Onko painolla isokin merkitys miehen saamisessa?
Muistan joskus lukeneeni täältä tarkkoja analyyseja tyyliin ”50-kiloisena miehet piiritti joka puolella, 55-kiloisena lähestyttiin silloin tällöin ja kun 60 kg ylittyi sain olla ihan rauhassa”.
Meneekö se oikeasti noin? Ymmärrän täysin että harva mies haluaa lihavaa naista, mutta onko esim. muutaman kilon hienosäädöllä noin iso merkitys? Haluaisin nimenomaan kokemuksia, ei mutua. Itse ollut about saman painoinen teini-iästä tähän päivään (normaalipainon yläraja) ja nyt eron myötä pohdin, räjähtäisikö suosioni käsiin jos laihduttaisin todella hoikaksi.
Kommentit (144)
Mitä tarkoitat miehen saamisella? Munaa nyt aina saa. Parisuhteeseen miehen saamisesta en paljon tiedä, kun en ole yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kunhan olet positiivinen, kehopositiivinen
Usko pois, kukaan ei teistä lihavista tykkää. Mielummin vaikka 30-kiloinen nainen kuin 70-kiloinen.
M
Ihan oikeastiko. Mieluummin kuollut kuin normaalipainoinen? Osastolla olevat anorektikot ovat 35-kiloisia, 30 kiloon ehkä laihtuivat Auschwitzissa tai Biafrassa. 70 kiloa taas on ihan normaali paino vähänkään pitemmälle naiselle.
Tiedän kyllä paljonkin miehiä, jotka pitävät Kate Kusminasta (171/36) ja Eugenia Cooneysta, joka on alle 35-kiloinen. Eli kyllä miehet ihan oikeasti pitävät laihoista naisista, halusitte sen uskoa tai ette. Itse olen 159/48 nainen ja aion kyllä laihduttaa n. 10kg tästä läskiruhosta pois.
Alle satakiloisista kiinnostunut on pedofiili.
Munaa saa, vaikka painaisi 100 kg, nähty on. En hehkuta ylipainoa, mutten ymmärrä, miksi naisen kuitenkaan pitäisi olla niin laiha, että alkaa loppu häämöttää (esim. 170 cm ja 30 kg, lienee kuollut jo).
Ihannemitat on mielestäni varmaankin 170/55 luokkaa eli bmi 19.
Eli kyllä, jos on ylimääräistä niin kannattaa laihduttaa. Itse miehenä arvostan kunnianhimoa ja kurinalaisuutta vartalon suhteen.
Tinderissä yritän tehdä tulkintoja naisten rasvaprosenteista tarkastamalla esim solisluiden näkyvyyden, posket, käsivarret, reidet ym
Miten tällaisia itsestäänselvyyksiä kysellään vielä 2020-luvulla? Kyllä sillä on hyvin suuri merkitys. Hoikka vartalo on merkki nuoruudesta ja terveydestä, mikä on miehen näkökulmasta hyvin kiinnostavaa. Jokainen laihdutettu kilo nuorentaa sinua vuodella, noin karkeasti ottaen, kunhan ei sentään noreksian puolelle mennä.
Toki jos tavoitteenasi on saada vain "joku ihan sama kuka" mies, niin se onnistuu vaikka painosi olisi mitä tahansa.
Mä en tiedä elänkö marssissa mut ne miehet mitä ovat kaveripiireissä ollut ja omat miehet ovat aina tykänneet kauneudesta.
Yks sanoi kun puhuttiin naisvartaloista että parempi muutama kilo kun se että on ihan laiha. Ja nää ovat kaikki normipainoisia miehiä jotka käyvät salilla ja ovat korkeakoulutettuja. Ei mitään karhuja eikä möhömahoja.
Itse olen 170cm/ 72kg. Mieheni ei millään uskonut että painan noin paljon, mieskaveri veikkas et painan 63kg.
Olen itse jotenkin ihmeellisen hoikan näköinen vaikka aina ollut ylipainoinen.
Mulla on ollut. Kun olen tavallisessa painossani 53-55 kg (olen 162 cm pitkä), ei miehet kiinnitä mitään huomiota. Kun kerran masennuksen takia laihduin 44 kiloon, minulle tultiin flirttailemaan ihan marketeissakin, joskus auto hiljensi ja mies alkoi jutella mulle - huomio oli ihan valtavaa. Mulla kieltämättä se alipainoisuus kaunisti naamaa, koska olen normaalisti sellainen lapsenpyöreä pallonaama, mutta ruipelona tuli kasvojen luusto esiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehistä vain kolme neljästä on ylipainoisia. He haluavat rinnalleen hoikan naisen.
näin on, ja mieluiten siis alipainoisen tai normaalipainon alarajoilla keikkuvan. En kyllä tajua tätä, pullukkakin voi olla nätti tai komea. Itseäni ei miehessä muutama ylikilo haittaa. Enkä todellakaan mitään painorajoja aseta seurustelukumppanille, se on lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, kukaan ei teistä lihavista tykkää. Mielummin vaikka 30-kiloinen nainen kuin 70-kiloinen.
M
Ihan oikeastiko. Mieluummin kuollut kuin normaalipainoinen? Osastolla olevat anorektikot ovat 35-kiloisia, 30 kiloon ehkä laihtuivat Auschwitzissa tai Biafrassa. 70 kiloa taas on ihan normaali paino vähänkään pitemmälle naiselle.
Tiedän kyllä paljonkin miehiä, jotka pitävät Kate Kusminasta (171/36) ja Eugenia Cooneysta, joka on alle 35-kiloinen. Eli kyllä miehet ihan oikeasti pitävät laihoista naisista, halusitte sen uskoa tai ette. Itse olen 159/48 nainen ja aion kyllä laihduttaa n. 10kg tästä läskiruhosta pois.
Kate Kusminan bmi on 12,2 eli sairaalloinen alipaino. Pitääkö tällaisia miehiä miellyttää, jotka haluavat, että nainen kärsii ja sairastuu varmasti tulevaisuudessa, jos jatkaa samaa linjaa? Tärkeintä miesten miellyttäminen? Ehkä nämä miehet ovat kiinnostuneita lapsen näköisestä naisesta tai oikeammin lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Kuka pitää tuollaisista miehistä?
Syömishäiriöisiä on ilmaantunut paikalle. No taitaa otsikko houkutella sellaisia tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehistä vain kolme neljästä on ylipainoisia. He haluavat rinnalleen hoikan naisen.
näin on, ja mieluiten siis alipainoisen tai normaalipainon alarajoilla keikkuvan. En kyllä tajua tätä, pullukkakin voi olla nätti tai komea. Itseäni ei miehessä muutama ylikilo haittaa. Enkä todellakaan mitään painorajoja aseta seurustelukumppanille, se on lapsellista.
Voi väittää olevansa tajuamatta. Voi sanoa lapselliseksi.
Tai sitten voi hyväksyä miten asia on.
Alfat vie hoikat ensin , betat voimaantuneet .
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaisia itsestäänselvyyksiä kysellään vielä 2020-luvulla? Kyllä sillä on hyvin suuri merkitys. Hoikka vartalo on merkki nuoruudesta ja terveydestä, mikä on miehen näkökulmasta hyvin kiinnostavaa. Jokainen laihdutettu kilo nuorentaa sinua vuodella, noin karkeasti ottaen, kunhan ei sentään noreksian puolelle mennä.
Toki jos tavoitteenasi on saada vain "joku ihan sama kuka" mies, niin se onnistuu vaikka painosi olisi mitä tahansa.
Oon 33v ja 52kg, pituus 162.
Eli jos haluaisin parikymppisen menekin markkinoilla niin mun pitäis painaa 40kg?
Vai mitä sä selität?
Vierailija kirjoitti:
Ihannemitat on mielestäni varmaankin 170/55 luokkaa eli bmi 19.
Eli kyllä, jos on ylimääräistä niin kannattaa laihduttaa. Itse miehenä arvostan kunnianhimoa ja kurinalaisuutta vartalon suhteen.
Tinderissä yritän tehdä tulkintoja naisten rasvaprosenteista tarkastamalla esim solisluiden näkyvyyden, posket, käsivarret, reidet ym
Ai hitsi kun näkisi millainen lihaksikas adonis tämän kommentin takana on.
Olin 16-vuotiaasta asti 66-68 kiloa. Oli paljon poikaystäviä. Ei mitään ongelmia löytää niitä.
Ei painolla ole merkitystä, mikäli se on normaalipainon rajoissa. (Ei oo enää)
Vierailija kirjoitti:
Olin 16-vuotiaasta asti 66-68 kiloa. Oli paljon poikaystäviä. Ei mitään ongelmia löytää niitä.
Ei painolla ole merkitystä, mikäli se on normaalipainon rajoissa. (Ei oo enää)
Lisään, että pituus 170.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä elänkö marssissa mut ne miehet mitä ovat kaveripiireissä ollut ja omat miehet ovat aina tykänneet kauneudesta.
Yks sanoi kun puhuttiin naisvartaloista että parempi muutama kilo kun se että on ihan laiha. Ja nää ovat kaikki normipainoisia miehiä jotka käyvät salilla ja ovat korkeakoulutettuja. Ei mitään karhuja eikä möhömahoja.Itse olen 170cm/ 72kg. Mieheni ei millään uskonut että painan noin paljon, mieskaveri veikkas et painan 63kg.
Olen itse jotenkin ihmeellisen hoikan näköinen vaikka aina ollut ylipainoinen.
Tähän halusin vielä lisätä että jos mies on itse pitkä ja raamikas niin ei se nainen nyt mikään jäätävä kaappi ole jos on 10-15cm lyhyempi ja pari kiloa ylimääräistä. Näyttää silti pieneltä miehen silmissä :)
Koska kaikki naiset ja miehet ovat yhdestä muotista.