Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join eilen 12 olutta yksin kotona ja tänään makaan koko päivän krapulassa

Vierailija
18.09.2020 |

Mitä haluat kysyä?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa myös pitämään ihan tipatonta, kyllä meinaa jo ryöstäytyä käsistä kun tissutelu muuttui 12 kaljaksi. 

Vierailija
22/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy. Olen ollut suurkuluttaja itse lähes 20 vuotta, mutta nyt sairaalloisen ylipainon takia sairaalan painonhallintaryhmässä enkä saa juoda ollenkaan. Lisäksi en saa edes syödä, vaan juon VLCD litkuja vaan :(

No en nyt välttämättä kadehtis tätä krapulaoloa :D vaikka onhan se kalja hyvää.

Joo, enemmän kadehdutti se ajatus siitä että olet eilen saanut olla nousuhumalassa :D Tosin itse kun olin niin pro juoppo jo, niin ei edes tullut sellaista oikein kamalaa krapulaa jossas päätä särkee, oksettaa tms oikein millään. Krapula oli lähinnä sellainen rentoilupäivä, ja loiventaviakin tarvittaessssa tissuttelin jos ei ollut työpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko se sama joka joi 12 kaljaa ja sit meni vetämään lasten kerhoa kamalassa krapulassa?

En oo sama, nauroin sille silloin että miten päätyy juomaan 12  kaljaa mutta nyt olen itse samassa jamassa. Ei sentään mitään lastenkerhoja tarvitse lähteä pitämään.

Vierailija
24/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, treeniä enemmän. Suosittelisin sellasta Hit- tyyppistä treeniä. Eli 3 olutta puoleen tuntiin, sitten 1 olut puoleen tuntiin jne. Jos on töitä, ne kannattaa lopettaa, jos meinaat ammattilaiseksi. Ja muista...ikinä ei oo liian myöhäistä!!

Vierailija
25/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo 12 kaljaa hitaasti päivän mittaa niin eihän siitä tule edes hiprakkaa. Jos parin tunnin sisään kiskoo niin voi vähän tuntuaki jo päässä.

Vierailija
26/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mietin että mitä tekis tän päivän . Ei pysty nukkumaan muttei myöskään jaksa tehdä mitään. 

Vierailija
27/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea viinapää. 12 olutta menee jo janojuomana ennenkuin aletaan dokaamaan.

Vierailija
28/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tölkkiä oletettvasti halvinta maitokaupan 0,33l keskikaljaa. Eihän siinä litkussa nykyään Suomessa ole kuin jotain 4,3% alkoholia. En ymmärrä miten tuolla määrällä voi tulla krapula, sitähän on aamulla heittämällä ajokunnossa noilla litkuilla.

Vierailija
29/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mietin että mitä tekis tän päivän . Ei pysty nukkumaan muttei myöskään jaksa tehdä mitään. 

Telkusta katsomaan kaikenlaisia hömppä realityjä ja herkkuja syömään vaan.

Vierailija
30/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 12 oluesta voi tulla krapulaa😂 1l Suomiviina olisi pitänyt ottaa vielä kaveriksi.

Kaikki täällä ei ole alkoholisteja. Jos tarttet 12 kaljaa ja litran kirkasta että pääset krapula-asteelle, niin kyllä sinulla ihan selvä alkoholiongelma on. Ja todella monella muullakin kun tällaista vielä yläpeukutetaan kovanakin meriittinä. 36 alkoholiannosta on oikeesti hirvee määrä. Mene hoitoon.

Vierailija
31/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, aika heikko viinapää sinulla, jos tuosta määrästä saat itsesi: a) humalaan b) krapulaan.

Sinä olet yli 80kg painava mies, joka on juonut 24 pulloa viikoittain jo vähintään 20 vuoden ajan.

Vierailija
32/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne annokset menee, 1 kalja on 1 annos? 

Vierailija
33/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 tölkkiä oletettvasti halvinta maitokaupan 0,33l keskikaljaa. Eihän siinä litkussa nykyään Suomessa ole kuin jotain 4,3% alkoholia. En ymmärrä miten tuolla määrällä voi tulla krapula, sitähän on aamulla heittämällä ajokunnossa noilla litkuilla.

no kato sinä oot joku 90 kilonen miessika. Ap on hento nainen joka painaa meksimissaan 60kg.

Vierailija
34/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa nuo joit? Kyllä mulla saattaa esim. 8 tunnin illanvietossa mennä tuo 12 pientä olutta mutta en minä siitä mitään krapulaa saa. Nainen olen.

Vierailija
35/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne annokset menee, 1 kalja on 1 annos? 

Kyllä. Jos ap juo tyyliin kerran vuodessa niin ihan hyvin voi tulla krapula. Olin ite 5 vuotta juomatta ja kun vetäsin 7-8 kaljaa sen jälkene niin aamulla oli todella paska olo. Ja olen yli 190cm 100kg iso ja karvainen mies.

Vierailija
36/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ajassa nuo joit? Kyllä mulla saattaa esim. 8 tunnin illanvietossa mennä tuo 12 pientä olutta mutta en minä siitä mitään krapulaa saa. Nainen olen.

Sulla on tuollaisesta hommasta kymmenien vuosien kokemus ja todennäköisesti paljon läskiä.

Vierailija
37/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan paha olo jo vaan ajatuksesta

Vierailija
38/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ei ole mitään järkeä juoda noin paljoa olutta. Sehän turvottaa, pierettää ja paskattaa kaiken lisäksi. 1 riittää saunan jälkeen ja pääkin pysyy selvänä.

M40

Vierailija
39/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no kato sinä oot joku 90 kilonen miessika. Ap on hento nainen joka painaa meksimissaan 60kg.

En ole hentoa nähnytkään. Mulle maistuu herkut ja kaljat vähän liianki hyvin ja usein. ap

Vierailija
40/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hentoa nähnytkään. Mulle maistuu herkut ja kaljat vähän liianki hyvin ja usein. ap

No sit sulla on huono kunto ja kenties unohdit sen veden juonnin. Emt. Ehkä joku raiskasi.