Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei enää ota aurinkoa?

Vierailija
25.05.2024 |

Ketään?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut aurinkoa edes nuorena. Olin jo silloin ihmeissäni ihmisistä, jotka makoilivat nurmikolla. Voiko olla pöljempää? Minulle naurettiin kun muilla oli narubikinit ja minulla t- paita. Eräskin ittensä melkein polttanut naureskeli minulle. Olin jo siis 80-luvulla tällainen. Nyt tajuan olevani aikaani edellä jo silloin. Ja edelleenkin näkyy näitä itsensä käristäjiä.

Vierailija
2/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesän aurinko tekee minulle huonon olon. Heinäk, puolessa välissä helpottaa. Mikähän lie. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali ja vedetään muutkin mukaan omaan huonoon oloon 

Ulos vaan ihmiset, tekee hyvää mielelle

Vierailija
4/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena paljon auringossa etelänlomilla ja tykkäsin siitä. Sitten vuosia olin suhteessa mieheen joka tykkäsi nyhjätä kotona ja sisällä. Tulin samanlaiseksi. Sitten erosin ja nyt taas nauttinut auringossa olosta. Tietty suojakerroin 30.

Vierailija
5/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ennen ottanut aurinkoa ja jopa käynyt solariumissa mitä ei kait kukaan enää tee. Ruskettuneena oli kiva ja hyvänäköinen olo. Mutta olen täysin lopettanut. Uimassakaan en enää ole käynyt. Enkä pyöräilemässä. Jotenkin vaan ei innosta enää tommonen mikään kun saa olla vain yksin... Taidan olla lakananvalkoinen, kalpea kuin haamu... Auringossa on niin vaikea lukea mitään. Aina mulla oli radio mukana ja sitä kuuntelin. En ole kuitenkaan niin huonokuntoinen että en voisi ruveta tekemään jotain tommosta. Vielä joku aika sitten panin radion kovalla ja tanssin kotona, mutta sekään ei ole hyvittanut... jostain kumman syystä kaiken lopettaminen loppui siihen kun korona-ajan kotiaika alkoi =??? sattumaa??? 

Vierailija
6/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut aurinkoa koskaan vaan makaamalla auringossa. Asutaan maalla joten ulkohommissa väkisinkin se tarttuu. Minuun itseeni varsin hyvin.

Vierailija
7/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää? En tiedä lasketaanko mut, mutta mä en ole koskaan ottanut aurinkoa.

Pentuna paloin muutaman kerran, niin se kipu jäi muistiin ja pysyn pois auringosta. 50 suojakerroin ja käytän pitkiä vaatteita ja lymyän varjossa.

N52

Vierailija
8/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkona paljon, mutta suojaan ihoni hyvin ja käytän pitkähihaisia kesäisin.  Nuorena tuli maattua auringossa rusketuksen takia. 

Vierailija
9/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Käytän hattua, pitkähihaisia ja housuja myös. Kasvoilla suojakerroin 50.

Vierailija
10/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nautin auringosta, ja niin nauttii kaikki muutkin keitä tunnen, paitsi ehkä 1 kuka vain pelailee kotona jotain turhia pelejä tietokoneella

Vierailija
11/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En makaa auringossa, mutta liikun ulkona ja käytän 50 suojakerrointa. Kevyt rusketus on kaunis ja terveellinen. Tumman ruskeaksi itsensä grillaavat löytyvät myöhemmin melanooma-leikkauksista. 

Vierailija
12/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona voin puuhastella jotain mutta en mene mihinkään makoilemaan. Joka kesä ehkä kerran ollut jossain rannalla hetkisen ilman paitaa ja siinä se. Uimisestakaan ulkovesissä en pidä. 

Vierailija
13/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ota aurikoa. Loppui siihen, kun alkoi tulla aurikoihottumaa. 80-luvulla makasin auringossa ja kävin ainakin keväisin solariumissa. Liekkö tuosta sitten johtuu, että olen herkistynyt voimakkaalle auringon valolle. Ikinä en ole palannut.

Vierailija
14/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muistaa käyttää korkeaa suojakerrointa kasvoihin, mutta esim. pyöräillessä myös kämmenselät kannattaa suojata.

Vierailija
15/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan UV- indeksiä ja pysyn poissa auringosta pahimman ajan päivästä jos vaan mahdollista. Kuuskymppisenä iho ryppyyntyy ja kuivuu rumaksi sekä vanhentaa auringon paahteessa eikä palaudu enää niin kuin nuorena.

Ruskettuneena näyttää kuin iki vanhalta kuluneelta nahkasohvalta. 😂 Kaikki juonteet ja rypyt vain korostuu näkyvimmiksi.

Vierailija
16/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yritin ottaa kun se oli muotia, mutta paloin 70-luvulla Nizzassa. Nykyään lähden ulos vasta illalla.

Vierailija
17/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti ota aurinkoa, mutta vietän aikaa kyllä ulkona paljon. Tietysti suojaan itseni auringolta. Otan eväät ja hyvän kirjan mukaan ja etsin mukavan paikan viettää aikaa

Vierailija
18/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut aurinkoa edes nuorena. Olin jo silloin ihmeissäni ihmisistä, jotka makoilivat nurmikolla. Voiko olla pöljempää? Minulle naurettiin kun muilla oli narubikinit ja minulla t- paita. Eräskin ittensä melkein polttanut naureskeli minulle. Olin jo siis 80-luvulla tällainen. Nyt tajuan olevani aikaani edellä jo silloin. Ja edelleenkin näkyy näitä itsensä käristäjiä.

Minulla samat kokemukset, mut hei, eipä olla ryppyisiä rusinoita vielä kuten ne aurinkoa palvonneet.

Vierailija
19/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin enää? En ole koskaan vartavasten ottamalla ottanut aurinkoa. Ei kiinnosta paahtaa itseään.

Vierailija
20/28 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran, hoidan ihosairauttani. Mutta en nauti kuumassa auringonpaahteessa makoilemisesta. Kertoimet iholle myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi