Olen koko elämä teini-iästä lähtien yrittänyt saada tyttöystävää, ja nyt 34-vuotiaana on aika luovuttaa ja laittaa hanskat naulaan monellakin tavalla tämän asian takia
Raja tuli vastaan minun kohdallani, ei vain jaksa enää...
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko palstalla päivittäin naisista valittava palstamies tyypillisine juttuineen?
Tämä palsta on ikävä kyllä saanut aikaan, että katson ikääntyneitä sinkkumiehiä vähän toisin nykyään.
Ja sä pösilö uskot, että täällä aikuiset sinkkumiehet teidän kanssa vedättää ja väittelee? :D
Kyllä minäkin uskon, että muutama näistä vakkareista on oikeasti jo yli kolmekymppisiä. Sitten on jonneosasto, jonka provot ovat erilaisia. Palstan naisista puolestaan veikkaan suurimman osan olevan perheellisiä ja osa on samaa ikäluokkaa kuin minä eli voisi olla näiden palstamiesten äitejä.
N57
Kyllä nämä sitkeimmät ovat reilusti yli kolmekymppisiä ja paljon vanhempiakin, koska heille tuottaa suurta riemua dissata ikäisiään ja vanhempia naisia. Jonneja täällä on hyvin vähän.
Minulle jonne on sama kuin ääliö- ei ole ikään tai sukupuoleen sidottu. Eli vaki-jonnet täällä voi olla naisia tai miehiä ja minkä ikäisiä tahansa. Mutta helposti tunnistettavissa, kaikki jotka täällä vähänkään enemmän pyörii tunnistaa ne. Minusta on kiva kus!ttaa näitä jonneja, kun ne on, kuten sanoin , ääliöitä
No mitä tässä nyt on ongelmana? Suomessa on kyllä paljon yksinäisiä miehiä, jotka ovat epäonnistuneet parisuhdemarkkinoilla. Tuskinpa he ivat sataprosenttisesti syypäitä kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 45, eikä ole ollut varsinaisesti tyttö- eikä naisystävääkään. Yksi oli 25 vuotiaana, mutta tämä halusi elää vain mun rahoilla, ei ollut seksiä, mutta petti mua kyllä muiden miesten kanssa. Se suhde oli pakko sitten lopettaa.
10 vuotta sitten eräs nainen sanoi, että "tiedätkös, ei susta kukaan nainen kiinnostu muuten kuin sinun rahojen takia"
Kai se sitten niin on. Mielestäni normaali ja normaalipainoinen mies olen, on ystäviä, omaisuutta ja hyvä työpaikka, mutta ketään en saa minusta kiinnostumaan aidosti.
Joo ja käyn suihkussa, parturissa ja hampaat on ehjät ja puhtaat.
Kyllä kuulostaa karulta kuulla tuommosta. Olen nainen eikä kyllä tulisi mieleenkään ajatella noin saati sitten sanoa päin naamaa. Olet kyllä ollut huonossa naisseurassa. Olen kyllä itse saanut kokea todella tökeröitä ehdotuksia joihin sitten vastaan joskus yhtä tökerösti. Mutta jos minua kohdellaan kuin ihmistä niin kohtelen myös samoin takaisin.
Tuossahan se tuli syy onnettomaan kohtaloosi. Olet tökerö. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko palstalla päivittäin naisista valittava palstamies tyypillisine juttuineen?
Tämä palsta on ikävä kyllä saanut aikaan, että katson ikääntyneitä sinkkumiehiä vähän toisin nykyään.
Ja sä pösilö uskot, että täällä aikuiset sinkkumiehet teidän kanssa vedättää ja väittelee? :D
Ja sinä pösilö uskot että joku nainen istuu vuosia täällä hokemassa samaa asiaa. Pistä vaan pää pensaaseen, mutta fakta on että nämä miehet tekee todellista ja aitoa hallaa kaltaisilleen miehille. Eri.
