Anoppi ärsyttää!
Onko teillä muilla tällasta. Anoppi ihan kiva muuten, mutta jotenkin se pessimistisyys ja sellainen asioista pitää tehdä vaikeita asenne..äärggh. Esimerkki halusivat appiukon kanssa lähteä meidän lasten kanssa uimahalliin omasta tahdostaan, no ei siinä mitään lapset kotiin ja hirveä valitus kuinka oli palellut kun piti vahtia pikkualtaalla niitä ja miten yksi lapsista ei anna pestä tukkaa ja tämä oli kyllä tiedossa! Ja kun olivat käyneet syömässä miten hidas lapsemme onkaan syömään! Miksi ihmeessä pitää lähteä lasten kanssa ylipäänsä mihinkään kun se aina noin vaikeaa, ei ole pakko! Ja on ylihuolehtiva tuputtaa lapsille ruokaa koko ajan, vaikka eivät halua. Ja anoppi aina mielestään oikeassa sanon jotain niin jo pitää sanoa väliin no ei se nyt niin... taikka kumoaa täysin mielipiteeni. Appiukko taas tosi kiva. Toisaalta vois sekin vähän komentaa kyllä lapsia enemmän. Lapset roikku appiukon kimpussa niin anoppi siihen no komenna nyt vähän minä kyllä heittäisin lattialle jos noin riekutaan anoppi sano (yksi lapsista roikku appiukon selässä) Itse kyllä komennan ja mies myös.
Kommentit (2)
Niinpä eiköhän mekin vanhempina tiedetä, että lapset kiukuttelee. Enemmän ne meille kiukuttelee ku anopille vois välillä asettua katsomaan asiaa meidän näkökulmasta. Mulle kun ei tarvi sanoa asioita jotka jo tiedän esim lasten kiukuttelu.
t.ap
.
Sama juttu mun anopin kanssa. Tosin hän ei koskaan lähde lastemme kanssa minnekään, ei kiinnosta ratsastukset sun muut. Aina valittaa kuinka lapsemme on kiukutellut, mekastanut, istunut väärin penkissä jne. Tosi hauska päästää lapsia anopin luo, kun tietään tuon mäkättävän koko vierailun ajan lapsillemme ja sen jälkeen meille. Vanhin lapsista ei edes suostu enää menemään mummollensa tuollaisen käytöksen takia.