Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roope salmisen tapaus ihan muuta kuin antaa ymmärtää ig

Vierailija
18.09.2020 |

lehtijuttu avasi silmiä siitä miksi tuomio tuli. Muissa lehdissä ei kaikkea kerrottu. Miksi?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/roope-salmiselle-sakkorangaistus-pa…

Kommentit (1115)

Vierailija
1001/1115 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen, mutta ihmettelen tätä palstan ilmeisesti naisten asennetta. Kertokaa miten teiltä on tultu vonkaamaan seksiä kännissä? Mun viereen on myös tullut alasti mies, jonka kanssa on ollut juttua aikaisemmin. Se on tullut vonkaamaan, että voitaisko me panna. Itse tuolloin suostuin, vaikka olinkin tosi kännissä ja mennyt jo nukkumaan. Kerran yksi mies tuli (vaatteet kyllä päällä) vonkaamaan, että saanko nuolla sun varpaita kun sä nukut. No tuohon en antanut lupaa, kun en oikein olisi saanut siitä itselleni mitään ja lisäksi nukutti. Kerran muistan jopa sellaisen, että mies teki sen klassisen "anna suukko poskelle" jutun, missä se nopeasti kääntääkin päätään ja suutelee suulle.

Onhan noita kännijuttuja vaikka kuinka. Jos joka kerrasta tekisin rikosilmoituksen niin.... no niin... Se on tietenkin selvää ettei tajuttomaan ihmiseen yhdytä. Mutta siitä ei liene tässä keississä kyse. Ei ole yhdyttykään. Tässä on kyse siitä, että vonkaamisesta annettiin tuomio. Mun mielestä se taas on normaalia kännisekoilua, mistä ei pitäisi hirveästi tehdä numeroa.

EI, vaan tuomio tuli siitä että alastomana liimaantuminen toiseen on seksuaalinen teko. Kännillä ei tarvitse olla edes merkitystä siinä mielessä, että tuomio tulisi silloinkin jos joku tekee tuon saman työpaikalla keskellä päivää työkaverille.

Miten "seksuaalinen teko" määritellään. Itse olen ajatellut, että seksin harrastaminen tai itsetyydytys ovat seksuaalisia tekoja, mutta sitten joku itsensäpaljastaminen ei ole seksuaalinen teko, vaikka siihen liittyykin yleensä seksuaalisia tarkoitusperiä tai ajatuksia.

Miten se ei ole seksuaalinen teko jos sillä pyritään saamaan seksuaalista mielihyvää viemällä muilta osa itsemääräämisoikeutta? Siis, se kai on usein sen itsensäpaljastelijan motiivi. Pakotta itsensä ja sukuelimensä toisen verkkokalvoille ja aiheuttaa reaktio.

Vierailija
1002/1115 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, et tää juttu ei kuulostanut ensi kuulemalta kovinkaan vakavalta. Mutta kun nuo yksityiskohdat tuli julki, ja kun olen näiden keskustelujen kautta miettinyt asiaa, niin olen ymmärtänyt, kuinka vakava tilanne on uhrille ollut. Ja olen siis nainen, ja minullakin kesti hetki ymmärtää. Inhottaa myös ajatuksena tuo kontrasti välillä "haluisin tuottaa sulle orgasmin" (muka "kiva" kundi) ja sit kundi kähnäämässä tajutonta naista (hyväksikäyttäjä). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1115 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naisena päätän syntyykö miehiä tänne enempää :)

Ihan kuin joku mies lykkäisi munaansa kaltaiseesi latvakakkoseen :D

Vierailija
1004/1115 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneehan miehet kuolleita ja nukkuviakin? Sekä vauvoja, vuohia ja pakoputkia. Olet nyt aika väärässä paikassa kertomassa että miehet eivät pane naisia. Kyllä panevat, jopa tajuttomia. Oi mitä ironiaa.

Miksi kuvittelet ettei miehet suostuisi tuohon? Luuletko että kerron suunnitelmani ennen panoa? :D Naisetkin abortoi oman sukupuolensa pois VALTION KÄSKYSTÄ, heterot taas kertomassa miten vabaatahhhhh se on. Sitten kun pojalle haluaa saman niin kerrotte heti miten mies ei suostu siihen. Miksi ei? Ette kai väitä että miehet on paremmassa asemassa?

Minä naisena päätän syntyykö poikia ja muidenkin naisten kannattaisi pohtia miten miehiä kannattaa kohdella. Ne sukunimen vaihdot kannattaa jättää pois, ette saa selvästikään valinnallanne mitään hyvää aikaan :)

Kuka näitä sun viestejä yläpeukuttaa, sinä itsekö? Ihmettelen myös että et ole saanut vielä banneja.

Sori, mut Suomen lain mukaan ei saa tappaa lasta tai abortoida sukupuolen perusteella. Mistä olet saanut nuo psykoosit, että abortteja tehtäisiin sukupuolen perusteella?

Vierailija
1005/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi vaivaamaan nuo tekstiviestit joita käytettiin todisteina. Ja varsinkin kohdat jotka oli sensuroitu. Jos tyttö kirjoittaa että Miksi flirttaat mun kanssa, kun olemme käytännössä piip ja kavereita. Mikä piip on ? Kirosanoja tai seksuaalisväritteisiä sanoja ei oltu sensuroitu. Mieleeni tulee että siinä lukee jotain mitä ei haluttu eteenpäin vuotaa, niinkuin esimerkiksi sisaruksia, sukulaisia, serkuksia ym. 

Vierailija
1006/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset asiat tulisi selvittää 1-2 kk, max. 6 k kuluttua tapahtuneesta. Muuten haisee rahastus.

Omakohtainen kokemus: minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi (nykymittapuulla raiskaus), kun olin parikymppinen. Minulla meni kokonainen vuosi siihen, että tajusin, mitä minulle oli tehty. En ikinä nostanut asiasta juttua, koska juttu oli siinä vaiheessa mielestäni jo "vanha", enkä kehdannut.

Miten sinulle kävi, vai huuteletko asiasta ilman kokemusta? 

Vierailija
1007/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen ig:ssä sitten oli?

Vierailija
1008/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija12345667 kirjoitti:

Minua jäi vaivaamaan nuo tekstiviestit joita käytettiin todisteina. Ja varsinkin kohdat jotka oli sensuroitu. Jos tyttö kirjoittaa että Miksi flirttaat mun kanssa, kun olemme käytännössä piip ja kavereita. Mikä piip on ? Kirosanoja tai seksuaalisväritteisiä sanoja ei oltu sensuroitu. Mieleeni tulee että siinä lukee jotain mitä ei haluttu eteenpäin vuotaa, niinkuin esimerkiksi sisaruksia, sukulaisia, serkuksia ym. 

Varmaan, että ollaan työkavereita.

Vierailija
1009/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vierailija12345667 kirjoitti:

Varmaan, että ollaan työkavereita.

Jatkan vielä, että koska näin tosiaan on, mutta tuo tieto helpottaa tunnistamista ja varmaan siksi poistettu.

Vierailija
1010/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, et tää juttu ei kuulostanut ensi kuulemalta kovinkaan vakavalta. Mutta kun nuo yksityiskohdat tuli julki, ja kun olen näiden keskustelujen kautta miettinyt asiaa, niin olen ymmärtänyt, kuinka vakava tilanne on uhrille ollut. Ja olen siis nainen, ja minullakin kesti hetki ymmärtää. Inhottaa myös ajatuksena tuo kontrasti välillä "haluisin tuottaa sulle orgasmin" (muka "kiva" kundi) ja sit kundi kähnäämässä tajutonta naista (hyväksikäyttäjä). 

Ymmärrän pointtisi enkä tarkoita että olisit jotenkin väärässä, mutta onhan tuo orgasmipuhekin pelkästään ällöttävää, jos wi ole kundista kiinnostunut. Itseä reilusti vanhempi työtoveri. Yök. Ei mikään kiva kundi.

Vierailija
1011/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen raiskauksen uhri. Kännissä olin ja mies tunki kätensä väkisin minun housuihini jalkojeni väliin ja kouri minua. En kyennyt irrottautumaan hänen otteestaan, hän oli paljon vahvempi minua. Olin itkun partaalla ja hän suuteli minua ja sanoi että älä nyt suutu. Alistuin tilanteessa ja lupasin jäädä odottamaan että hän hakee autonsa ja sitten minut mukaansa. Karkasin kuitenkin ja onnekseni tämä jäi tähän ja vakavampaa ei käynyt. Kuitenkin minulla meni vuosikausia asian käsittelyyn, sen tajuamiseen, että olin uhri, enkä aiheuttanut tätä itselleni. Ja kun ymmärsin tämän, niin tuosta oli kulunut liikaa aikaa, että saisin oikeutta ja hän rangaistuksen teostaan. Älkää arvostelko sitä, että vasta nyt ilmoittaa tapahtuneesta ja vasta nyt hakee itselleen oikeutta. Itse olin asiani kanssa niin lukossa, etten vuosikausiin ajatellut koko asiaa, mutta se tuli ikäänkuin posttraumaattisena stressireaktiona esiin eri tilanteissa. Ahdistuneisuutta ja pakokauhun tunnetta toisen ihmisen lähellä ym. En ymmärtänyt etten aiheuttanut itse itselleni sitä tilannetta, vaan syyllinen oli se toinen. Syytin itseäni liian pitkään...

Vierailija
1012/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemijärvi 2004 kirjoitti:

Minäkin olen raiskauksen uhri. Kännissä olin ja mies tunki kätensä väkisin minun housuihini jalkojeni väliin ja kouri minua. En kyennyt irrottautumaan hänen otteestaan, hän oli paljon vahvempi minua. Olin itkun partaalla ja hän suuteli minua ja sanoi että älä nyt suutu. Alistuin tilanteessa ja lupasin jäädä odottamaan että hän hakee autonsa ja sitten minut mukaansa. Karkasin kuitenkin ja onnekseni tämä jäi tähän ja vakavampaa ei käynyt. Kuitenkin minulla meni vuosikausia asian käsittelyyn, sen tajuamiseen, että olin uhri, enkä aiheuttanut tätä itselleni. Ja kun ymmärsin tämän, niin tuosta oli kulunut liikaa aikaa, että saisin oikeutta ja hän rangaistuksen teostaan. Älkää arvostelko sitä, että vasta nyt ilmoittaa tapahtuneesta ja vasta nyt hakee itselleen oikeutta. Itse olin asiani kanssa niin lukossa, etten vuosikausiin ajatellut koko asiaa, mutta se tuli ikäänkuin posttraumaattisena stressireaktiona esiin eri tilanteissa. Ahdistuneisuutta ja pakokauhun tunnetta toisen ihmisen lähellä ym. En ymmärtänyt etten aiheuttanut itse itselleni sitä tilannetta, vaan syyllinen oli se toinen. Syytin itseäni liian pitkään...

Näinhän se yleensä menee. Valtaosa raiskauksista tapahtuu yksityisasunnossa tutun toimesta, jolloin asiaa on vaikeampi käsitellä ja hyväksyä joutuneensa rikoksen uhriksi. Siksi tapauksilla kestää nousta päivänvaloon. Usein kyseessä on juurikin tilanne jossa bileiden jäljiltä sammutaan sänkyyn ja tuttu mies livahtaa kähmimään ja vaatimaan seksiä, eikä shokki- tai humalatilassa kykene sanomaan vastaan kun toinen jo kiskoo housuja alas. Tapauksissa jossa lenkkipolulla tuntematon on käynyt kimppuun ja raahannut pusikkoon on paljon matalampi kynnys tehdä rikosilmoitus, koska siinä ei ole mitään epäselvyyttä tapahtuneesta. 

Tässä Salmisen tapauksessa hommahan on mennyt niin, että kaveri on auttanut naisen vaihtamaan yövaatteet ja vienyt sänkyyn nukkumaan humalaansa pois, ja myöhemmin yllätti Roopen riisumasta tiedottomassa tilassa olevan naisen vaatteita, luoja ties mitä olisi käynyt jos touhuja ei olisi keskeytetty. Myöhemmin molempien ollessa selvin päin nainen otti asian puheeksi ja Roope suuttui asiasta sekä käyttäytyi uhkaavasti. Varmasti nainen on syyttänyt itseään ja yrittänyt unohtaa asian säästääkseen itsensä raskaalta oikeusprosessilta, kunnes trauma on alkanut haittaamaan elämää liikaa. 

Vierailija
1013/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneehan miehet kuolleita ja nukkuviakin? Sekä vauvoja, vuohia ja pakoputkia. Olet nyt aika väärässä paikassa kertomassa että miehet eivät pane naisia. Kyllä panevat, jopa tajuttomia. Oi mitä ironiaa.

Miksi kuvittelet ettei miehet suostuisi tuohon? Luuletko että kerron suunnitelmani ennen panoa? :D Naisetkin abortoi oman sukupuolensa pois VALTION KÄSKYSTÄ, heterot taas kertomassa miten vabaatahhhhh se on. Sitten kun pojalle haluaa saman niin kerrotte heti miten mies ei suostu siihen. Miksi ei? Ette kai väitä että miehet on paremmassa asemassa?

Minä naisena päätän syntyykö poikia ja muidenkin naisten kannattaisi pohtia miten miehiä kannattaa kohdella. Ne sukunimen vaihdot kannattaa jättää pois, ette saa selvästikään valinnallanne mitään hyvää aikaan :)

Kuka näitä sun viestejä yläpeukuttaa, sinä itsekö? Ihmettelen myös että et ole saanut vielä banneja.

Sori, mut Suomen lain mukaan ei saa tappaa lasta tai abortoida sukupuolen perusteella. Mistä olet saanut nuo psykoosit, että abortteja tehtäisiin sukupuolen perusteella?

Te naiset puolustatte tyttöjen abortointia oikein kovasti. Suurta vapautta on ;). Te naiset otatte ihan kevyesti miehen väkivallan, muiden naisten kimpussa jaksatte olla. Eikö se uusi sukunimi saakaan miehiä kunnioittamaan vapauksia? Te sukunimeä vaihtavat olette syy tähän. Teidän takia miehet pitää kaikkia naisia omaisuutena jolle saa tehdä mitä haluaa. Luulisi että miehet suojelisi heidän sukunimeä kantavia ;) ohoh, eipä ollut! Tyttöjä hyljitään koska he eivät jatka nimeä. Perään miehet vetää väkisin ja naiset piipittää miten vapaita ovat.

Heterosuhde on niin kaukana vapaudesta. Kaikki perustuu suhteessa pakkoon. Miksi muuten isän nimi on pakko antaa valtaosassa maailmaa? Vetääkö miehet teidät tajuttomiksi kun paperit lähtee maistraattiin? Se selittäisi miehen ylivallan ;)

Eipä miehet puolusta demokratiassa naisen oikeutta tehdä rikosilmoitusta. Kovasti vastustavat nyt vapautenne toteutumista ;)

Vierailija
1014/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi kans lähes raiskaus / hyväksikäyttö, josta en ikinä kertonut kenellekään. Miespuolinen hyvä kaveri, jonka olin tuntenut vuosia, halusi tavata. Meillä oli ollut monta monta vuotta aikaisemmin muutaman kerran satunnaista sutinaa, mutta ei enää todella pitkiin aikoihin vaan olimme ihan frendejä ja yhteisiä kavereitakin oli paljon. Nähtiin baarissa, hän oli erittäin humalassa ja kertoi että tyttöystävä oli jättänyt uuden kumppanin takia ( tämä siis piti paikkansa). Oli vieläpä sillä hetkellä heidän yhteisessä kodissa tän uuden kanssa. Mun kävi kaveria sääliksi ja otin kotiini sohvalle yöksi, vaikka oli seuraavana päivänä töitä. En aatellut että asiassa olisi mitään ihmeellistä. No siinä yöllä sitten yhtäkkiä "kaveri" kinkesi samaan sänkyyn ja alkoi lähennellä. Ensin koitin vaan aika laimeesti työnnellä pois, aattelin että on niin kännissä ja surkeana että hakee sääliseksiä. Kun en innostunut ja kielsin häntä, alkoivatkin otteet koveta ja yhtäkkiä en päässyt enää hänen otteestaan pois. Hän riisui omat housunsa ja minun pikkuhousuni, olin kauhuissani ja ajattelin että näin ei voi tapahtua. Kun ymmärsin, että en pysty estämään häntä fyysisesti, aloin lopulta itkeä. Ilmeisesti tämä onneksi havahdutti jurrisen "kaverin" jostain horroksestaan ymmärtämään mitä oli tekemässä ja lopettamaan. Sen jälkeen hän sammui sänkyyni. 

Koska en voinut mitään 50 kg painavalle sammuneelle miehelle tehdä, nukuin itse tapahtuneen jälkeen pari tuntia sohvalla (oli aika vaikeaa) ja lähdin sitten töihin. Jälkikäteen kun viestiteltiin oli viesteissä paljon samaa kun noissa Roopen ja uhrin viesteissä. Hän ei jotenkin tulkinnut tilannetta yhtään samoin kuin minä, ha oli ihmeissään kun olin vihainen ja sanoin hänen toimineen väärin. Ja sanoin myös haluavani tavata ja selvittää asian. No, tapasimme ja hän oli kyllä järkyttynyt omasta käytöksestään ja pyysi anteeksi. Hän sanoi jotenkin ilmeisesti ajatelleensa, että koska olin joskus vuosia aikaisemmin seksin aikana tykännyt "kovemmista otteista" niin vastusteluni oli vain jonkinlaista seksiin liittyvää roolia. 

Annoin hänelle anteeksi, mutta tietenkään välit eivät palanneet ennalleen. Enkä ikinä tehnyt ilmoitusta. Se tuntui liian vaikealta kun kyseessä oli kaveri ja yhteisiä tuttavia oli paljon. Teko oli silti järkyttävä ja vei luottamustani ihmisiin sekä miehiin. Olinko silti itse jotenkin syyllinen tapahtuneeseen? Aika monen uhria nyt syyllistävän mielestä ilmeisesti olin. 

Vierailija
1015/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te naiset puolustatte tyttöjen abortointia oikein kovasti. Suurta vapautta on ;). Te naiset otatte ihan kevyesti miehen väkivallan, muiden naisten kimpussa jaksatte olla. Eikö se uusi sukunimi saakaan miehiä kunnioittamaan vapauksia? Te sukunimeä vaihtavat olette syy tähän. Teidän takia miehet pitää kaikkia naisia omaisuutena jolle saa tehdä mitä haluaa. Luulisi että miehet suojelisi heidän sukunimeä kantavia ;) ohoh, eipä ollut! Tyttöjä hyljitään koska he eivät jatka nimeä. Perään miehet vetää väkisin ja naiset piipittää miten vapaita ovat.

Heterosuhde on niin kaukana vapaudesta. Kaikki perustuu suhteessa pakkoon. Miksi muuten isän nimi on pakko antaa valtaosassa maailmaa? Vetääkö miehet teidät tajuttomiksi kun paperit lähtee maistraattiin? Se selittäisi miehen ylivallan ;)

Eipä miehet puolusta demokratiassa naisen oikeutta tehdä rikosilmoitusta. Kovasti vastustavat nyt vapautenne toteutumista ;)

No niin, nyt puhut suurin piirtein asiaa. Jätä ne abortti ym keskustelut ulos tästä. Kylmä fakta, jota useimmat naiset eivät halua myöntää, on se että mies arvostaa ihmisenä vain ja ainoastaan toista miestä. Nainen on omaisuutta (äiti, sisko, tytär), jota puolustetaan jotta muut miehet eivät pidä lällynä, muuta funktiota naisella/tytöllä ei ole. Nainen/tyttö on jalkapallo jota miehet potkivat ympäriinsä keskenään. Koska vain toisen (hetero)miehen hyväksyntä ja rakkaus merkitsee jotain. Nainen voi toki leikkiä (kuten jotkut Rovaniemen Henna-tädit tälläkin palstalla) olevansa ns. "hyvä nainen/cool girl etc", mutta ihmistä sellaisesta ei miehen silmissä tule koskaan.

Vierailija
1016/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rikokseen on vaikea ottaa kantaa kun ei ole ollut tutkinnassa mukana, mutta kyllä tämä kohu sen teki että Salmisen ura isoissa tv-produktioissa on taputeltu. Tietysti Salminen valittaa, mutta ei sillä ole mitään merkitystä. Toivottavasti uusi ura on jo katsottuna...

