Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koko elämä teini-iästä lähtien yrittänyt saada tyttöystävää, ja nyt 34-vuotiaana on aika luovuttaa ja laittaa hanskat naulaan monellakin tavalla tämän asian takia

Vierailija
17.09.2020 |

Raja tuli vastaan minun kohdallani, ei vain jaksa enää...

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (275)

Vierailija
1/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei enää kannatakaan tyttöystävää etsiä. Kokeilepa seuraavaksi löytää itsellesi naisystävä. Siis ihan aikuisen naisen seuraa suosittelen.

Vierailija
2/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Jabba the Huttin tai Ronnie McNuttin näköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä ei enää kannatakaan tyttöystävää etsiä. Kokeilepa seuraavaksi löytää itsellesi naisystävä. Siis ihan aikuisen naisen seuraa suosittelen.

No tämä.

Vierailija
4/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hieman sama, paitsi etten ole koskaan etsinytkään tyttöystävää, eikä sellaista näin ollen ole koskaan sitten siunaantunutkaan. Nyt olen 43v ja lopetin kaiken tyttöystävistä haaveilun ehkä parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
5/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
6/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 45, eikä ole ollut varsinaisesti tyttö- eikä naisystävääkään. Yksi oli 25 vuotiaana, mutta tämä halusi elää vain mun rahoilla, ei ollut seksiä, mutta petti mua kyllä muiden miesten kanssa. Se suhde oli pakko sitten lopettaa.

10 vuotta sitten eräs nainen sanoi, että "tiedätkös, ei susta kukaan nainen kiinnostu muuten kuin sinun rahojen takia"

Kai se sitten niin on. Mielestäni normaali ja normaalipainoinen mies olen, on ystäviä, omaisuutta ja hyvä työpaikka, mutta ketään en saa minusta kiinnostumaan aidosti.

Joo ja käyn suihkussa, parturissa ja hampaat on ehjät ja puhtaat.

Vierailija
7/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta opiskelijakaupunkiin. Täältä hyvät miehet viedään käsistä!

t. vasten tahtoaan sinkku 31 v

Vierailija
8/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama jättää ne naiset sille 10 % miehistä joista naiset ovat kiinostuneita. Jakakoot tai tapelkoot naiset niistä keskenään. 

Vierailija
9/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sama jättää ne naiset sille 10 % miehistä joista naiset ovat kiinostuneita. Jakakoot tai tapelkoot naiset niistä keskenään. 

Ja taas historia toistaa itseään...

Vierailija
10/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 45, eikä ole ollut varsinaisesti tyttö- eikä naisystävääkään. Yksi oli 25 vuotiaana, mutta tämä halusi elää vain mun rahoilla, ei ollut seksiä, mutta petti mua kyllä muiden miesten kanssa. Se suhde oli pakko sitten lopettaa.

10 vuotta sitten eräs nainen sanoi, että "tiedätkös, ei susta kukaan nainen kiinnostu muuten kuin sinun rahojen takia"

Kai se sitten niin on. Mielestäni normaali ja normaalipainoinen mies olen, on ystäviä, omaisuutta ja hyvä työpaikka, mutta ketään en saa minusta kiinnostumaan aidosti.

Höh, onpa sinulla surullinen tarina. Mulle tuli vähän paha mieli kun luin tämän. :( Toivon sinulle pelkkää hyvää <3 

Vierailija
11/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, onpa sinulla surullinen tarina. Mulle tuli vähän paha mieli kun luin tämän. :( Toivon sinulle pelkkää hyvää <3 

Kiitos. :)

Vierailija
12/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan parempi etsiä itselleen onnea ja toista ihmistä jakamaan sitä kuin pelkkää tyttöystävää niin kuin se olisi jokin lemmikki tai saavutus. Mä en vaan ymmärrä tälläisia ihmisiä, mulle tulee väkisinkin mieleen että sitten ollaan muutenkin hukassa elämässä ja itsensä kanssa. Sanon tämän vielä entisenä koulukiusattuna joka kuitenkaan ei ole luovuttanut unelmistaan ja on ne saavuttanut ja löytänyt itsensä sekä samalla sen ihanan kumppanin rinnalleen.

Vierailija
13/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos itse yrittäisitte niitä vaatimattomamman näköisiä naisia eikä aina sievimpiä ja vähän nuorempia?

Vierailija
14/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen elänyt koko aikuiselämäni yksin. Kohta 35-vuotias. Insinöörimies. Tosin kohta voi olla myös lomautettu insinöörimies, mutta toisaalta vielä on pitämättömiä kesälomia ja saldovapaita, että eiköhän ne lomautukset sillä kuittaannu kun uusia projektejakin on tiedossa.

En ole koskaan käynyt treffeillä ja omat kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen ovat olleet melkolailla 0 koko elämäni ajan. 

Vierailija
15/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaikkapa kolmesta viimeisimmästä ihastuksestasi eli tapauksesta, kun tutustuit kiinnostavaan naiseen ja yritit saada hänet kiinnostumaan itsestäsi; missä ja miten tutustuit, mitä sitten tapahtui, mikä (mielestäsi) meni pieleen?

Vierailija
16/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos itse yrittäisitte niitä vaatimattomamman näköisiä naisia eikä aina sievimpiä ja vähän nuorempia?

Olen yrittänyt ja nyt olen luovuttanut. Haluaisin enää vain nukahtaa ilman että herää.

Vierailija
17/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän kuin sanois masentuneelle, että "piristy nyt vähän!"

Missä nykyään edes tapaa +35v naisia? Tinderissä? Miehenä perinteisesti swaippaan kaikki oikealle ja silti ei tule matcheja. Suomi24:set, Happy pancaket yms. on kokeiltu. Ei sitä yksinpuhelua viiti kovin pitkään jaksaa. Jos ei nainen kirjoita takaisin, niin turhaa ajanhukkaa kai se silloin on?

Vierailija
18/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuulostaa karulta kuulla tuommosta. Olen nainen eikä kyllä tulisi mieleenkään ajatella noin saati sitten sanoa päin naamaa. Olet kyllä ollut huonossa naisseurassa. Olen kyllä itse saanut kokea todella tökeröitä ehdotuksia joihin sitten vastaan joskus yhtä tökerösti. Mutta jos minua kohdellaan kuin ihmistä niin kohtelen myös samoin takaisin.

Vierailija
19/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa luovuttaa.

Vierailija
20/275 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vähän kuin sanois masentuneelle, että "piristy nyt vähän!"

Missä nykyään edes tapaa +35v naisia? Tinderissä? Miehenä perinteisesti swaippaan kaikki oikealle ja silti ei tule matcheja. Suomi24:set, Happy pancaket yms. on kokeiltu. Ei sitä yksinpuhelua viiti kovin pitkään jaksaa. Jos ei nainen kirjoita takaisin, niin turhaa ajanhukkaa kai se silloin on?

Jos et ihan oikeasti tutustu uusiin ihmisiin missään ja ainoa toivosi ovat sovellukset, niin aika turha valittaa yksinäisyyttä. Selvästikään ne eivät sinulle toimi, piste. Joko kannattaa kokeilla jotain muuta tai hyväksyä perheettömäksi jääminen ja etsiä muuta sisältöä elämään. Naiset eivät ole velvollisia käyttämään sovelluksia ja kiinnostumaan kenestä tahansa, joka sattuu swaippaamaan oikealle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme