GALLUP:Kumpaa uskot Rätyä vai Ahdetta?
Itse olen taipuvainen uskomaan Ahteen version tapahtumista, mites te muut?
Kommentit (79)
Ällöttää se, että Ahde on politikon vaimona päässyt hyväpalkaiseen duuniin. Koulutus sairaanhoitaja. Mitähän meriittejä oli??? Rouva Ahde. Ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 20:17"]
Ällöttää se, että Ahde on politikon vaimona päässyt hyväpalkaiseen duuniin. Koulutus sairaanhoitaja. Mitähän meriittejä oli??? Rouva Ahde. Ei muuta.
[/quote]
Anteeksi. Lastentarhanope. Leikkituokioita Rädyn kanssa.
Ahde puhuu totta, Räty keksii valheita minkä ehtii. Siinä on yksi idioottimainen sovinistinen k*sipää-äijä.
Arvaus
Räty valehtelee 70 %, Ahde peittelee totuutta 30 %
Rätyä. Koko juttu tuntuu päivä päivältä uskottavammalta.
Ilman tuota keskinäistä riitaansa Räty ja Ahde olisivat nyt molemmat AKT:n johdossa puuhaamassa tukilakkoja jotka pysäyttäisivät Suomen. Kyllä fiksuille ihmisille on valta luovutettu tässä maassa.
Matti Ahde ja vaimonsa ovat rehellisyyden perikuvia.
Toisaalta Räty on lakimies ja ay-johtaja.
Mahdotonta uskoa että kukaan heistä voisi koskaan valehdella...
No ainakaan Räty ei voi valehdella, koska Lampelan moraali ei sallisi sitä.
Räty ei paljon puhu, mutta oikeassa on.
No mä voisin ottaa sen Matti Ahteen, jos noi kaks on pelehtiny keskenään:)
Ei vais, Kyllä se mies on syyllinen!!!
Hilu on kinunnut seksiä ja Räty ei suostunut. Aikamoista touhua jos totta on. Hilkalla Lastentarhanopen koulutus ja pääsi suhteillä tuohon hommaan missä on.
Molemmat ilmeisesti ovat jonkisortin euroopanomisttajia, mutta mua oksettaa noi Ahteen perinaiselliset, itkin koko yön, siispä minua on loukattu, uikutukset.
Uskon Ahdetta. Toi on epätoivoinen veto Rädyltä.