Vierailija
1017/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt puhut suurin piirtein asiaa. Jätä ne abortti ym keskustelut ulos tästä. Kylmä fakta, jota useimmat naiset eivät halua myöntää, on se että mies arvostaa ihmisenä vain ja ainoastaan toista miestä. Nainen on omaisuutta (äiti, sisko, tytär), jota puolustetaan jotta muut miehet eivät pidä lällynä, muuta funktiota naisella/tytöllä ei ole. Nainen/tyttö on jalkapallo jota miehet potkivat ympäriinsä keskenään. Koska vain toisen (hetero)miehen hyväksyntä ja rakkaus merkitsee jotain. Nainen voi toki leikkiä (kuten jotkut Rovaniemen Henna-tädit tälläkin palstalla) olevansa ns. "hyvä nainen/cool girl etc", mutta ihmistä sellaisesta ei miehen silmissä tule koskaan.

Älä puhu faktoina omia mielipiteitäsi.

Vierailija
1018/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi naiset! Eikö heterosuhde olekaan ihanaa vapautta? :) Kovasti te naisetkin sallitte uhrin PAKOTTAMISEN seksiin. Menee pohja niiltä "vapailta" sukunimivalinnoiltanne ja sille kun piipitätte muka niin uskottavina miten "ihan itse osaatte valita". Eipä ne miehet teidän valintojanne katsele. Se on tasan miehen etu joka valitaan, jos ei vapaaehtoisesti niin sitten väkisin. Miehet ei edes tuomitse tekijää, vaan vänkää vain lillukanvarsista jopa tuomion jälkeen. Kun naisella on uskottavampi kertomus, useampi todistaja, uskotaan silti mielummin miestä koska tämä on mies.

Miten voitte päästää kohdustanne ulos näitä? Itse kostan tämän miehille abortoimalla vain poikia sukupuolen takia. Saa miehet maksaa hinnan vihastaan. Naiselle vapaus valita pojan abortti ja vähän äkkiä. Ei näin sairaan seksuaalisuuden omaavia voi tänne kasvattaa.

No sinä tarvitset ihan selvästi apua. Aivan järkyttävää tekstiä, oletko tosissasi. Ei kannata riehaantua tällaisesta Roopen asiasta, mitenhän sä kestät kaiken muun väärän toiminnan kohdalla, mitä maailmassa on? Raivoot ja teet hirveitä ratkaisuja, kuten suunnitelmallisesti murhaat poikalapsia. Oletko tosissasi? Kavahdat inhimmillisiä puutteita toisissa ja samalla haudot jotain noin kamalaa. Ihan kuin kaikki eivät tekisi virheitä. Pikku virheistäkö pitäisi päänsä menettää. Toissaan olet vailla lähimmäisen rakkautta. Mikään syytön et ole, jos mielesi on mustunut.

Vierailija
1019/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on eri asia että jos jotain seksuaalista on tapahtunut, kaduttaa jälkikäteen ja sitten kaduttaa omat ajatukset siinä suostumustilassa, silloin pitää ottaa asiat asioina ja käsitellä omat tunteet oikein. Silloin ei voi syyttää toista. Olisihan se kiva jos kännissä ei tapahdu tällaista, mutta kun sitä tapahtuu. Silti toinen ei saisi käyttää toisen tilaa hyväkseen ja taivutella tekemään jotain. Mistä mies voi tietää tai nainen, ettei toinen tee jotain avstoin tahtoaan sittenkin. No välttää kännissä tällaisia tilanteita.

Vierailija
1020/1115 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos on seksuaalisesti kokematon, voi juoda tai jotain, jotta olisi rohkeampi. Kaveritkin voivat kannustaa rentoutumaan. Sitten tekee jotain seksuaalista. Jos jälkikäteen katuu, niin vaikea tilanne sinänsä. Kyllä elämä oikeasti järjestyy silti. Ei mene ihminen pilalle, vaikka kestäisi aikaa käsitellä tapahtunut ja siitä olisi seuraamuksiakin elämässä. Eikä haittaa vaikka joku tietää. Nää seksiasiat ovat ihmisille tärkeitä ja kannattaa nyt uskoa, että kaikki pervoilu ja kieroutunut tapa hallita seksuaalisesti toisia, ei ole inhimmillistä. Vaikka kuinka se agenda on olemassa. Kannattaa pitää huolta itsestä ja toisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä