Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä toivoo, että luopuisin koirastani

Vierailija
18.09.2020 |

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja koira minulla on ollut nyt kolme vuotta. Eli siis koko seurustelumme ajan. Olin ihan luullut, että mies on ihan yhtä kiintynyt koiraan kuin minä. Minulle koira on tosi tärkeä. Se on hyvinkäyttäytyvä ja lempeä, eikä mieheni ole allerginen. Mies usein leikkii koiran kanssa ja pyytää välillä ottaa sen juoksulenkille mukaan. Nyt kun olemme suunnittelemassa yhteenmuuttoa, niin mies alkoi puhumaan, miten nuoresta rotukoirasta saa torissa ihan helposti tonnin. En ensin edes tajunnut mitä hän höpötti. Luulin, että hän suunnittelee toisen koiran hankintaa, kun asunto, johon pitäisi muuttaa on iso ja siinä on oma piha. Mies on myös kertonut aikaisemmin haluavansa joskus oman koiran.
Kun tajusin, että minun koiran myymisestä se puhui, kun tulee ihan uusi asuntokin, olin aivan puulla päähän lyötä. Koirasta luopuminen olisi minulle täysin mahdotonta, enkä ymmärrä, miten hän ei tätä tiedä minusta. Toisaalta loukkaa myös se, ettei hän siis olekaan yhtään kiintynyt koiraan, vaikka niin esitti. Mainitsin hänelle, että eikös hän ole sanonut aina pitävänsä koirista ja kertonut haluavansa toisenkin koiran joskus. Hän mutisi, että eihän tuo ole hänen koiransa. Tottahan se on, että koira on täysin kiintynyt minuun. Kulkee minun vierelläni ja innostuu minuun kotiintulostani, vaikka mieheenikin on kyllä kiintynyt. En ymmärrä mitä merkitystä sillä on, kenestä koira pitää enemmän.
Mies sanoi, että olin muka antanut ymmärtää, että koirasta voidaan luopua sitten, kun muutetaan yhteen. En varmasti ole koskaan sanonut mitään tällista. En tule ikinä luopumaan koirastani. Miehestä luopumista sen sijaan olen nyt alkanut harkita. ....Osaisiko joku kertomani perusteella yhtään analysoida, että mitä tässä voi olla taustalla?

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies toivoo niin sitten luovut. Miehen toiveet menee aina ensimmäiseksi. Mies tulee ensin.

Vierailija
2/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira oli ensin, eli mies vaihtoon.

Voihan se olla että miestä pikkumaisesti närästää se ettei ole hänen koiransa, vaan ollut alunperin sinun. Jos taas pitää olla tuommoisesta asiasta ”katkera” ja pyytää toista myymään perheenjäsenensä, voi miettiä mitä muuta vikaa ”miehestä” vielä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän hän pyytää seuraavaksi luopumaan, kysy se jo ennakkoon.

Vierailija
4/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän hän pyytää seuraavaksi luopumaan, kysy se jo ennakkoon.

Tämä. Jos mies kehtaa pyytää naista luopumaan koirasta, hän voi kehdata pyytää paljon kaikenlaista muutakin. Mitä väliä sillä on, jos koira on ollut ensin naisen koira? Pitäisikö koirasta nyt luopua, ja sitten vuoden päästä, kun on muutettu yhteen, otetaan uusi koira, "meidän koira", ei "sinun koirasi". Koirat eivät olet mitään hupijuttuja, joka otetaan ja sitten luovutaan jostain aivan tyhmästä syystä, kuten nyt tässä on kyse.

Vierailija
5/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Ikinä en luopuisi lemmikeistäni miehen takia. On sellasiakin miehiä jotka ei tuollaisia vaadi.

Vierailija
6/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että joko oppii elämään koirasi kanssa tai sitten lähtee menemään lopullisesti. Hänen pyyntönsä on törkeä.

Vierailija
7/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla on se, että mies on kontrolloiva ku sipää ja näytti sulle nyt oikean luontonsa. Vastuu on nyt itselläsi.

Vierailija
8/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies. Hankkiudu äkkiä eroon ennen kuin aiheuttaa lisää ongelmia.

Vierailija
9/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa luovu koirastasi, jos olet kasvattanut koirasi pennusta asti.

Tiedän kokemuksesta sen että on sama kuin pyytäisi luopumaan sinua perheenjäsenestä, joten älä tee.

Jos hän ei hyväksy sinua sellaisenaan kuin olet, kannattaisi miettiä kannattaako edes harkita yhdessä oloa.

Tein tuon virheen ajattelin että, nainen jonka kanssa seurustelin.

Totuus että suhteesta ei tullut mitään eikä ollut pelkästään koirastani luopumisessa kyse loppujen lopuksi.

Vierailija
10/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vedätyksen makua. Tai kai se on voinutkin olla kiintynyt ja tykätä koirasta. Mutta vaivaa että on sun koira ja suhun kiintynyt enemmän. Haluisi aloittaa ihan alusta uudessa kodissa ja sinne ottaa ehkä se teidän yhteinen uusi koira, ei sitä sun koiraa.

Aika tyhmä mies kyllä. Saa se harmittaa että on sun eikä teidän yhteinen alusta asti, mutta luulis että pystyisi ton nielemään. Kerta hyvinkäyttäytyvä koirakin vielä kyseessä ja tulee miehenkin kanssa toimeen, plus tietää varmasti että siitä et ole luopumassa. Olisko jopa mustasukkainen. Kauan ootte seurustellut? Ettei vaan nyt alkais tulee niitä vaatimuksia, alun esityksen jälkeen. Pidä varasi ja tarkkaile muutenkin miehen käytöstä, alkaako muuttumaan

Vierailija
11/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä vaihtoon. Kyllä on joillakin otsaa...

Vierailija
12/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin samaan tyyliin kirjoitettu kuin muutamat muutkin provot, että pientä tsemppiä nyt, jotta vaikuttaisi aidommalta.

Vierailija
13/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsaa kertoa omista toiveistaan?!

Vierailija
14/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on jo vanha provo. Menkää te työttömät sinkkumiehet mielenterveystoimistoon tai narun jatkoksi. Next!

Vierailija
15/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miul olis tyttöystävä ja hän vaatisi miuu luopumaan tuosta miun koirastani, nii nainen saisi lähteä saman tien. Ehkä o parasta, et juttelette vielä, ja jos koira ei saa jäädä, nii kait teidän pitää sit erota. :/ M25

Vierailija
16/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan eri asia pyytää luopumaan rakkaasta koirastaan, kuin vaikka sanoa, että haluaa uuteen kotiin tietynlaisen sängyn tai sohvakaluston.

Vierailija
17/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koiran myyminen on mielestäsi ok, niin myy itseäsi. Amsterdamissa.

Vierailija
18/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toive vaan sattuu olemaan naurettava, kohtuuton ja aivan täysin typerä.

Vierailija
19/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan eri asia pyytää luopumaan rakkaasta koirastaan, kuin vaikka sanoa, että haluaa uuteen kotiin tietynlaisen sängyn tai sohvakaluston.

Se on trolli. Tai ihan sairas.

Vierailija
20/130 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme