Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla menee HERMOT KOHTA!!!!

Vierailija
11.11.2013 |

Täällä on näköjään joku muukin menettänyt hermonsa saman aiheen tiimoilta, mutta mieheni ex, voi luoja miten voi olla raivostuttava nainen. Meillä on sovittu että lapset ovat arkena yhden illan meillä ja joka toinen viikonloppu, arkitapaamiset sovitaan aina edellisellä viikolla valmiiksi. No nyt eilen veimme lapset takaisin äidilleen ja olemme jo viime viikolla sopineet että lapset tulevat sitten keskiviikko iltana meille jotta lasten äiti pääsee jonnekkin työpaikan koulutukseen viereiseen kaupunkiin. Varmisti viellä kun veimme lapset että sopiihan se keskiviikko. Olemme tämän mukaan omat menomme sitten suunnitelleet kunnes eilen illalla alkoikin tämä tekstiviestien lähettely, "voisitteko hakeakkin lapset tiistaina, se meidän koulutus onkin tiistaina". Ensinäkin paikka jossa nainen on töissä on suljettu vikonloppuisin, ja vain 30 minuuttia aikaisemmin koulutus oli viellä keskiviikkona. No mieheni auto on huollossa tiistaina ja minä olen varannut ajan fysioterapiaan eli ilmoitimme eksälle että valitettavasti meille ei sovi tuo tiistai vaan olemme järjestäneet asiamme niin että haemme keskiviikkona. Saimme sitten muutaman tulenkatkuisen viestin kuinka emme voi yhtään joustaa koskaan ja että mihin aikaan pääsen hakemaan terapian jälkeen ynnä muuta ynnä muuta. Viimeisenä tuo eksä rankuttamisensa jälkeen kirjoitti "no jos se on teidän niin hankalaa ennen neljää hakea lapset niin minä voin vaikka ne tuoda teille". Miten ihminen joka ei ole olevinaan edes samassa kaupungissa voi yhtäkkiä tuodakin lapset meille? kesken koulutuksenko lähtee tuomaan lapset meille :D joo tämä ei ole eka kerta kun se akka valehtelee silmät ja korvat päästään päästäkseen lapsista eroon jonkun muun tärkeämmän asian vuoksi.. Sori että purnasin tänne..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 11:29"]

Pointti on se että mies on tehnyt selväksi ettei voi lapsia tiistaina hakea sillä on töissä eikä pysty sitä enää muuttamaan ja hänellä on auto huollossa joka sekin jo luo omat hankaluutensä, lisänä vielä se etten minäkään pysty lapsia hakemaan sillä olen fysioterapiassa.. eli meidän puolestamme suunnitelmaa ei voi muuttaa. Valitettavaa mutta totta. :) eikä minun tarvitse erota miehestäni koska hänellä on lapset, mutta olemme päättäneet lopettaa yhteydenpidon eksään, näkemiset sovitaan etukäteen ja piste. kumpikin hoitaa osansa.

[/quote]

Ja mikäs siinä on ongelma, kun exä voi ne lapset tiistaina tuoda teille?? Ei ei ongelmaa, että autokin on huollossa.

[/quote]

Mutta miten se kesken kokouksen vie lapset?

Vierailija
42/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneks ole uusperhettä. Mutta kyllä mua nyppis ja pahasti jos joku (ex) pompottelis noin pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up