Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja sen ex

Vierailija
11.11.2013 |

Pyysin eilen ettei mies enää kertoisi yhteydenpidoistaan eksän kanssa minulle, koska se satuttaa. Miehelle tämä nainen on hyvä ystävä yhä. Hänelle voi kertoa kaikesta ja häneltä saa hyvää, rakentavaa palautetta, kuulemma. Miehellä ei hänen mukaansa olen muita samanlaisia ystäviä. Hän kertoo eksälleen myös meidän parisuhdeasioita ja pyytää niihin neuvoa. Hän puhuu eksälleen minulla olevasta sairaudestakin ja on jopa kerran maininnut että minä olen kateellinen tälle naiselle. Olen pyytänyt ettei mies puhuisi eksälleen meidän asioista, mutta vaikeina hetkinä ei kuulemma ole ketään muuta jolle näistä asioista voi puhua. Minua se satuttaa, mutta se on toisarvoista hänen ystävänkaipuunsa kanssa.

Mies suuttui kun pyysin ettei hän puhuisi minulle eksästään. Ei kuulemma voi ymmärtää minua ja sanoipa jopa että demonisoin eksää. Sanoin että ymmärrän kyllä että eksä on hyvä ihminen ja haluaa vain auttaa jne, mutta minua asia satuttaa. Vaikka he kuinka ovat ystäviä, minua se satuttaa. Siinä ei ole kyse järjestä vaan tunteista. Sanoin myös etten voi kieltää häntä pitämästä yhteyttä naiseen, siinä ei olisi mitään järkeä. Nyt vain toivoin ettei mies kertoisi minulle näistä asioista koska ne vain ja ainoastaan satuttavat, en saa siitä tiedosta mitään hyötyä. Mies mökötti ja sanoin että hyökkään häntä vastaan. Vissiin sitten olen kohtuuton omien tunteideni kanssa.

Niin joo... Minähän en saa olla yhteydessä omaan eksääni. Se loukkaa miestä. Miehen mielestä minun vanha suhteeni ei ollut yhtä hyvä kuin hänen vanha suhteensa. He puhuivat syvällisiä ja sen takia he saavat yhä pitää yhteyttä. Minulla ja eksällä ei ollut hyviä keskusteluja niin suhde oli siis huonompi. Miehen mielestä myös minun eksäni halusi riippua minussa, niin yhteydenpito piti katkaista kokonaan. Minun piti olla tyly hänelle ettei minun eksäni saisi mitään vääriä ajatuksia. Hänen eksänsä ymmärtää asian, minun ei. Vituttaa niin paljon. En minä mitään maailmanparannusta aikonutkaan harrastaa, vaan olisin lähinnä käsitellyt käytännön juttuja tai vaihtanut kuulumisia. Minä en sentään soita eksälleni kun suhteessa menee huonosti. Vittu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä pitäisi miehen ymmärtää että exät ja ystävät ovat eri asia! Vaikka kuinka olisikin väleissä entisen kanssa niin uutta puolisoa voi satuttaa! Jos sinä kerran olet pystynyt luopumaan omasta exästäsi niin miksei sitten miehesikin? Onkohan sillä vielä tunteita kun noin kehuu vanhaa naistaan???

Vierailija
2/9 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Jos mun mies puhuisi musta ex:älleen tuollaisia juttuja, niin mä saisin sellaisen raivarin ettei enää ikinä näkisi sitä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitämään omaan eksääsi yhteyttä! Tai sitten annat ymmärtää, ettet sinäkään ole lopettanut.

Vierailija
4/9 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa ettei kukaan normi ex mies kerro mitään uudesta vaimosta.Luuletko sä että sitä ex vaimoa kiinnostaa.

Vierailija
5/9 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:04"]

voin kertoa ettei kukaan normi ex mies kerro mitään uudesta vaimosta.Luuletko sä että sitä ex vaimoa kiinnostaa.

[/quote]

Kyllä sillä kuulemma kiinnostaa kun hän on niin hyvä ihminen ja haluaa vain hyvää ja haluaa auttaa entistä kumppaniaan... Ja emme siis ole naimisissa, eikä mieskään ollut eksän kanssa. He seurustelivat 12 vuotta.

Vierailija
6/9 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että miehesi on enemmän eksänsä puolella kuin sinun...

Vierailija
7/9 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mun tilanne kuulosti samalta suhteen alkuaikoina. Ei mies puhunut "ongelmistamme", eipä niitä ollutkaan, mutta syvää kaverillista jutustelua kävivät puhelimitse.

Olin usein vieressä kun he puhuivat, ei mua haitannut.

Huomasin, että mies oli tuolloin vielä vähän kiinni exässään, vaikkei sitä myöntänytkään. Ihan ymmärrettävää sinänsä, sillä heidän suhteensa oli niin pitkä.

Nykyään eivät juurikaan juttele. Eivätkä ole edes nähneet koko seurustelumme ajan (kahteen vuoteen siis).

Kohtuutonta, ettet saa olla yhteydessä exääsi jos miehesi kuitenkin kokee saman oikeudekseen. Keskustelun paikka!

Vierailija
8/9 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 19:27"]

Kohtuutonta, ettet saa olla yhteydessä exääsi jos miehesi kuitenkin kokee saman oikeudekseen. Keskustelun paikka!

[/quote]

Asiasta on puhuttu paljon ja hänellä on aina nuo samat yllämainitut perustelut. Ei minulla ole tarvetta olla yhteydessä eksääni enää, lähinnä vaan harmittaa periaatetasolla.

Vierailija
9/9 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisella ihmisellä on oikeus arvottaa sinun ihmissuhteesi? Eli miksi miehesi saa sanoa minkä arvoinen suhteesi eksään on?

Saako hän myös kertoa mistä ruoista pidät, mitkä elokuvat sinua miellyttävät ja mitkä työtehtävät sopivat sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän