Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join eilen 12 olutta yksin kotona ja tänään makaan koko päivän krapulassa

Vierailija
18.09.2020 |

Mitä haluat kysyä?

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 tölkkiä oletettvasti halvinta maitokaupan 0,33l keskikaljaa. Eihän siinä litkussa nykyään Suomessa ole kuin jotain 4,3% alkoholia. En ymmärrä miten tuolla määrällä voi tulla krapula, sitähän on aamulla heittämällä ajokunnossa noilla litkuilla.

no kato sinä oot joku 90 kilonen miessika. Ap on hento nainen joka painaa meksimissaan 60kg.

En ole hentoa nähnytkään. Mulle maistuu herkut ja kaljat vähän liianki hyvin ja usein. ap

No sit sulla on huono kunto ja kenties unohdit sen veden juonnin. Emt. Ehkä joku raiskasi.

Ööö Mitä hittoa? Kuka mut täällä kotona raiskasi

Vierailija
42/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeksi, juo paljon vettä ja yksi olutkin voi piristää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen määrä kyllä. Oletko kokenut konkari? Itselleni riittäisi viisi ja olisin jo tuhdissa humalassa. N40

Aikamoinen määrä . . . . . ??????  HUUTISTA !!!!!!!! Itsehän kippaan VÄHINTÄÄN 12, kokoinaismäärän ollessa n. 24 kpl. Silloin voi sanoa että on Darra !

Vierailija
44/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä käy kateeksi, juo paljon vettä ja yksi olutkin voi piristää :D

Kyllä ajattelin ehkä hakea pari makeaa siideriä vähän ruokajuomaksi ja korjaavaksi :/  pitää sit kattoa ettei tuu sit haettua lisää kun tää taikajuomahan toimii, lisää niin vielä parempi olo! Kunnes aamu sarastaa....

Vierailija
45/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa heikko pää, jos 12 kaljasta tulee rapula. Tai ylipäätään mitään oloja.

Vierailija
46/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se lähtee millä on tullutkin.

Vierailija
47/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset täällä jakaantuu näköjään kahteen porukkaan, mammat jotka tulee känniin yhdestä keskioluesta ja se on niiden mielestä jo alkoholistista ryyppäystä kun juokin kaksi. Ja oletettavasti isot karvaiset deeku-ukot joille 24 kaljaa illassa on normi, minkä päälle voi ottaa vielä pari viinapaukkua.

Vierailija
48/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku selittää miten loivennetaan oikeaoppisesti, niin ettei lähde hanskasta ja on huomenna tarpeeksi hyvässä kunnossa että pystyy mennä katsomaan sukulaisen vauvaa ilman että oksentaa sen vauvan päälle? Ihan step by step opas olisi nyt tarpeen.

Vierailija
49/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se korkki kiinni. Juo vettä. "Loiventamiset" ja "korjaussarjat" on vaan tekosyitä jatkaa ryyppäämistä ja tekee alkoholistiksi. 

Vierailija
50/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen määrä kyllä. Oletko kokenut konkari? Itselleni riittäisi viisi ja olisin jo tuhdissa humalassa. N40

Tarkistuttaisin onko maksa kunnossa jos tulee vain viidestä keskioluesta jopa tuhtiin humalaan. Ei normaalilla aikuisella pitäisi tulla noista ku korkeintaan pieni hiprakka.

Vierailija
51/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 keskikaljalitkua? Noiden alkoholihan palaa samaa tahtia kun käy kusella. Vapaapäivän aikana voi siis juoda sen 12 tölkkiä, jä käytännössä puhaltaa nollat jo loppuillasta.

Vierailija
52/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaista joskus myös. Tuli vaan morkkis. Oli kyllä kiva humaltua, mutta kyllähän se pidemmän päälle alko turhauttaa. Jossain vaiheessa sitten lopetin alkoholin käytön.

Kysymykseeni sinulle on että

meinaatko pitkään jatkaa vai onkoaikeissasi joskus lopettaa?

Tuntuuko tuo kera kaljan elämä sinulle siltä oikealta elämältä?

Vierailija
53/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi kyllä koko päivä ja ilta että saisin juotua 12 kaljaa. Ja sitähän tulisi välillä nälkäkin joten en kyllä sillä tahdilla olisi kuin huppelissa eikä tulisi krapulaa.

Vierailija
54/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku selittää miten loivennetaan oikeaoppisesti, niin ettei lähde hanskasta ja on huomenna tarpeeksi hyvässä kunnossa että pystyy mennä katsomaan sukulaisen vauvaa ilman että oksentaa sen vauvan päälle? Ihan step by step opas olisi nyt tarpeen.

Riippuu ryyppäyksen kestosta. Jos itse olen ryypännyt pidempään, lopetan sen yleensä siinä vaiheessa kun kaikki vain oksettaa koko ajan. Silloin on pakko yrittää ottaa muutama ryyppy jotta olo edes aavistuksen kohenisi, mutta aivan järkyttävää ne vieroitusoireet on silti. Mutta otan siinä tilanteessa siis tasoittavia vain olon parantamiseksi, olen jo päättänyt että ryyppääminen loppuu. 

Vierailija
55/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollaista joskus myös. Tuli vaan morkkis. Oli kyllä kiva humaltua, mutta kyllähän se pidemmän päälle alko turhauttaa. Jossain vaiheessa sitten lopetin alkoholin käytön.

Kysymykseeni sinulle on että

meinaatko pitkään jatkaa vai onkoaikeissasi joskus lopettaa?

Tuntuuko tuo kera kaljan elämä sinulle siltä oikealta elämältä?

Tämä on tälläinen joku välivaihe elämässä kun sinkkuna ja työttömänä elää eikä ole oikein mitään syytä olla aina vastuullinen ja fiksu ja kuluuhan ne yksinäiset pimeät illat sutjakammin kun on pöhnässä. Sit joskus Oikeassa Elämässä en jois ku muutaman joskus jossain hyvässä seurassa.  

Vierailija
56/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, siis ihan olut ajatuksena. Ei menisi yhtä pientä kulausta enempää tuota karvasta juomaa, alkoholilla tai ilman. Mies tuo itselleen toisinaan tölkin tai pari sitä jotain 0,4% ”alkoholitonta” versiota (Heinecken), pitää nimenomaan karvaudesta. Pahaa on.

Vierailija
57/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ryyppäyksen kestosta. Jos itse olen ryypännyt pidempään, lopetan sen yleensä siinä vaiheessa kun kaikki vain oksettaa koko ajan. Silloin on pakko yrittää ottaa muutama ryyppy jotta olo edes aavistuksen kohenisi, mutta aivan järkyttävää ne vieroitusoireet on silti. Mutta otan siinä tilanteessa siis tasoittavia vain olon parantamiseksi, olen jo päättänyt että ryyppääminen loppuu. 

Mikä on paras juoma korjaamiseen? Ei varmaan mikään viina tai viini. 

Vierailija
58/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tiukkaa konjakkiryypptä heti aamusta kun on vielä kännissä edellisestä illasta.

Jos pystyy niin juon kahvia, riippuu olotilasta. Kaurapuuroa ja sitten päivän mittaan pari litraa vetyä. Päivälliselle ruokajuomana tölkki keskiolutta. Sit voi olka siinä.

Nyy on kaksi päivää otettu, ja siis eilen koko pöivä , olutta ja rommia.

Hirvee olo.

Vierailija
59/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paras juoma korjaamiseen? Ei varmaan mikään viina tai viini. 

Joku Jägermaister-tyyppinen makea juoma pakastin-kylmänä. Saa pysymään sisällä. Jostakin taskulämpimästä kirkkaasta halpisviinasta lentää siinä vaiheessa oksu pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
60/124 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoittavat on vieras ajatus. Jos itsellä on humala, ei tietyn pisteen jälkeen voi enää missään vaiheessa ottaa pisaraakaan eli ei voi ajatellakaan mitään alkoholipitoista. Sitten vain odotellaan, että kaikki palaisi pois. Olisikohan yksilöllistä ja jokin aineenvaihduntaan liittyvä juttu, en tiedä.