan keksimä asia ihmisille vain.

Vierailija
110/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen noin kymmenkunta 30+ miestä ja pari n. 35-vuotiasta naista, jotka eivät ole seurustelleet. Olen tuntenut heidät jo vuosia eikä kukaan ole aktiivisesti edes yrittänyt löytää parisuhdetta.

Vierailija
111/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnnen monia ketkä ei ole ollut parisuhteessa koskaan ja tiedän monia ketkä hyppii suhteesta toiseen. En pidä asiaa ihmeellisenä jos ihminen ei ole koskaan seurustellut.

Vierailija
112/117 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolmekymppisen naisen, hän on varautunut ihmisten seurassa ja ymmärrän miksi, traumoja.

Vierailija
113/117 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31 kiva ja komea. Sairaalloisen ujo. Punastelee ja hermoilee jos joku nuori nainen puhuu hänelle ihan arkisiakin asioita. Oikeesti voi jopa liueta paikalta. Käyttäytyy niin oudosti että naiset menee myös hämilleen tilanteessa, luulevat varmaan että heissä itsessään on jotain vikaa. Välttelee naiskassoja, virkailijoita jne. Itseään reilusti vanhemmille naisille ihan normaali ja puhelias.

Hei, sehän on ihankuin mä. Etenkään nuorille naiskassoille en mielelläni mene, koska heistä jotenkin paistaa se että pitävät minua creepynä. Eivät hymile jne., toisin kuin ne iäkkäämmät naiskassat, jotka hymyllään saavat minut tuntemaan itseni hyväksytyksi ihmiseksi eivätkä miksikään hylkiöcreepiöksi. Nuoret naiset vissiin ajattelee kaiken jotenkin omien ihmissuhteidensa kautta, eli mies joka vaikuttaa yök-creepyltä niin sellaista ei huolisi kaverikseen saati poikaystäväkseen, joten moinen mies saa myös ansaitsemansa nyrpeän kohtelun ettei vain alkaisi kuvittelemaan liikoja.

No ei. En oikeen osannut selittää oikein, mutta siis tämä mies on komea. Säikkyy siksi kassoja kun pelkää jo etukäteen naisten hymyjä ja mahdollista flirttiä, tai siis lähinnä pelkää heidän reaktiotaan kun ei itse osaakkaan vastata flirttiin tai heitä läppää, punastelee ja kakii vaan. Eli naisten silmissä komea ja haluttu, mutta kohtaamisen jälkeen creepy.

Tosta vois joku nainen saaada hyvän miehen kun varovasti alkaisi tutustua ja todella hitaasti etenisi. Naisilla vaan yleensä niin kiire saada miesystävä ettei tosi ujon tai harkitsevan miehen aloitteen odotteluun riitä maltti. Sitten otetaan joku pelimies joka toimii heti tilaisuuden tullessa ja itketään kun kohta ollaan taas sinkku.

Tämä on niin totta.

Vierailija
114/117 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31 kiva ja komea. Sairaalloisen ujo. Punastelee ja hermoilee jos joku nuori nainen puhuu hänelle ihan arkisiakin asioita. Oikeesti voi jopa liueta paikalta. Käyttäytyy niin oudosti että naiset menee myös hämilleen tilanteessa, luulevat varmaan että heissä itsessään on jotain vikaa. Välttelee naiskassoja, virkailijoita jne. Itseään reilusti vanhemmille naisille ihan normaali ja puhelias.

Hei, sehän on ihankuin mä. Etenkään nuorille naiskassoille en mielelläni mene, koska heistä jotenkin paistaa se että pitävät minua creepynä. Eivät hymile jne., toisin kuin ne iäkkäämmät naiskassat, jotka hymyllään saavat minut tuntemaan itseni hyväksytyksi ihmiseksi eivätkä miksikään hylkiöcreepiöksi. Nuoret naiset vissiin ajattelee kaiken jotenkin omien ihmissuhteidensa kautta, eli mies joka vaikuttaa yök-creepyltä niin sellaista ei huolisi kaverikseen saati poikaystäväkseen, joten moinen mies saa myös ansaitsemansa nyrpeän kohtelun ettei vain alkaisi kuvittelemaan liikoja.

Tai sitten sä vaan itse kuvittelet niin? Ei hymyilemättömyys tarkoita sitä etteikö hyväksyisi toista ihmistä... voi olla vaikka jännittynyt tai muuten vaan ei hymyile jatkuvasti.

Vierailija
115/117 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, 55-v.

Vierailija
116/117 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni, 55-v.

Katselin koko lapsuuteni ja nuoruuteni kun vanhempani raatelivat toisiaan henkisesti, mutta eivät pystyneet lähtemäänkään. Silloin päätin, että en halua samaa.

Vierailija
117/117 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. En oikeen osannut selittää oikein, mutta siis tämä mies on komea. Säikkyy siksi kassoja kun pelkää jo etukäteen naisten hymyjä ja mahdollista flirttiä, tai siis lähinnä pelkää heidän reaktiotaan kun ei itse osaakkaan vastata flirttiin tai heitä läppää, punastelee ja kakii vaan. Eli naisten silmissä komea ja haluttu, mutta kohtaamisen jälkeen creepy.

Tosta vois joku nainen saaada hyvän miehen kun varovasti alkaisi tutustua ja todella hitaasti etenisi. Naisilla vaan yleensä niin kiire saada miesystävä ettei tosi ujon tai harkitsevan miehen aloitteen odotteluun riitä maltti. Sitten otetaan joku pelimies joka toimii heti tilaisuuden tullessa ja itketään kun kohta ollaan taas sinkku.

Tämä on niin totta.

Mutta ehkä nämä naiset eivät näe miehen saamista minään päämääränä. Tunnen monia itsellisiä naisia, jotka ovat onnellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi