Join eilen 12 olutta yksin kotona ja tänään makaan koko päivän krapulassa
Kommentit (124)
Aikamoinen määrä kyllä. Oletko kokenut konkari? Itselleni riittäisi viisi ja olisin jo tuhdissa humalassa. N40
Ei 12 oluesta voi tulla krapulaa😂 1l Suomiviina olisi pitänyt ottaa vielä kaveriksi.
Aika surullista :(
En ole ottanut tippaakaan alkoholia x-aikaan (varmaan viikkoihin, ei ole minulle niin merkityksellinen tapahtuma, että pitäisin kirjaa), joten tänään lähden ulkoilemaan raittiiseen syysilmaan ja siivoilen asuntoa, on vapaapäivä.
No, aika heikko viinapää sinulla, jos tuosta määrästä saat itsesi: a) humalaan b) krapulaan.
Normaalisti juon 6 olutta illassa mutta eilen aloitin aikaisemmin niin ehdin mennä ostamaan toisenki 6 packin.
Ei ole edes niin paha krapula mitä ajattelin että tulee. Halusin vetää kunnolla kännit ettei tee vähään aikaan taas mieli.
Kateeksi käy. Olen ollut suurkuluttaja itse lähes 20 vuotta, mutta nyt sairaalloisen ylipainon takia sairaalan painonhallintaryhmässä enkä saa juoda ollenkaan. Lisäksi en saa edes syödä, vaan juon VLCD litkuja vaan :(
Miksi makaat krapulassa kun voisit jatkaa juomista tänään? Loiventavat on parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi käy. Olen ollut suurkuluttaja itse lähes 20 vuotta, mutta nyt sairaalloisen ylipainon takia sairaalan painonhallintaryhmässä enkä saa juoda ollenkaan. Lisäksi en saa edes syödä, vaan juon VLCD litkuja vaan :(
No en nyt välttämättä kadehtis tätä krapulaoloa :D vaikka onhan se kalja hyvää.
Onko aloittaja mies/nainen ja mikä paino?
Itsekin ihmettelen tuota 12 kaljaa, omalla kohtaa menee 18 että tulee kunnon krapula ja olen 50kg nainen.
Olen nainen 65kg, ja varmaan siksi tuli niin kova känni ja krapula koska yleensä tissuttelen lähinnä pienempiä määriä enkä juurikään vedä kännejä.
Ootko se sama joka joi 12 kaljaa ja sit meni vetämään lasten kerhoa kamalassa krapulassa?
Ammattijuopot ilmoittautuvat :D on se hyvä että edes jossain voi tuntea paremmuutta alkoholismista.
Terveisin alkoholisti itsekin :D
Joo kyllä nyt täytyy harjoitella kovemmin. Tuloskuntosi on luvattoman heikko. Mars kauppaan hakemaan lisää. Ensiksi viikon putki niin että sammut joka päivä. Sitten aletaan töihin ja siirrytään kirkkaisiin sekä ympärivuorokautiseen juomiseen. Sinussa on selvästi potentiaalia tulla ankaraksi viinamäen naiseksi!
Mä olen tissutellut pitkin syksyä varmaan joka ilta yhden tai kaks, mutta nyt oon jättänyt pois. Vielä toisen viikon pidän tipatonta, mutta sitten on kaveriporukan bileet.
Montako litraa olet jo luovuttanut viemäriverkostoon?