Join eilen 12 olutta yksin kotona ja tänään makaan koko päivän krapulassa
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Joku makea ja mieto juoma on paras korjaava. Darrassa on usein myös verensokeri alhaalla niin joku siideri tuo myös sokerin ansiosta paremman olon.
Tää on kyllä totta. Joku omenasiideri todella kylmänä ei kyllä koskaan muulloin maistu niin hyvälle kun krapulassa aamupäivällä.
En ole ikinä ymmärtänyt että mitä iloa on vetää kännit yksinään. Mitä sillä kännillä tekee, jos ei ole ketään kenen kanssa juhlia ja hullutella? Istua yksinään tönkkösuolattuna, pyh.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt että mitä iloa on vetää kännit yksinään. Mitä sillä kännillä tekee, jos ei ole ketään kenen kanssa juhlia ja hullutella? Istua yksinään tönkkösuolattuna, pyh.
Voi provoilla AV palstalla ja nauraa itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku makea ja mieto juoma on paras korjaava. Darrassa on usein myös verensokeri alhaalla niin joku siideri tuo myös sokerin ansiosta paremman olon.
Tää on kyllä totta. Joku omenasiideri todella kylmänä ei kyllä koskaan muulloin maistu niin hyvälle kun krapulassa aamupäivällä.
Se on melkein ryyppäämisen nautinnollisin hetki tosiaan. Herää ihan kärsivänä ja ah jo ensimmäinen siemaus tuo helpotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi olutta tai sidukkaa nopeaan tahtiin tekee vaikkapa viikkosiivouksesta kivat bileet ihan yksinkin. Hyvää musaa vaan ja pienissä pörinöissä homma hoituu rattoisaan.
Sen päälle voi bilettäjä netissä ja hörppiä vielä vähän lisää.
Nyt nautiskelen hitaasti pakastinkylmää karpalolonkeroa. Paria enempää en kyllä tänään ota. alkkis-ap
Kamalia juoppoja täällä. Minä pysyn humalassa 6 packilla koko viikonlopun perjantaista sunnuntaille.
Nyt myös tuoppi jotain hyvää makeutettua kivennäisvettä..hiukan marjoja ja jogurttiia.
Mene suihkuun , pese hampaat ja peiton alle pariksi tunniksi.
Kyllä normi ihminen voi olla joskus krapulassa.
Ja nyt sit pidä taukoo juomisessa
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin hulluttelua? Olen ihan samanlainen humalassa kuin selvinpäin. Ei minua ala mikään "hullututtaa". Se vielä puuttuisi että pitäisi katsella jonkun aivokääpiön toilailuja.
12 annosta kerralla... 12?? Miten joku pystyy juomaan näin paljon? Ite juon vain viiniä, mutta yli kolmesta lasista tulee parin päivän päänsärky niin tavallisesti juon vain 1-2 annosta kerralla, 1-2 kertaa viikossa.
Tuossahan on nestettäkin kohtuukokoiselle naiselle monen päivän tarpeiksi.
12 kaljaa on alkoholistille vasta alkulämmittely.
Turha tulla tänne kukkahattuilemaan että en minä vaan pysty juomaan kuin yhden siemauksen olutta sit tulee huono olo. Toisille maistuu toisille ei.
Nyt vaan uuteen nousuun! Jokainen päivä on hyvä päivä ryypätä.
Mä juon tänään, jotta saan univelat korjattua.
drugs don't work kirjoitti:
Juomalla kyllä nukahtaa nopeasti mutta mulla tapahtuu kans niin että herään paniikissa joskus 3 aamulla ja sydän vaan hakkaa ja ahdistaa eikä saa enää unta....
Vierailija kirjoitti:
Miksi???
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa nuo joit? Kyllä mulla saattaa esim. 8 tunnin illanvietossa mennä tuo 12 pientä olutta mutta en minä siitä mitään krapulaa saa. Nainen olen.
Sulla on tuollaisesta hommasta kymmenien vuosien kokemus ja todennäköisesti paljon läskiä.
Läskiä ei ole sen enempää kuin muillakaan 60kg painavilla 4 x viikossa treenaavilla naisilla. Ja alkoholia juon kerran kuussa. Kiitos näistä oletuksista :D
Vierailija kirjoitti:
drugs don't work kirjoitti:
Juomalla kyllä nukahtaa nopeasti mutta mulla tapahtuu kans niin että herään paniikissa joskus 3 aamulla ja sydän vaan hakkaa ja ahdistaa eikä saa enää unta....
Mä vedän kunnolla niin ei heräile.