Ryhmäseksistä kysymyksiä
Onko mahdollista toteuttaa ryhmäseksi-haave, jos on reilusti ylipainoinen nainen.. Hirvittää, että kukaan ei tällaisen kanssa haluaisi kokeilla asiaa..? Mies olisi ihan normaalipainoinen.
Miten olette ehdottaneet asiaa puolisollenne?
Onko tilanne ollut vaivaannuttava, vai onko homma tuntunut luonnolliselta?
Jotenkin silti tuntuu, että fantasiaksi jää :/ Toisaalta haluaisin myös kokea seksin kahdestaan naisen kanssa.
Kommentit (9)
Kasvoiltani olen kyllä nätti. Ja tisseillä on kokoa ja näköä.
-ap-
Se tässä on ongelma, että vaimo ei varmasti suostuisi vaikka itseä kiinnostaisi.Eli haaveeksi jää....
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:05"]
Se tässä on ongelma, että vaimo ei varmasti suostuisi vaikka itseä kiinnostaisi.Eli haaveeksi jää....
[/quote]
Meillä ei mies suostuisi. Ja totta puhuen olen itse hieman mustasukkainen ajatuksesta, että toinen nainen olisi mukana minun ja puolisoni kanssa seksissä. Toisaalta voin kuvitella, että mies ei suostuisi siihen, että mukana olisi toinen mies (vaikkei koskisikaan häneen mitenkään), joten ... :/ Jostain syystä ajatus silti kovasti kiehtoo...
-ap-
No, sen on varmaa, että kaikki jää haaveeksi, jos ei hitto voi avata suuta ja keskustella sen oman kumppaninsa kanssa...
Mutta, jos haluaa pitää ne haaveena, niin sitten on hiljaa ja menee eteenpäin.
On kuitenkin hyvin epätodennäköistä,että rakastuisi toiseen jos suhde muuten toimii. Seksi kun on vain yksi osa suhteesta.Ryhmäseksissä tai parinvaihdossa kun kyse on pelkästään seksistä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:01"]
-ap-
[/quote]
no se ei kuule paljoa pelasta jos maha on kunnon roikkuva röllykkä ja perse ja reidet yhtä selluliittivuorta. siinä ei isoilla hinkeillä ja nätillä naamalla tee mitään. :Daina ne löllykät puolustelette läskejänne.
sitäpaitsi liian isot rinnat on liian isot. C-.kuppi on hyvä.
miehenhän sinä saat mutta et hyvännäköistä., urheilullista ja tasokasta miestä. siinä on se ero ;)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:01"]
-ap-
[/quote]
no se ei kuule paljoa pelasta jos maha on kunnon roikkuva röllykkä ja perse ja reidet yhtä selluliittivuorta. siinä ei isoilla hinkeillä ja nätillä naamalla tee mitään. :Daina ne löllykät puolustelette läskejänne.
sitäpaitsi liian isot rinnat on liian isot. C-.kuppi on hyvä.
miehenhän sinä saat mutta et hyvännäköistä., urheilullista ja tasokasta miestä. siinä on se ero ;)
[/quote]
sun vika lause oli kyllä jo niin taas turhaa... mutta niinhän koulukiusaajat tekevät
Tasokkailla miehillä on yleensä pieni muna. Revi siitä tasokas pikkupippeli.
Pimppi se on lihavallakin. Minulle ainakin kelpaa kaikki. Lisäksi lihavilla on yleensä isot hinkit, joka on hyvä asia.