Samaa mieltä. Aika moni oikeasti tommonen mies lukee näitä ketjuja ja ottaa tr!lli-jonnen tai Jennan jutut tosissaan.
Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, etteivät trollaa. Kyllähän tuollaisia ihmisiä on olemassa. He eivät normaalielämässä pärjää, joten sisällöksi jää palstoille kirjoittelu ja kotiin linnoittautuminen. Täältä sitten löytyy samanmielistä porukkaa. Normaali mies ei kirjoittele tuollaisia juttuja, se on aivan selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä pösilö uskot että joku nainen istuu vuosia täällä hokemassa samaa asiaa. Pistä vaan pää pensaaseen, mutta fakta on että nämä miehet tekee todellista ja aitoa hallaa kaltaisilleen miehille. Eri.
Samaa mieltä. Aika moni oikeasti tommonen mies lukee näitä ketjuja ja ottaa tr!lli-jonnen tai Jennan jutut tosissaan.
Mihin ihmeeseen tarvitaan trolli Jonnea tai Jennaa kun on olemassa hyvin dokumentoitu ilmiö in c lit jonka porukan tuottama naisvihamielinen sisältö on juurikin sitä mitä tälle palstalle lapioidaan päivittäin höyryävä lasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihan sama mulla. Ennen tunsin sentään myötätuntoa ja ajattelin että ovat jääneet yksin koska ovat ujoja ja hiljaisia. Nyt tiedän paremmin ja toivoisin että yhteiskunnalla olis enemmän keinoja puuttua näiden mt-ongelmiin. Myötätunto on kadonnut täysin. Toivon vaan että naiset väistää luodin edelleen.
Ongelma ei ole se, että naisille ei kelpaa mikään. Ongelma on se, että nämä miehet eivät osaa kohdata naisia vertaisinaan ihmisinä. Puhutaan Jännämiehistä ja tasoista, johonkin naiseen tyytymisestä... Vaikka todellisuudessa kukaan tuolla ulkomaailmassa ei ole missi eikä mr universum. Silti ihmiset rakastuvat toisiinsa, koska valokuvassa näkyvä ulkonäkö ei ihan oikeasti ole se tärkein asia parinvalinnassa. Joillakin on jotenkin vääristynyt käsitys siitä, miten pariutuminen toimii, eikä heillä ole kykyä nähdä ihmisissä muuta kuin ulkokuori. Ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita lähestytään ihan väärältä kantilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa sitä lässytystä "kehitä itseäs ihmisenä", "opi ottamaan muutkin huomioon" jne jne jne, joita ohjeina tarjoillaan miehille, jotka ei naista saa. Omassa kaveripiirissäni on kuitenkin miehiä, jotka on täysiä sovinisteja, pettävät vaimojaan minkä kerkeävät jne, mutta silti he ovat naimisissa (ja vielä ns. kilttien ja kunnollisten naisten kanssa) ja naisia pörrää ympärillä minne menevätkin. Ei naisia tunnu kiinnostavan kuin oikeanlainen miehinen röyhkeys ja jopa välinpitämättömyys PLUS ihku ulkonäkö. Siinä jaa oman itsensä kehittäjät ja muut huomioon ottavat miehet lehdellä soittelemaan, kun wifebeaterit lähtee radalle.
Olet yrittänyt liian korkeatasoisia naisia. Laske tasoasi. Ei pitäisi tavoitella niitä nuoria, kauniita ja hoikkia, niille on ihan omat markkinat. Syy siihen, että olet yksin on se että olet tavoitellut näitä top 10 naisia, vaikka itse olet tavis. Nyt sitten on tullut ikää ja pitäisi saada edes joku, ja hups eipä löydy enää edes oman tasoista näistä, kun ne on kaikki varattuja.
Yksikään ihminen ei halua olla se, johon tyydytään. Lopettakaa tuo tason laskemisyllytys, se on lapsellista. Miksi kukaan haluaisi parisuhteeseen muun kuin sellaisen ihmisen kanssa, jota pitää puoleensavetävänä, haluttavana, hauskana ja kaikin puolin sellaisena jonka seurasta nauttii ja jota kohtaan tuntee vetovoimaa?
Lue jotain ketjua johon miehet linkittää käsityksiään tavallisen näköisestä naisesta niin ymmärrät miksi.
Olen nähnyt niitä ja tiedän kyllä, että kiirakorpi on luokkaa 7-8. Silti olen samaa mieltä. Ellei koe puoleensavetävänä muunlaista naista niin silloin pitää etsiä kiirakorpea tai mieluummin vielä vähän häntä kauniimpaa.
Kiira Korpi on tasoa 7-8 😂😂😂 Ja Kymppi on sitten? Entäs kananpetsetukk@ sidukkav@l@s? Oisko -2 000 000?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin uskon, että muutama näistä vakkareista on oikeasti jo yli kolmekymppisiä. Sitten on jonneosasto, jonka provot ovat erilaisia. Palstan naisista puolestaan veikkaan suurimman osan olevan perheellisiä ja osa on samaa ikäluokkaa kuin minä eli voisi olla näiden palstamiesten äitejä.
N57
Kyllä nämä sitkeimmät ovat reilusti yli kolmekymppisiä ja paljon vanhempiakin, koska heille tuottaa suurta riemua dissata ikäisiään ja vanhempia naisia. Jonneja täällä on hyvin vähän.
Minulle jonne on sama kuin ääliö- ei ole ikään tai sukupuoleen sidottu. Eli vaki-jonnet täällä voi olla naisia tai miehiä ja minkä ikäisiä tahansa. Mutta helposti tunnistettavissa, kaikki jotka täällä vähänkään enemmän pyörii tunnistaa ne. Minusta on kiva kus!ttaa näitä jonneja, kun ne on, kuten sanoin , ääliöitä
Miksi heitä on kiva kusettaa? Jos joku on vähän yksinkertaisempi, niin ei hän sille mitään mahda millaiseksi on syntynyt. Jos kaikki jättäisivät jutut kommentoimatta, niin he menisivät muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa sitä lässytystä "kehitä itseäs ihmisenä", "opi ottamaan muutkin huomioon" jne jne jne, joita ohjeina tarjoillaan miehille, jotka ei naista saa. Omassa kaveripiirissäni on kuitenkin miehiä, jotka on täysiä sovinisteja, pettävät vaimojaan minkä kerkeävät jne, mutta silti he ovat naimisissa (ja vielä ns. kilttien ja kunnollisten naisten kanssa) ja naisia pörrää ympärillä minne menevätkin. Ei naisia tunnu kiinnostavan kuin oikeanlainen miehinen röyhkeys ja jopa välinpitämättömyys PLUS ihku ulkonäkö. Siinä jaa oman itsensä kehittäjät ja muut huomioon ottavat miehet lehdellä soittelemaan, kun wifebeaterit lähtee radalle.
Olet yrittänyt liian korkeatasoisia naisia. Laske tasoasi. Ei pitäisi tavoitella niitä nuoria, kauniita ja hoikkia, niille on ihan omat markkinat. Syy siihen, että olet yksin on se että olet tavoitellut näitä top 10 naisia, vaikka itse olet tavis. Nyt sitten on tullut ikää ja pitäisi saada edes joku, ja hups eipä löydy enää edes oman tasoista näistä, kun ne on kaikki varattuja.
Yksikään ihminen ei halua olla se, johon tyydytään. Lopettakaa tuo tason laskemisyllytys, se on lapsellista. Miksi kukaan haluaisi parisuhteeseen muun kuin sellaisen ihmisen kanssa, jota pitää puoleensavetävänä, haluttavana, hauskana ja kaikin puolin sellaisena jonka seurasta nauttii ja jota kohtaan tuntee vetovoimaa?
Lue jotain ketjua johon miehet linkittää käsityksiään tavallisen näköisestä naisesta niin ymmärrät miksi.
Olen nähnyt niitä ja tiedän kyllä, että kiirakorpi on luokkaa 7-8. Silti olen samaa mieltä. Ellei koe puoleensavetävänä muunlaista naista niin silloin pitää etsiä kiirakorpea tai mieluummin vielä vähän häntä kauniimpaa.
Minun mielestäni on väärin ruokkia ja ylläpitää noita harhoja, että maailma on velkaa kiira korven tai maisan tai kenet tahansa jollekin peruspertille, joka ei saa edes tavallista muijaa. Parempi vaan selata niitä seksinukkien myyntikuvastoja netissä ja säästää sellaiseen rahaa.
Ei se ole harhojen ruokkimista vaan päinvastoin; kun tulee viikonloppu toisensa jälkeen ja tilanne pysyy samana, kun vuodet vaihtuvat ja tilanne pysyy samana, niin kyllähän se totuus alkaa paljastua. Ei kukaan voi luvata kenellekään yhtään minkäänlaista elämänkumppania, mutta jokaisella on oikeus etsiä kunnes löytää haluamansa. Osa ei löydä koskaan.
Kyllähän meistä jokainen näkee, mikä on todennäköisin selitys ap:n naisettomuudelle: hän laskee kaiken netin varaan. Ei tutustu uusiin ihmisiin, ei ole sosiaalisesti aktiivinen, viettää paljon aikaa kotona ja korkeintaan ennestään tuttujen kavereiden kanssa, mahdollisesti suurin osa vapaa-ajasta kuluu koneella, lisänä korkeintaan joku yksilöharrastus kuten lenkkeily. Eli hän ei yksinkertaisesti tutustu naisiin missään. Ja kun ei tutustu ylipäänsä uusiin ihmisiin niin sosiaaliset taidot ovat hukassa. Jos tulisikin tilaisuus jutella jonkun kivalta vaikuttavan naisen kanssa esim. kaverin häissä, niin ollaan ihan kipsissä.
Mutta tätä ei saa sanoa, koska tulee kipakka vastaus, että jos ei oikeasti ole sellainen (aktiivinen, sosiaalinen) niin miksi pitäisi näytellä. No, ei pidä. Mutta ei ihan oikeasti kannata pidättää hengitystä odotellessaan, että kotoa tullaan hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tässä nyt on ongelmana? Suomessa on kyllä paljon yksinäisiä miehiä, jotka ovat epäonnistuneet parisuhdemarkkinoilla. Tuskinpa he ivat sataprosenttisesti syypäitä kaikkeen.
Kukaan ei ole tietääkseni väittänytkään heidän olevan syypäitä kaikkeen. Ainoastaan siihen etteivät onnistu ketään viehättämään. Joko haetaan sitä "väärän tasoista" seuraa tai sitten on vuorovaikutustaidoissa ongelmia. Halveksiva suhtautuminen muihin on yksi ongelma ja toisaalta sitten taas sekäön ei ole hyvä että antaa vaikutelman, että ihan mikä tahansa jelpaa. Se on liian epätoivoista. Jokainen haluaa olla se yksi ainoa spesiaali toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ihan sama mulla. Ennen tunsin sentään myötätuntoa ja ajattelin että ovat jääneet yksin koska ovat ujoja ja hiljaisia. Nyt tiedän paremmin ja toivoisin että yhteiskunnalla olis enemmän keinoja puuttua näiden mt-ongelmiin. Myötätunto on kadonnut täysin. Toivon vaan että naiset väistää luodin edelleen.
Ongelma ei ole se, että naisille ei kelpaa mikään. Ongelma on se, että nämä miehet eivät osaa kohdata naisia vertaisinaan ihmisinä. Puhutaan Jännämiehistä ja tasoista, johonkin naiseen tyytymisestä... Vaikka todellisuudessa kukaan tuolla ulkomaailmassa ei ole missi eikä mr universum. Silti ihmiset rakastuvat toisiinsa, koska valokuvassa näkyvä ulkonäkö ei ihan oikeasti ole se tärkein asia parinvalinnassa. Joillakin on jotenkin vääristynyt käsitys siitä, miten pariutuminen toimii, eikä heillä ole kykyä nähdä ihmisissä muuta kuin ulkokuori. Ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita lähestytään ihan väärältä kantilta.
Jos kyvyt puuttuvat, niin ne puuttuvat. Varmasti heille on jo tarpeeksi annettu neuvoja ja ohjeita, mutta ne ovat liian monimutkaisia heille. Siinä syy miksi he haluavat yksinkertaisen selityksen. Ei heidän ongelmansa se ole, etteivät he tietäisi miten muut asiasta ajattelevat, vaan tuollaiset selitykset luovat turvaa ja auttavat säilyttämään itsekunnioituksen. Ulkopuoliset ja vieraskieliset vievät naiset ja työt ym. vastaavat simppelit teoriat - tämä porukka on juuri sitä, jota populistiset liikkeet manipuloivat vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57
Miksi heitä on kiva kusettaa? Jos joku on vähän yksinkertaisempi, niin ei hän sille mitään mahda millaiseksi on syntynyt. Jos kaikki jättäisivät jutut kommentoimatta, niin he menisivät muualle.
Aina joku tuore palstailija vastaa ja yrittää auttaa. Ihan vilpittömästä auttamisen halusta moni aluksi vastailee. Pikkuhiljaa sitten vttuuntuu näiden suoltamaan schaisseen ja vastaa samalla mitalla. Silloin tällöin ketjuun kirjoittaa vilpittömän tuntuisia miehiä, jotka ovat tosissaan pahoilkaan ja ymmällään mikseivöt löydä ketään joka heistä kiinnostuisi ja heille toivon kyllä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyvyt puuttuvat, niin ne puuttuvat. Varmasti heille on jo tarpeeksi annettu neuvoja ja ohjeita, mutta ne ovat liian monimutkaisia heille. Siinä syy miksi he haluavat yksinkertaisen selityksen. Ei heidän ongelmansa se ole, etteivät he tietäisi miten muut asiasta ajattelevat, vaan tuollaiset selitykset luovat turvaa ja auttavat säilyttämään itsekunnioituksen. Ulkopuoliset ja vieraskieliset vievät naiset ja työt ym. vastaavat simppelit teoriat - tämä porukka on juuri sitä, jota populistiset liikkeet manipuloivat vihaan.
Kyllä kaikki voi halutessaan kehittää noita vuorovaikutustaitojaan. Se vaan edellyttää harjoittelua ja poistumista sieltä omalta mukavuusalueelta. Pitää olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä että oppii okemaan iisten kanssa tekemisissä sillä tavalla että pystyy saamaan kavereita ja ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo siksi, että oma ihannemieheni oli älykäs, hauska, komea, hyvä isätyyppi, rikas, kohtelias, rauhallinen, kiltti, urheilullinen, hurmaava, sanavalmis, introvertti, tykkää lukea ja vaeltaa, luotettava, hyvää kaikille tahtova, romanttinen, kunnianhimoinen, korkeasti koulutettu, hassu, sarkastinen, taitava käsistään, hyvä laittamaan ruokaa jne.
Järkeni kehotti, että laske nyt hyvä nainen rimaa. Niinpä tein sen ja nyt minulla on oikein ihana asperger-mies, mutta ei hän vastaa ihannemiestäni.
Ongelma on, että ihastuminen, rakastuminen ja rakastaminen ovat kaikki eri asioita ja jokseenkin toisistaan riippumattomia. Voisin ihastua ihannemieheni, mutta rakastaisinko tätä koko loppuelämäni? En ehkä. Siksi valitsin miehen, johon en niin heti ihastunut, mutta jota olen onnistuneesti rakastanut vuosia ja johon aina muutaman kerran vuodessa rakastun uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N57
Aina joku tuore palstailija vastaa ja yrittää auttaa. Ihan vilpittömästä auttamisen halusta moni aluksi vastailee. Pikkuhiljaa sitten vttuuntuu näiden suoltamaan schaisseen ja vastaa samalla mitalla. Silloin tällöin ketjuun kirjoittaa vilpittömän tuntuisia miehiä, jotka ovat tosissaan pahoilkaan ja ymmällään mikseivöt löydä ketään joka heistä kiinnostuisi ja heille toivon kyllä hyvää.
Samoin minä toivon hyvää. Samalla mitalla vastaamista he ovat varmasti elämässään kuulleet ihan tarpeeksi, siksi en halua vastata heille samalla mitalla. Jos vaikka katsot kaupungilla miestä, joka voisi olla palstamies, niin ei hänelle tee mieli sanoa mitään ikävää. Maan hiljaisia ja yksinäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä ei enää kannatakaan tyttöystävää etsiä. Kokeilepa seuraavaksi löytää itsellesi naisystävä. Siis ihan aikuisen naisen seuraa suosittelen.
Puuma tai mummoystävä voisi olla paikallaan. Sellainen, joka osaa tehdä hyvää kotiruokaa ja houtaa nurkumatta kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki voi halutessaan kehittää noita vuorovaikutustaitojaan. Se vaan edellyttää harjoittelua ja poistumista sieltä omalta mukavuusalueelta. Pitää olla erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä että oppii okemaan iisten kanssa tekemisissä sillä tavalla että pystyy saamaan kavereita ja ihmissuhteita.
Kaikki eivät valitettavasti siihen pysty. Tai ainakin tarvitsevat siihen niin paljon tukea, ettei sitä aikuisena ole mahdollista saada. Netissä annetut neuvot voivat auttaa silti joitakin, joiden tilanne ei ole ihan niin paha. Hyvähän se on, jos joku jaksaa rakentavasti kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen 45, eikä ole ollut varsinaisesti tyttö- eikä naisystävääkään. Yksi oli 25 vuotiaana, mutta tämä halusi elää vain mun rahoilla, ei ollut seksiä, mutta petti mua kyllä muiden miesten kanssa. Se suhde oli pakko sitten lopettaa.
10 vuotta sitten eräs nainen sanoi, että "tiedätkös, ei susta kukaan nainen kiinnostu muuten kuin sinun rahojen takia"
Kai se sitten niin on. Mielestäni normaali ja normaalipainoinen mies olen, on ystäviä, omaisuutta ja hyvä työpaikka, mutta ketään en saa minusta kiinnostumaan aidosti.
Joo ja käyn suihkussa, parturissa ja hampaat on ehjät ja puhtaat.
Olet vain yksinkertaisesti ruma.
Oletko kiinnostava? Harrastatko? Mitä annettavaa sulla on?
Itselläni on ikisinkku ystävä (45v) joka on ulkoisesti ihan ok näköinen, mutta hän on tylsä. Vastaa hymiöllä kun kysyy jotain, ei siis osaa oiken keskustella vaan täytyy itse pitää keskustelua yllä. Omia mielipiteitä ei juurikaan tuo esille, eikä oikeastaan harrasta mitään (ellei shoppailu ole sitä). En ihmettele ettei flaksi käy, ei kukaan jaksa ihmistä jolla ei ole mitään annettavaa...
Minun mielestäni on väärin ruokkia ja ylläpitää noita harhoja, että maailma on velkaa kiira korven tai maisan tai kenet tahansa jollekin peruspertille, joka ei saa edes tavallista muijaa. Parempi vaan selata niitä seksinukkien myyntikuvastoja netissä ja säästää sellaiseen rahaa.