Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join eilen 12 olutta yksin kotona ja tänään makaan koko päivän krapulassa

Vierailija
18.09.2020 |

Mitä haluat kysyä?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

drugs don't work kirjoitti:

Mä juon tänään, jotta saan univelat korjattua.

Juomalla kyllä nukahtaa nopeasti mutta mulla tapahtuu kans niin että herään paniikissa joskus 3 aamulla ja sydän vaan hakkaa ja ahdistaa eikä saa enää unta....

Mä vedän kunnolla niin ei heräile.

Miks mä heräilin paniikissa vaikka olin vetäny 12 kaljaa?

82/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin eilen illalla neljä 12 % Vikingin kaljaa ja 3/4 pullon vodkaa. Olin aamulla silti jo käräjillä 🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kysyttävää, lähinnä ajattelen että onneksi itse ei tarvitse maata krapulassa. Nykyään kun elelee päihteetöntä elämää ihan omasta tahdosta.

Vierailija
84/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsisin vielä lisää korjaavaa tänään ehkä muutama purkki sidukkaa vielä ja huomenna pitäisi olla himourheilija ystävän kanssa lähdössä vaellukselle.. Olen kyllä aikamoinen sankari.

Vierailija
85/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun aloittaa korjaussarjan ja pikku hiljaa päänsärky helpottaa, kuvotus katoaa, elämä sittenkin voittaa ja alkaa jopa ymmärtämään eilisillan ääliömäisen känni-minänsä logiikkaa. 

Vierailija
86/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattijuopot ilmoittautuvat :D on se hyvä että edes jossain voi tuntea paremmuutta alkoholismista.

Terveisin alkoholisti itsekin :D

Itse aina kadehdin niitä, jotka jaksavat tehdä kuten Leevi&Leavingsin laulussa 'tänä iltana tyhjeni kaljakori'. Se nesteen määrä on liikaa

Vierailija
87/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja mies/nainen ja mikä paino?

Itsekin ihmettelen tuota 12 kaljaa, omalla kohtaa menee 18 että tulee kunnon krapula ja olen 50kg nainen.

Niinpä niin.

Vierailija
88/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattijuopot ilmoittautuvat :D on se hyvä että edes jossain voi tuntea paremmuutta alkoholismista.

Terveisin alkoholisti itsekin :D

Itse aina kadehdin niitä, jotka jaksavat tehdä kuten Leevi&Leavingsin laulussa 'tänä iltana tyhjeni kaljakori'. Se nesteen määrä on liikaa

Tuleehan siinä myös hyötyliikuntaa kun mäyräkoira illan aikana juoksee kusella varmaan 25 kertaa.

Vierailija
89/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen vanha vinkki tähän että ei kannnata käydä kuseksimassa vasta kun 4 purkin jälkeen

Muutoin saa ravata vähän väliä vessassa

Vierailija
90/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen vanha vinkki tähän että ei kannnata käydä kuseksimassa vasta kun 4 purkin jälkeen

Muutoin saa ravata vähän väliä vessassa

Hyvä tilaisuus treenata/kasvattaa omaa virtsarakkoa. 

Vierailija
91/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi karpalonkeroa ja muutaman tunnin unet teki hyvää, krapula on jo tiessään! ap

Vierailija
92/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otin myös vahvaa B vitamiinia, magnesiumia, ibuprofeenia ja närästyslääkettä. 

Vierailija
93/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
94/124 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen joka kykenee juomaan 12 olutta kerralla tiedä  ettei se ole kohtuutta nähnytkään. 

Vierailija
95/124 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tunari? Ei 12 kaljaa riitä mihinkään rapulaan. Pullo Jallua päälle, niin rupee olee kännissä vasta. Sitten voi aloittaa ryyppäämään. Oletko amatööri?

Vierailija
96/124 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää lukea kehuskeluja siitä kuinka paljon voi juoda ilman krapulaa.

Vierailija
97/124 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh vielä tänäänkin pukkaa pientä hikeä ja kummallista oloa. ÄLKÄÄ juoko näin paljon kaljaa, ei onneks tee itellä mieli vähään aikaan. Vieläkin ällöttää ajatus nimenomaan kaljasta . hyh!  Ei musta taida tulla alkoholistia vaikka kännissä tykkäänki olla.

Vierailija
98/124 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin joskus oon vetänyt kaljaa, että saan masentuneena luvan kanssa maata seuraavan päivän kun ei ole muutakaan tekemistä. Tuttu juttu mut huono asia.

Vierailija
99/124 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin joskus oon vetänyt kaljaa, että saan masentuneena luvan kanssa maata seuraavan päivän kun ei ole muutakaan tekemistä. Tuttu juttu mut huono asia.

Joo, sitähän se tekee, vie ainakin pariksi päiväksi huomion pois siitä masennuksesta. Ensin saa olla kännissä, ei masenna. Ja seuraavana päivänä potee ja voivottelee krapulaa ja keskittyy siihen eikä masennukseensa. 

Vierailija
100/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt että mitä iloa on vetää kännit yksinään. Mitä sillä kännillä tekee, jos ei ole ketään kenen kanssa juhlia ja hullutella? Istua yksinään tönkkösuolattuna, pyh.

Kaksi olutta tai sidukkaa nopeaan tahtiin tekee vaikkapa viikkosiivouksesta kivat bileet ihan yksinkin. Hyvää musaa vaan ja pienissä pörinöissä homma hoituu rattoisaan.

Sen päälle voi bilettäjä netissä ja hörppiä vielä vähän lisää.

No tuossa on jo jotain pointtia, siivoaminen on niin perseestä että jospa se kännissä menisi helpommin.