Syke heittelee levossa 70-90 väliä
Antura sormessa, niin ihan kokoajan tuota väliä ravaa. Yleensä syke levossa 86. Raneesta, ku tunnustelee, niin hakkaa, sit pysähtyy ja pari hiljasempaa lyöntiä ja sit taas nopee. Mulla refluksi oireet nyt pahana ja cofeiiniä nauttinut paljon. 40v ja sydänsairauksia ei ole. Voikohan olla flimmeriä? Sitä suvussa
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Eteisvärinä.
Vai onkohan kofeiini laittanut sykkeen sekaisin ja tullut lisälyöntejä?
Piri tekee saman. Laittaa sykkeet sekasin. Stimulanttihan sekin on, niinku kofeiini
Outoa. Sykkeen pitäisi olla tasainen eikä heitellä noin paljon. Mulla se on n.80. Sydänkäyrä kyllä näyttäisi onko vikaa sydämessä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Sykkeen pitäisi olla tasainen eikä heitellä noin paljon. Mulla se on n.80. Sydänkäyrä kyllä näyttäisi onko vikaa sydämessä.
Syke vaihtelee levossakin, esim. sisäängengitys nopeuttaa ja autonomisen hermoston tila vaikuttaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syke vaihtelee levossakin, esim. sisäängengitys nopeuttaa ja autonomisen hermoston tila vaikuttaa paljon.
Juuri näin
Mulla sama ollut jo 15 vuotta. Paniikkihäiriö kroonistunut ja hyperventiloinnin takia pulssi aina korkea, joskus korkeampikin. Lääkäreille ei ongelma ja rauhoittaviakaan ei saa kuin joskus laittomasti.
Upp!!!